Heräsin yöllä siihen, kun kutsutiin nimeltä, mistä kyse?
Otsikossa olikin jo asia. Heräsin siis ihan sikiunesta. Ääni oli lempeä, mutta en osaa sanoa oliko se miehen vai naisen. Onko muilla ollut samaa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Oliko kello 03:00? Haistoitko palaneen käryä?
Ei, kello oli 00:16 eikä hajuja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi n. kymmenen vuotta sitten näin. Olin sängyssä, mutten vielä nukahtanut, kun tunsin lämpimän hengityksen korvani juuressa ja joku sanoi nimeni rauhallisella äänellä. Matalahko ääni, muttei erityisesti miehen eikä naisen.
Tämä, ääni oli lempeä, mutta en osaa sanoa oliko naisen vai mielen. Kova kuiskaus ehkä kuvaisi voimakkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Helluntailaisuus naapurissa / antimessiakset väärät Jeesukset kutsuu . Älä vaan mene lahkoihin / päästä asuntoon . Sieltä hyökkää joka uskontoa 200 erilaista jehovaa ja Jeesusta . Jokaisella on vaatimukset ja säännöt itse keksineet.
Hellintalainen oli itseasiassa se joka sai sähkölaitteiden temppuilun loppumaan kodin siunauksella tai ohjeistuksella siihen.
Meillä kuoli sukulainen syöpään,sinä aamuna oli yks rva herännyt joku kutsui nimeltä," herää......"..Kaksi kertaa sama..meni 10 min kuolinilmo tuli.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuoli sukulainen syöpään,sinä aamuna oli yks rva herännyt joku kutsui nimeltä," herää......"..Kaksi kertaa sama..meni 10 min kuolinilmo tuli.
Minäkin soitin aamulla ensimmäisenä sukulaiset läpi. Kaikki oli hengissä. Mummukin kuoli vasta muutama vuosi sitte ja monta vuotta tuon jälkeen.
Helluntailaisuus naapurissa / antimessiakset väärät Jeesukset kutsuu . Älä vaan mene lahkoihin / päästä asuntoon . Sieltä hyökkää joka uskontoa 200 erilaista jehovaa ja Jeesusta . Jokaisella on vaatimukset ja säännöt itse keksineet.