Minulla on tilillä rahaa 3333,37 euroa.
Aika köyhä olen. Tällä viikolla ei voi ostaa mitään. Pitää säästä pari tonnia lisää.
Kommentit (20)
Köyhyys paranee pikku hiljaa, kun en ei osta mitään.
Ei tuo loppujen lopuksi paljon ole jos pitää esim. muuttaa ja mahdollisesti maksaa päällekkäinen vuokra ja vuokravakuus ennen kuin vanha vuokravakuus on palautunut jos palautuu.
Jännä, minulla on lähes tarkalleen 10 % tuosta summasta.
Minulla meni 1090 euroa uuteen tohatsu perämoottoriin viikko sitten. Oli pakko ostaa perämoottori että pääsen kalaan. Vanha moottori hajosi eikä sitä voi korjata kun tulis kalliiksi niin vanha moottoriin.
T: ap
Alle yhden netto kk-palkan olet siis tilillesi saanut säilöttyä. Pitäisikö kevyet aplodit antaa?
Sun pitää kuluttaa johonkin neljä senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee toi viimenen seiska.
Niin pitäisi olla 69, niin johan mielenkiinto herää.
Siirrä neljä senttiä jollekin toiselle tilille, doh.
Satanen tilillä, muutama satatonnia metsämaata eli puuta plus rantatontit.Eli köyhä mä oon laulaisi Esa Pakarinen.
Tapa ittes nälkään niin säästyy rahat ja yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni 1090 euroa uuteen tohatsu perämoottoriin viikko sitten. Oli pakko ostaa perämoottori että pääsen kalaan. Vanha moottori hajosi eikä sitä voi korjata kun tulis kalliiksi niin vanha moottoriin.
Ennen oli airot ja kunto, sitten tuli laiskuus ja peräprutku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli airot ja kunto, sitten tuli laiskuus ja peräprutku.
Soutaminen on liian hidasta. Olen minä soutanut kalaan mutta se on vaan hidasta ja jos tuulee niin raskastakin. Viimeksi soudin pari kilsaa kalareissulla kun ei ollut moottoria.
Kaikki laskut tältä kuulta on jo maksettu. Tilillä on rahaa tonni.
Meillä toinen vuokralainen maksaa käteisellä jopa pe, eli tänään.
Lakanat ovat jo kuivumassa ulkona, ruokatunnilla siivosin ja työpäivän jälkeen laitan uudet lakanat, huoneet kuntoon ensi viikkoa varten.
Joka kk teen extralyhennyksen sijoitusasuntoon. Lyhennys meneekin kovaa vauhtia, koska lyhennykseen käytän 2 asunnon vuokratulot ja palkasta osa.
En tiedä mitä tarkalleen on tileillä, mutta kaikkiaan tileillä, osakkeissa ja rahastoissa on n. 200 000€
Mulla 11 565,40. Tulin juuri Ikeasta :)
Minulla reilu 300 000, kiitos veikkaus.
Häiritsee toi viimenen seiska.