Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin yöllä siihen, kun kutsutiin nimeltä, mistä kyse?

Vierailija
06.08.2026 |

Otsikossa olikin jo asia. Heräsin siis ihan sikiunesta. Ääni oli lempeä, mutta en osaa sanoa oliko se miehen vai naisen. Onko muilla ollut samaa?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailaisuus naapurissa / antimessiakset väärät Jeesukset kutsuu .   Älä vaan mene lahkoihin / päästä asuntoon . Sieltä hyökkää joka  uskontoa 200 erilaista jehovaa ja Jeesusta .  Jokaisella on vaatimukset ja säännöt itse keksineet. 

Vierailija
42/81 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kello 03:00? Haistoitko palaneen käryä?

Ei, kello oli 00:16 eikä hajuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi n. kymmenen vuotta sitten näin. Olin sängyssä, mutten vielä nukahtanut, kun tunsin lämpimän hengityksen korvani juuressa ja joku sanoi nimeni rauhallisella äänellä. Matalahko ääni, muttei erityisesti miehen eikä naisen. 

Tämä, ääni oli lempeä, mutta en osaa sanoa oliko naisen vai mielen. Kova kuiskaus ehkä kuvaisi voimakkuutta.

Vierailija
44/81 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helluntailaisuus naapurissa / antimessiakset väärät Jeesukset kutsuu .   Älä vaan mene lahkoihin / päästä asuntoon . Sieltä hyökkää joka  uskontoa 200 erilaista jehovaa ja Jeesusta .  Jokaisella on vaatimukset ja säännöt itse keksineet. 

Hellintalainen oli itseasiassa se joka sai sähkölaitteiden temppuilun loppumaan kodin siunauksella tai ohjeistuksella siihen.

Vierailija
45/81 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuoli sukulainen syöpään,sinä aamuna oli yks rva herännyt joku kutsui nimeltä," herää......"..Kaksi kertaa sama..meni 10 min kuolinilmo tuli.

Vierailija
46/81 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuoli sukulainen syöpään,sinä aamuna oli yks rva herännyt joku kutsui nimeltä," herää......"..Kaksi kertaa sama..meni 10 min kuolinilmo tuli.

Minäkin soitin aamulla ensimmäisenä sukulaiset läpi. Kaikki oli hengissä. Mummukin kuoli vasta muutama vuosi sitte ja monta vuotta tuon jälkeen.

Vierailija
47/81 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypnagoginen hallusinaatio. Ei ole vaarallinen vaikka voikin olla pelottava.

Tämän jälkeen tapahtui muutakin kumma. Esim. Kattovaloon joka oli rikki tulikin valot. Tarkistin itse, että hehku on rikki. Sähkölaite meni itsekseen päälle jne. 

Hypnagogisiin hallusinaatiohin voi liittyä valon välähdykset, muotojen näkeminen, kosketuksen tunteminen, hahmojen näkeminen, puheen, ovikellon, tömähdyksen jne kuuleminen. Tuo kattovalo liittyy siihen varmastikin.

Vierailija
48/81 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun makasin sängyssä mielestäni valveilla kuulin askelia. Kävin tarkistamassa niin kaikki nukkuivat. Tämän täytyi olla juuri hypnagoginen hallusinaatio. Luulin olevani hereillä, mutta olinkin nukahtamassa tai juuri nukahtanut. 

Kokeilin kerran ystäväni uniapnealaitetta, makasin maski naamalla silmät auki. Yht'äkkiä laite alkoikin puhaltaa ja näytössä näkyi tapahtuma. Olin nukahtanut vaikka luulin olevani hereillä. Myöhemmin minulla todettiinkin uniapnea. Eli siis ihminen kuvittelee olevansa hereillä vaikka oikeasti nukkuukin. Ap sulla oli varmaan niin että luulit olevasi sikeässä unessa, mutta olit havahtunut johonkin mitä et edes tiedostanut ja olit nukahtamassa uudelleen jolloin nuo hypnagogiset hallusinaatiot tulivat.

Vierailija
49/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinissäsi asuvat torahampaiset vaanijat siellä vain kujeilevat. 

Vierailija
50/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä unen ja valveen rajamailla kaikenlaista voi kuulla ja nähdä. Minäkin olen kaikenlaisia näkyjä kokenut, joku lausuu nimeäni jne.

Vierailija
51/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla henkimaailman kokemuksia ja minut pyritty hiljentämään ja tekemään hulluksi, olen saanut ihan diagnoosin siitä syystä että sellaistahan ei voi olla, vaan kaiken on oltava "harhojani" ja kuvitelmaani.

Vierailija
52/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikatemies kutsuu

Vierailija
53/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla henkimaailman kokemuksia ja minut pyritty hiljentämään ja tekemään hulluksi, olen saanut ihan diagnoosin siitä syystä että sellaistahan ei voi olla, vaan kaiken on oltava "harhojani" ja kuvitelmaani.

Natiivikulttuureissa henkimaailman olemassaolo on tiedostettu ihan selvänä asiana

Vierailija
54/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena paljon tuota, myös valveilla ollessa. Kuulin esim. jonkun puhuvan, vaikka olin yksin kotona. Asuimme omakotitalossa keskellä metsää.

Taipumus väheni muutettuani pois kotoa.

Vierailija
55/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki muut, ammattilaisia myöten, sanovat hulluksi ja yksin on sitä mieltä, ettei ole - on hullu.

Vierailija
56/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis sammuneena EA-päivystyksessä, ja tuli sun vuoro.

Vierailija
57/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lapsena paljon tuota, myös valveilla ollessa. Kuulin esim. jonkun puhuvan, vaikka olin yksin kotona. Asuimme omakotitalossa keskellä metsää.

Ehkä se liittyi siihen taloon. Eli ei ole mikään "taipumuksesi".

Vierailija
58/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki muut, ammattilaisia myöten, sanovat hulluksi ja yksin on sitä mieltä, ettei ole - on hullu.

Ketkä "kaikki"? 

Vierailija
59/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se liittyi siihen taloon. Eli ei ole mikään "taipumuksesi".

Talo oli uusi, vanhempani rakennuttivat sen meille. 

Äänet olivat usein ikäänkuin katkelmia jostakin keskustelusta, astioiden yms kolahduksia tai oven avaamisen ääniä.

Vierailija
60/81 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonin kutsu.