Heräsin yöllä siihen, kun kutsutiin nimeltä, mistä kyse?
Otsikossa olikin jo asia. Heräsin siis ihan sikiunesta. Ääni oli lempeä, mutta en osaa sanoa oliko se miehen vai naisen. Onko muilla ollut samaa?
Kommentit (46)
Itse olen nähnyt unta, jossa olen kuullut jonkun toisen ihmisen nimen. Hyvin selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kuallu ja Pietari siellä sua kutsuu.
Kappas. Noinko olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sikiuni? Ikiunen kyllä tiedän.
Sikiuni tarkoittaa sikeää unta tai tilaa, jossa nukkuu syvästi
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nähnyt unta, jossa olen kuullut jonkun toisen ihmisen nimen. Hyvin selkeästi.
Liittyikö siihen muuta?
1. Samuelin kirja 3. luku. Jumala puhuu nukkuvalle Samuelille.
Ylöstempaus on jo ihan siinä ja hilkulla!!
Vierailija kirjoitti:
1. Samuelin kirja 3. luku. Jumala puhuu nukkuvalle Samuelille.
Kiitos tästä
Vierailija kirjoitti:
Sikeä uni, sikiuni. Nukkuu sikeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypnagoginen hallusinaatio. Ei ole vaarallinen vaikka voikin olla pelottava.
Tämän jälkeen tapahtui muutakin kumma. Esim. Kattovaloon joka oli rikki tulikin valot. Tarkistin itse, että hehku on rikki. Sähkölaite meni itsekseen päälle jne.
Ihan normaalia tuollainen äänikokemus nukahtaessa, joku kuulee nimensä, joku puhelimen tai ovikellon soivan ym.
Nuo sähkölaitejutut on yleensä järjellä selitettävissä, oikosulkuja, pölyn tms. aiheuttamia häiriöitä jne. Tuskin henkimaailma viestii laittamalla kahvinkeittimen päälle tai muuta älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen tapahtui muutakin kumma. Esim. Kattovaloon joka oli rikki tulikin valot. Tarkistin itse, että hehku on rikki. Sähkölaite meni itsekseen päälle jne.
Ihan normaalia tuollainen äänikokemus nukahtaessa, joku kuulee nimensä, joku puhelimen tai ovikellon soivan ym.
Nuo sähkölaitejutut on yleensä järjellä selitettävissä, oikosulkuja, pölyn tms. aiheuttamia häiriöitä jne. Tuskin henkimaailma viestii laittamalla kahvinkeittimen päälle tai muuta älytöntä.
Totta nukahtaessa, mutta olin ollut unessa jo monta tuntia…
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalia eikä mitään ”kuumottavaa”. Tapahtunut minulle monta kertaa. Samalla lailla voi herätä esim. kuviteltuun ovikellon soittoon.
Kauan sitten, kun vielä ryypiskelin, usein kuului vaikka mitä ääniä, esim. juurikin että ovikello soi tai puhelin pirisee tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta nukahtaessa, mutta olin ollut unessa jo monta tuntia…
…ja samassa yhteydessä oli tosiaan tuo näky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalia eikä mitään ”kuumottavaa”. Tapahtunut minulle monta kertaa. Samalla lailla voi herätä esim. kuviteltuun ovikellon soittoon.
Kauan sitten, kun vielä ryypiskelin, usein kuului vaikka mitä ääniä, esim. juurikin että ovikello soi tai puhelin pirisee tms.
Tämä on oma ilmiönsä. En ollut ottanu alkoa. Olin monta vuotta katkolla töissä ja tämä oli tosiaan yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Sikisi pyhästä unesta.
Mä olen kokenut samaa joskus vuosia sitten. Uskon että henkimaailmalla on sinulle asiaa. Vai olitko silloin nukutettu vai normaalisti vaan unen rajamailla. Siitä on jo vuosia. En tarkkaan osaa sanoa mitä muuta siinä sanottiin kuin nimeni. Kun olin aika tokkurassa siis ihan kotona vaan aamuyö taisi olla kun siihen heräsin. Niin todellista. Asun yksin ja silloinkin olin jo eronnut joten ei täälä olut muita ihmisiä. Lemmikit kun ei mielestäni puhu kuin ihmiset.
Jokin sanoma siinä oli sillo. Se jääköön minulle.
Mulle kävi n. kymmenen vuotta sitten näin. Olin sängyssä, mutten vielä nukahtanut, kun tunsin lämpimän hengityksen korvani juuressa ja joku sanoi nimeni rauhallisella äänellä. Matalahko ääni, muttei erityisesti miehen eikä naisen.
Oliko kello 03:00? Haistoitko palaneen käryä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyikö siihen muuta?
Odotan ja toivon tätä kyseistä ihmistä yhteen tapahtumaan. Oottelin häntä yksin siellä tapahtumapaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kokenut samaa joskus vuosia sitten. Uskon että henkimaailmalla on sinulle asiaa. Vai olitko silloin nukutettu vai normaalisti vaan unen rajamailla. Siitä on jo vuosia. En tarkkaan osaa sanoa mitä muuta siinä sanottiin kuin nimeni. Kun olin aika tokkurassa siis ihan kotona vaan aamuyö taisi olla kun siihen heräsin. Niin todellista. Asun yksin ja silloinkin olin jo eronnut joten ei täälä olut muita ihmisiä. Lemmikit kun ei mielestäni puhu kuin ihmiset.
Jokin sanoma siinä oli sillo. Se jääköön minulle.
Olin kotona. En päihteiden vaikutuksen alaisena. Eikä siis mitään nukutusaineita. Elämänvaihe oli raskas. Minulta viesti jäi kyllä ymmärtämättä. Joku sanoma siinä varmasti oli.
Typerys