Heräsin yöllä siihen, kun kutsutiin nimeltä, mistä kyse?
Otsikossa olikin jo asia. Heräsin siis ihan sikiunesta. Ääni oli lempeä, mutta en osaa sanoa oliko se miehen vai naisen. Onko muilla ollut samaa?
Kommentit (46)
Uni. Näit unta. Ne voivat olla joskus hyvin voimakkaita aistielämyksiltään.
Hypnagoginen hallusinaatio. Ei ole vaarallinen vaikka voikin olla pelottava.
Aivan normaalia eikä mitään ”kuumottavaa”. Tapahtunut minulle monta kertaa. Samalla lailla voi herätä esim. kuviteltuun ovikellon soittoon.
Mä oon joskus kotona herännyt siihen kun joku tönii mua hereille. Pelottavaa kun tietää ettei ketään muuta ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Et ollut sikiunessa vaan unen ja heräämisen rajamailla. Itse olen kuullut niissä tilanteissa oman nimeni, erilaisia voimakkaita pamauksia tai säläyksiä, kuiskauksia ymv. Melko kuumottavaa.
Olin täysin sikiunessa. Olen iltatorkku ja menen usein nukkumaan klo. 20-20:30 välillä. Säpsähdin hereille ääneen. Tähän liittyy myös näky. Kävin hereillä menin takaisin sänkyyn. Kello oli 00:16. Suljin silmät. Näin näyn ja avasin silmät. Kello oli edelleen 00:16.
Keskaria ja lållätystä henkivalloille:(
Vierailija kirjoitti:
Viikatemies ennalta varoittelee
Unohdin laittaa että aikaa on useampi vuosi, pitkä on viive.
Vierailija kirjoitti:
Hypnagoginen hallusinaatio. Ei ole vaarallinen vaikka voikin olla pelottava.
Tämän jälkeen tapahtui muutakin kumma. Esim. Kattovaloon joka oli rikki tulikin valot. Tarkistin itse, että hehku on rikki. Sähkölaite meni itsekseen päälle jne.
Suojelusenkelisi moikkasi, että täällä ollaan.
Kiinnostaisi myös onko muilla liittynyt näkyä. Pitkä käytävä joka päättyi T-risteukseen. Luolamainen, kuin katakombi. Kaukana ihmisiä kulki vasemmalta oikealle, valosta pimeyteen. Minun pääsyni sinne oli kai estetty kivipaasilla. Tai näin tulkitsin. Kaksi kulkijaa huomasiminut ja heilautti kättään.
Nukkumatti kokeili miten syvässä unessa olet, että tarvitsetko lisää unihiekkaa.
Aikasi on koittanut. Tee heti testamentti.
Miehes on narsisti ja sun pitää nyt alottaa tunnesyöminen.
Mikä on sikiuni? Ikiunen kyllä tiedän.
Luciferin sisko Jennifer kutsui sinua Pyrielin morsiammeksi.
Sä olet kuallu ja Pietari siellä sua kutsuu.
Et ollut sikiunessa vaan unen ja heräämisen rajamailla. Itse olen kuullut niissä tilanteissa oman nimeni, erilaisia voimakkaita pamauksia tai säläyksiä, kuiskauksia ymv. Melko kuumottavaa.