Voisiko joku parisuhteessa oleva nainen kertoa, miten päädyit parisuhteeseen....?
Kiinnostaisi tietää, miten nainen tekee valinnan? Kenet valitsee miehekseen? Kenen kanssa lähtee treffeille, kuka saa rukkaset?
Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa.
Asia kiinnostaa minua siksi, koska tunnen parisuhteessa olevia miehiä, jotka ovat aivan k-päitä/ turhia luusereita/ älyllisesti jälkeen jääneitä/ narsisteja/ alkoholisteja/ pettäjiä/köyhiä...
Ja silti heillä on kaunis ja fiksu vaimo!
Miksi näin?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.
Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!
Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!
Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.
Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...
Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.
Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.
Mikä sinua oikein vaivaa ja mikset osaa kirjoittaa normaalisti (pn kipä - mitä se edes tarkoittaa)? Ihan tavallisia miehiä ja naisia on suurin osa ihmisistä.
En voi kirjoittaa normaalisti, sillä tietyille sanoilla palstalla on sensuuri. Etkö sinä tiedä sitä? Tosi usein jää viestit moderoinnin piikkiin, joka toimii aika pitkälti automaattisesti. Vähän helpotetaan: p ll un ki peä.
Ohis, mutta onko sinun teesisi nyt se, että jokaista naista simppaa sata miestä, vai se että miehet eivät enää simppaa naisia? Puhut ihan ristiriitaisia juttuja taas.
"Ne hankalat miehet saattavat olla aivan ihania silloin kun on se aika. Ei ne välttämättä aina ole hankalia. Sen sijaan tasaiset ja turvalliset harvoin ovat niitä aivan ihania ikinä."
Tuohan on vain psykologinen harha. Vuoristoradalla laaksot ja huiput tuntuvat toki voimakkaammilta mutta se on vain se niiden välinen suuri ero joka saa sen tuntumaan siltä.
Kannattaa opetella saamaan ne samat tunteet vakaan ja turvallisen ihmisen kanssa niin elämä on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi."
Olet rakentanut itsellesi oman katkeran kuvan todellisuudesta joka oikeuttaa vihaisuutesi. Itsekin oikeasti tiedät että todellisuus ei ole noin mustavalkoinen. Jatkuvasti iso määrä ihan tavallisia miehiä alkaa seurustella ihan tavallisten lapsettomien naisten kanssa. Ja nämä naiset eivät ole käyneet läpi mitään joukkoa komeita miehiä. On olemassa myös syitä miksi he onnistuvat ja sinä et.
Miksi et olisi kiinnostunut siitä mitä he tekevät oikein?
Katkeraksi haukkuminen = Argumentointi-virhe. Onnistuminen noilla miehillä johtuu siitä, että he läpäisevät naisen asettamat ulkonäkö-vaatimukset muutenkin kuin naisen ollessa kännissä. Useinhan se on niin, että naiselle kelpaa huonompikin mies hyvällä tuurilla kun nainen juo miehen komeaksi. Mutta ei sitten selvin päin kelpaakaan. Loppuun heitit vielä olkiukon, argumentointi-virhe sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.
Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.
Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset. No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.
Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.
Käytkö koskaan ulkomaailmassa katsomassa ympärillesi, vai vietätkö kaiken aikasi koneella roikkuen Tinderissä ja vihasivustoilla? Siihen on syynsä miksi manosfääri-idiotismi leviää nimenomaan verkossa. Toki jos mieltään tarpeeksi kauan marinoi tuossa materiaalissa on vaikea enää nähdä todellista maailmaakaan muuten kuin oman vahvistusharhansa läpi, minkä jälkeen ne raivon aiheet yhä lisääntyvät itseään toteuttavana ennusteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!
Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.
Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...
Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.
Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.
Aivan käsittämättöntä huttua. Naiset ovat kautta historian tehneet suuren osan yhteiskuntaa rakentavasta ja koossa pitävästä palkattomasta työstä; jos tämä olisi yhtäkkiä otettu pois tai siitä olisi täytynyt alkaa maksaa palkkaa, yhteiskunta olisi romahtanut saman tien. Yhteiskuntia ja muita ihmisiä rajusti haittaavia toimia harrastavien henkilöiden suuri enemmistö taas on ollut miehiä.
Niinkö ne jossain feministi-blogissa sulle kertoi? Varmaan myös senkin, että s0 malit rakensivat Suomen 1800-luvulla ja että suomalaiset orjuuttivat heitä...
Vierailija kirjoitti:
"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"
Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.
Fakta on se että pituudella ei ole 95/100 naiselle minkäänlaista merkitystä. Ja näin voi sanoa alle 170cm mies.
