Mikä vika on aivossa tai silmässä niillä, jotka haukkuvat Ronaldon puolison vartaloa??
Tuohan on varsin täydellinen minusta.
Kommentit (13)
Niinhän ne haukkuu Giannis Antetokounmponkin vaimoo rumaks, mut Giannis se vaan rakastaa vaimoonsa ja näkee hänet maailman kauneimpana. Sellanen on rakastunu mies joka on kohdannu sen oikeen.
M35
Hiukka on herkut maistuneet liikaa. Ei Ronaldon palkoilla pidä hyväksyäkään mitään muuta kuin täydellistä vartaloa.
Georgina on kaiketi saanut yhteensä kolme lasta (1+2) ja kaksosista toinen sitten menehtyi.
Miksi tämä on sinulle ongelma, ap?
Suurin osa miehistä haluaa tuollaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on sinulle ongelma, ap?
Siksi, että naisten ja varsinkin äitien kehot pitäisi jättää rauhaan.
Ap
Onhan hän selvästi ylipainoinen, mutta mikäs siinä. Toiset tykkää tukevammasta.
Vierailija kirjoitti:
Hiukka on herkut maistuneet liikaa. Ei Ronaldon palkoilla pidä hyväksyäkään mitään muuta kuin täydellistä vartaloa.
Ehkä Rolle pitää vähän pyöreämmistä muodoista naisilla. Hän tuntuu muutenkin arvostavan aika perinteistä naiseutta. Jos olisi halunnut jonkun timmin urheilijanaisen, olisi varmasti saanut sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Rolle pitää vähän pyöreämmistä muodoista naisilla. Hän tuntuu muutenkin arvostavan aika perinteistä naiseutta. Jos olisi halunnut jonkun timmin urheilijanaisen, olisi varmasti saanut sellaisen.
Tuohan on timmi. Timmi ei ole sama kuin laiha ja muodoton tikku.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän selvästi ylipainoinen, mutta mikäs siinä. Toiset tykkää tukevammasta.
Oletko itse täydellinen?
Toiset tykkää muhkummasta. Minä en.
Erittäin kaunis vartalo on. Lapsista kolme Ronaldolla oli jo ennen kuin tutustui häneen.
Vartalo säilyy, kun vuoktaa kohdun aina lapsen tekemistä varten. Onkohan yhden itse synnyttänyt?