Mitä tapahtui Greta Thunbergille? Siinä oli kenties aikamme viihdyttävin hahmo, rauha hänen muistolleen.
Kommentit (13)
Mitä sinä ap olet saanut aikaan elämässäsi? Jotain muuta kuin vauvapalstalla lojumisen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ap olet saanut aikaan elämässäsi? Jotain muuta kuin vauvapalstalla lojumisen?
Olin rintaruokinnassa nelivuotiaaksi asti. AP
Gretan varallisuus on 2 miljoonaa dollaria. Osasi tuotteistaa itsensä ja kerätä hölmöiltä rahat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se minua rintaruokkinut oli 200 kiloinen isäni. AP
Vierailija kirjoitti:
No nepsyllä hyperfiksaatio kohteet vaihtuu aika tiheään. Ensin se oli ympäristö, sitten Palestiina, kohta varmaan joku muu.
Kuka parhaiten maksaa näillä ideologian propagandamarkkinoilla. Mutta eihän yxinkertainen tyttövihreä VOI tajuta sylttytehdasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja imin isin kikkulia AP.
Rauha muistolle?
Pistikö paleterot kylmäksi ja täytti kaikki reijät sen jälkeen.
Istuu ehkä putkassa, tutut seinät sille.
Vierailija kirjoitti:
Gretan varallisuus on 2 miljoonaa dollaria. Osasi tuotteistaa itsensä ja kerätä hölmöiltä rahat pois.
Vähän enemmän massia kuin näillä palstapersuilla yhteensä🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ei kykene oikeisiin töihin ja siksi vasemmistolaiset aktivoituvat ja ryhtyvät haittaamaan hyödyllisiä ihmisiä.
Greta on ollut haitallinen keulahahmo ja haittojen aiheuttaja. Ei mitään muuta. Maailma olisi parempi paikka jos Greta olisi nukkunut joka päivä puoleen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin naisellista ja samalla lapsellista keskustelun vähättelyä, mikä johtuu kirjoittajan argumenttien puutteesta.
No nepsyllä hyperfiksaatio kohteet vaihtuu aika tiheään. Ensin se oli ympäristö, sitten Palestiina, kohta varmaan joku muu.