Onko 2009 ostettu telkkari vielä turvallinen käyttää.
Sony merkkinen 42 tuuman, oli muistaakseni tosi kallis silloin.
Kommentit (21)
Millä tavalla turvallisuus mietityttää? Palo, sähkö vai tietoturva?
Myös samanikäinen mikä oli tuolloin kallis ja sitten digiboxsilla mennään.
Meillä ihan sama tv, toimii hyvin eikä ole suunnitelmissa vaihtaa, kun ei ohjelmat siitä yhtään parane 😅
Itsellä on vielä vanhempi 46 tuuman Sony. Hyvin pelittää, Geneleceistä äänet.
Ei ole, vaatii kallio-onkalon loppusituspaikaksi.
Voi luoja näitä aloituksia 🙄
Mulla on käytössä telkkari jonka ostin vuonna 1997. Mutta se onkin Salon radiolaatikon laatutuotteita. Kuvan kiiketoistohan siinä on parempi kuin nykytelkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaatii kallio-onkalon loppusituspaikaksi.
Voi luoja näitä aloituksia 🙄
Mitä sitten vastailet, kun niiiiiin surkeata on mielestäsi?!
On se turvallinen käyttää, sähköä saattaa viedä enemmän kuin uudet samankokoiset, sonyn telkkarit on kestäviä laitteita jotka kyllä kestää.
Tietoturvan kannalta tuo on todella turvallinen. Älä hanki siihen mitään chrome castia mitä joku tuossa ehdotti sillä sillä laitteella tietoturvasi heikkenee merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä telkkari jonka ostin vuonna 1997. Mutta se onkin Salon radiolaatikon laatutuotteita. Kuvan kiiketoistohan siinä on parempi kuin nykytelkkareissa.
Putkitelkkari? Otan osaa.
Oma on kohta 15 vuotias Finlux. Kaukosäädin on alkanut hieman temppuilemaan, meneekö takuuseeen?
Ennen ainakin sanottiin että jos kuvaan tai ääneen tulee häiriöitä, silloin telkkari pitäisi viedä huoltoon tai poistaa käytöstä, vaihtaa uuteen. Eli jos laite toimii normaalisti, eikä esim. haise oudolle, ei siinä pitäisi olla mitään syytä huoleen.
Mulla jo todella vanha Philips ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Oma on kohta 15 vuotias Finlux. Kaukosäädin on alkanut hieman temppuilemaan, meneekö takuuseeen?
Kaukosäädin kunnostautuu purkamalla ja puhdistamalla piirilevyn ja näppäinmaton kontaktipinnat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jo todella vanha Philips ja hyvin toimii.
Kaukosäädin oli mennyt pilalle patterien hapettumisen vuoksi enkä saanut tehtyä kanavahakua enkä muutakaan. Ostin PHILIPSIN UNIVERSAALI kaukosäätimen, hinta noin 25 e, ja lähti heti pelittämään todella hyvin. Jos telkkari ei toimi niin siinä ei välttämättä ole vikaa vaan kaukosäätimessä joka voi myös olla liian vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Tietoturvan kannalta tuo on todella turvallinen. Älä hanki siihen mitään chrome castia mitä joku tuossa ehdotti sillä sillä laitteella tietoturvasi heikkenee merkittävästi.
Jos telkan sen saa nettiin, niin taatusti ei ole tietoturvapäivitykset kunnossa, Chromecastissa on. Pelkän antennin kanssa näitä ei tarvitse miettiä.
Ei. Jonkun julkkiksen naama ei ole turvallinen. TV toistaa itseään ja asioita.
Osta siihen Googlen Chromecast tai vastaava jos huolestuttaa.