Heräsin yöllä siihen, kun kutsutiin nimeltä, mistä kyse?
Otsikossa olikin jo asia. Heräsin siis ihan sikiunesta. Ääni oli lempeä, mutta en osaa sanoa oliko se miehen vai naisen. Onko muilla ollut samaa?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nähnyt unta, jossa olen kuullut jonkun toisen ihmisen nimen. Hyvin selkeästi.
Liittyikö siihen muuta?
Odotan ja toivon tätä kyseistä ihmistä yhteen tapahtumaan. Oottelin häntä yksin siellä tapahtumapaikassa.
Lisään vielä, että tää ihminen, jonka nimen kuulin unessani, on merkityksellinen itselleni. Ja todennäköisesti näitä unia tulee näkymään ennen sitä tapahtumaa, koska odotan häntä todella paljon. Ja tuo että odottelin häntä yksin siellä tapahtumapaikassani viittaa varmaan siihen, että haluaisin nähdä hänet kaikessa rauhassa. En tiedä kutsuinko häntä itse siinä unessani.
Omaa etunimeäni kuiskailtiin aina ennen ihan valveilla ollessakin. Yleensä lempeä naisen ääni. Kun vaihdoin etunimen (en tästä syystä :D), loppui kuiskuttelut. Nykyään unessa saatan kuulla jonkun kirkumista huutamista tms. ja herään siihen. Näen myös välillä hukkumisunia, joissa kuuluu korina ja muuta hukkumiseen liittyvää ääntä. Tämä liittyy varmaankin omaan mahdolliseen uniapneaan, jota ei kuitenkaan voida diagnosoida, koska elän yksin ja en nuku niin pitkiä pätkiä koskaan kuin se rekisteröinti vaatisi.
Minulla samanlaista. Naapurit tulevat noin klo: 4 aamuyöstä. Varastavat, nukkuvat sohvalla, pissaavat lattialle, samoin päivisin. Ovat paholaisia ja palvovat saatanaa. Tekevät myös ihmiselle pahaa. Ensin huumaavat tai nukuttavat ihmisen tai ihmiset jotka nukkuvat samassa huoneessa. Joskus olen herännyt kesken kaiken. Voisivat olla Ufoja koska siellä ollut lyhyitä omituisia olioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla henkimaailman kokemuksia ja minut pyritty hiljentämään ja tekemään hulluksi, olen saanut ihan diagnoosin siitä syystä että sellaistahan ei voi olla, vaan kaiken on oltava "harhojani" ja kuvitelmaani.
Kun kaikki muut, ammattilaisia myöten, sanovat hulluksi ja yksin on sitä mieltä, ettei ole - on hullu.
"Joka sanoo toiselle sinä hullu, on ansainnut helvetin tulen" -Jeesus
"Jesus on työtön kylähullu puuseppä." -Pedro
Että huudat omaa nimeäsi nukkuessasi
Sängyn alla lymyilevä mörkö on klassinen pelko, joka tuntuu usein hyvin todelliselta, vaikka tiedämme sen olevan vain mielikuvitusta. Lapsilla tämä johtuu kehittyvästä mielikuvituksesta, kun taas aikuisilla se voi heijastaa stressiä tai hämärän herättämää hätätilaa.
Tässä on nopeita ja toimivia keinoja mörköpelon kesyttämiseen:
Konkreettiset teot mörön karkottamiseen
Kurkista alle: Katso sängyn alle valoisassa huoneessa huomataksesi, että siellä on vain pölypalloja.
Siivoa tila: Tyhjennä sängynalunen tavarasta, jotta varjot eivät muodosta pelottavia hahmoja.
Mörkösumute: Täytä suihkupullo vedellä ja parilla tipalla tuoksuöljyä, ja suihkuta sitä huoneeseen "möröntorjuntana".
Käytä yövaloa: Himmeä valo poistaa synkimmät varjot vähentäen silmien kuvittelemia hahmoja.
Psykologiset keinot tunteen hallintaan
Muuta mörkö vitsiksi: Kuvittele mörölle hassu ääni, pinkki tutu-hame tai kömpelö luonne.
Rauhoita hermosto: Hengitä syvään sisään neljään laskien ja ulos kuuteen laskien.
Tunnista todellinen syy: Mieti, johtuuko pelko päivän aikana koetusta stressistä tai jännittävästä elokuvasta.
NE TULEVAT!! HAKEVAT SINUT!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Sängyn alla lymyilevä mörkö on klassinen pelko, joka tuntuu usein hyvin todelliselta, vaikka tiedämme sen olevan vain mielikuvitusta. Lapsilla tämä johtuu kehittyvästä mielikuvituksesta, kun taas aikuisilla se voi heijastaa stressiä tai hämärän herättämää hätätilaa.
