Kuka auttaa tilanteessa kun tilillä on pari euroa ja ruokaa ei ole, lisäksi on sähkölasku melkein kuukauden myöhässä.
Kommentit (51)
Kela, jos et ole jo hakenut tukia. Muuten kirkon diakonia tai äiskä.
Lopeta jo! Eiköhän sua ole autettu jo ihan kylliksi etkä itse ole asioiden parantamiseksi tehnyt yhtään mitään muuta kuin ruikuttanut näitä iänikuisia jankutustrollauksias. Korkea aika ottaa vakavaan selvitykseen työnhaku, vaikka aloittamalla ammatinvalintapsykologista ja työnhakuvalmennuksesta ja sitä kautta edetä esim. työkokeiluun jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo tukeni ja ne meni pakollisiin laskuihin, eikä edes riittänyt kun jäi sähkölasku maksamatta
Ap
Oletko koskaan harkinnut työntekoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo tukeni ja ne meni pakollisiin laskuihin, eikä edes riittänyt kun jäi sähkölasku maksamatta
Ap
Piti siis ostaa bussi- ja salikortitkin, meni melkein 200.
Ap
Mitä vittua sä taas kyselet, samat asiathan on jo kerrottu sulle aivokääpiölle lukemattomissa aiemmissa spämmiketjuissasi. Muka neuvoja otetaan vastaan - hah, et usko sitä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Piti siis ostaa bussi- ja salikortitkin, meni melkein 200.
Ap
Korkea aika luopua salikortista ja ruveta käyttämään mielikuvitusta kuntoilussaan. Bussikortinkin tarpeellisuutta hyvä miettiä. Kävely tekee hyvää. Sinunlaiselle trollillekin.
Eikö sähkölasku ole pakollisia, tärkeitä laskuja.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko missä on työpaikka jossa voi aloittaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä sikiää ?
Tämä ap aka Konalan luuseri ei onneksi tule koskaan pääsemään lähellekään lisääntymistä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huono trolli kun et tiedä että Kela maksaa sähkölaskut. Tai sit kulutat sähköä tuhottomasti.
Vauva auttaa aina. Täältä sataa rahaa. Älä ota yhteyttä kuntasi sossuun. Äläkä kelalle. Koska laskusta saadut toimeentulotukirahat olet törmännyt muuhun.
Älä missään nimessä kerää pulloja, käy ruoka avussa ta i ota yhteyttä diakonissaan.
Istu hiljaa sähköttömässä kämpässä ja laske montako tölkkiä pitää kerätä saadakseen sähköt avattua. Saattaa maksaa tonninkin.
Seuraavat sähköt saat kun olet maksanut etumaksua.
Vielä kolmen kuukauden päästäkin trollaat samalla avauksella.
Kun et syömättömyyttäsi nälkäänkään viimeksi kuollut. Oisit edes googlannut sen oireet.
Opetella yhteen ja vähennyslasku sekä perhtyä ruuan hintoihin ja luopua turhasta rahanmenosta ,kuten sinulla auto, kun et edes käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko missä on työpaikka jossa voi aloittaa?
Ap
Etsivä löytää.
Kerää pulloja