Tässä on nopeita ja toimivia keinoja mörköpelon kesyttämiseen:
Konkreettiset teot mörön karkottamiseen
Kurkista alle: Katso sängyn alle valoisassa huoneessa huomataksesi, että siellä on vain pölypalloja.
Siivoa tila: Tyhjennä sängynalunen tavarasta, jotta varjot eivät muodosta pelottavia hahmoja.
Mörkösumute: Täytä suihkupullo vedellä ja parilla tipalla tuoksuöljyä, ja suihkuta sitä huoneeseen "möröntorjuntana".
Käytä yövaloa: Himmeä valo poistaa synkimmät varjot vähentäen silmien kuvittelemia hahmoja.
Psykologiset keinot tunteen hallintaan
Muuta mörkö vitsiksi: Kuvittele mörölle hassu ääni, pinkki tutu-hame tai kömpelö luonne.
Rauhoita hermosto: Hengitä syvään sisään neljään laskien ja ulos kuuteen laskien.
Tunnista todellinen syy: Mieti, johtuuko pelko päivän aikana koetusta stressistä tai jännittävästä elokuvasta.
Kiusaajat eivät saa katsoa jännittäviä elokuvia eikä mitään missä murhataan, tapetaan, ammutaa ym. väkivaltaistaisia elokuvia. Vaikuttavat heihin ja tulevat agressiivisiksi.
Valveen rajalla tulee harhoja, tilapäistä.
Tarkoititko sikeästä unesta vai ikiunesta? Jos jälkimmäinen olet uusi Jeesus.
Olisikohan sinulla ollut uniapnean aiheuttama hengityskatkos ja kuulemasi ääni havahduttanut sinut hengittämään ja hereille.
Vierailija kirjoitti:
Lähtö lähellä.
Luultavasti joo!
Viimeksi näin entisen työkaverin joka oli töissä, sanoi että tuu varovasti sitten yli!
Kieltäydyin.
Kerran se oli isä, silloinkin kieltäydyin lähtemästä!
Minut on herätetty unesta. Kuulin unessa lempeän äänen, joka käski nousta ylös. Ja kun vääntäydyin hereille, näin, että asunnossa paloi. Tässä tapauksessa se herättäjä oli jokin yliluonnollinen, joko enkeli tai Jumala. Jos minua ei olisi herätetty, olisin kuollut sinne asuntoon.
Sikiuni tarkoittaa varmaankin sellaista todella sikeää unta että on täydessä unessa eikä missään ns rajatilassa
Ja itse asiassa mulla on käynyt tota ihan pienen ajan sisällä jo kaksi kertaa
Olen maannut sängyssä joko hereillä tai jossakin rajatilassa en osaa tarkkaan sanoa mutta olen pienen ajan sisällä kuullut täysin selvästi että joku sanoo mun nimen se kuulostaa naisen ääneltä
Ja kun olen mennyt tiedustelemaan asiaa äidiltä että kutsuiko hän mua nimeltä nii hän on molemmilla kerroilla vastannut ettei ole sanonut mitään eikä mulla ole syytä olla uskomatta
Uskon hyvin voimakkaasti mystiikkaan ja henkimaailmaan ja tässä on ollut viime aikoina paljon surua ja kuolemaa
Voisiko syy olla siinä?
Vai olinko tyyliin jossakin hypnoosissa itsestään
Unet on mielenkiintoisia ilmiöitä kun käytännössä "taju pois" mutta aistit toimii vaikkei oo aistiärsytystä. Silmät kiinni näkee, hiljaisuudessa kuulee ja yksinollessa tuntee toisen kosketuksen. Unihalvaus on sitten näiden joku yhdistelmä, kaikki yhtä aikaa ja ahdistus vielä lisäksi. Kaiketi ihan normaalia. En ole koskaan osannut pelätä mitään noista tai kuvitellut niitä viesteiksi tuonpuoleisesta. Yleensä selitys löytyy edeltävästä päivästä tai viikosta. Tai ihan vaan yliväsymyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Minut on herätetty unesta. Kuulin unessa lempeän äänen, joka käski nousta ylös. Ja kun vääntäydyin hereille, näin, että asunnossa paloi. Tässä tapauksessa se herättäjä oli jokin yliluonnollinen, joko enkeli tai Jumala. Jos minua ei olisi herätetty, olisin kuollut sinne asuntoon.
Palovaroitintanko ei sitten ollut?
Olen itse herännyt pari-kolme kertaa siihen, että vihainen miesääni huutaa korvaani todella aggressiiviseen sävyyn. En muista sanoinko hän ihan jonkun sanan vai muuten vain. Ollut vähän karmivaa kyllä.
Minä vaan täällä sänkysi alla , Lissu avaa reitesi niin tulen ensi yönä haamuna namuttelmaan.
"Joka sanoo toiselle sinä hullu, on ansainnut helvetin tulen" -Jeesus