Fakta on se että esim tinderissä se lyhyt mies voi olla se josta kymmenet naiset ovat sitä mieltä että sä olet auttamatta tämän sovelluksen järkevin mies.
Koska olet se tinderin järkevin ja fiksuin mies jonka kanssa juttu luistaa paremmin kuin koskaan ennemmin kenenkään miehen kanssa nii
Fakta on se että sua pitää sata naista kaikista kiinnostavimpana miehenä koskaan.
Fakta on se että mies valitsee, 99 naista jää kyselemään tyhjää miksi ei kuitenkaan kiinnosta.
Enpä tiedä. Kaikki 4 kumppania olleet tosi erityyppisiä ihmisiä.
Ehkä yhdistävää on se, että kaikki nauttivat musiikista, ovat filosofisia pohdiskelijoita ja nauravat härskeille läpille. Ja nyt kun mietin kaikilla on ollut siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset. Hmmm, ja itseasiassa n. 170cm kaikki 😅 eli ehkä minulla sittenkin on ollut joku kaava tuossa alitajuisesti.
Neljäs on ollut tähänastisista paras, 10v naimisissa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, miten on mahdollista, että miehillä ei ole yhtään ystävää, kaveria tai sukulaista, jolta saisi apua tarpeen vaatiessa? Melkein käy sääliksi. Mahtavatko miehet kuvitella, että naisen myötä he saa elämäänsä ihmisiä, joilta saa turvaa ja apua, kun sellainen tilanne tulee?
"Katkeraksi haukkuminen = Argumentointi-virhe."
Sinun kohdallasi katkeruus on kyllä ihan fakta. Ja fakta ei ole argumentointivirhe.
" Onnistuminen noilla miehillä johtuu siitä, että he läpäisevät naisen asettamat ulkonäkö-vaatimukset muutenkin kuin naisen ollessa kännissä. "
Niin eli sen voi läpäistä ihan tavallisellakin ulkonäöllä. Sen sijaan tavallisen näköinen mies voi toki pilata mahdollisuutensa monilla muilla tavoilla. Sinun ongelmasi on se että et ole valmis hyväksymään että teet jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne valitte välttämättä ketään. Maailman ihanin nainen ei valinnu mua mut ei syl oo ketään toistakaan valinnut.
M35
Älä ole epätoivoinen s1 mp. Vaikka olisi valinnut sinut joskus, niin ei se tarkoita sitä, että nainen olisi sinun yksityiskäytössä koko lopun elämää. Suurin osa ihmisistä eroaa jossain vaiheessa.
Jos ajattelet että ihminen on toisen "käytössä", sinulla on aika paljon selvitettävää itsesi kanssa ja kypsymistä ennen kuin olet valmis minkäänlaiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, miten on mahdollista, että miehillä ei ole yhtään ystävää, kaveria tai sukulaista, jolta saisi apua tarpeen vaatiessa? Melkein käy sääliksi. Mahtavatko miehet kuvitella, että naisen myötä he saa elämäänsä ihmisiä, joilta saa turvaa ja apua, kun sellainen tilanne tulee?
No toi nyt on taas joku höpöukko. Kyl meil miehillä on yleensä paljon kavereita ja sukulaisiiki jokka jeesaa. Iteki soitan aina eka siskolle jos tarviin ihan mitä apuu vaan. Tietenkin aina on myös tosi yksinäisii ihmisii ja se on surullista se.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua oikein vaivaa ja mikset osaa kirjoittaa normaalisti (pn kipä - mitä se edes tarkoittaa)? Ihan tavallisia miehiä ja naisia on suurin osa ihmisistä.
En voi kirjoittaa normaalisti, sillä tietyille sanoilla palstalla on sensuuri. Etkö sinä tiedä sitä? Tosi usein jää viestit moderoinnin piikkiin, joka toimii aika pitkälti automaattisesti. Vähän helpotetaan: p ll un ki peä.
Ohis, mutta onko sinun teesisi nyt se, että jokaista naista simppaa sata miestä, vai se että miehet eivät enää simppaa naisia? Puhut ihan ristiriitaisia juttuja taas.
Heränneitä miehiä ei ole ehkä vielä tarpeeksi, mutta tarpeeksi monta saadakseen huomiota asialle, vaikkakin lukuisat eri some-alustat pyrkivät vaimentamaan näitä totuuteen perustuvia ajatusten jakajia. Ongelma on nimenomaan nämä s1 mpit, jotka ovat aina valmiita kannattelemaan naisia saamatta itse mitään takaisin. Ja tykkäämään ihan mistä tahansa naisen some-postauksesta "koska nainen". Yms. Miehen ei koskaan pitäisi olla epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
"Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa. "
Valitseehan mieskin tuossa. Hän valitsee tyytyä.
Näin. Aina on mahdollista myös elää ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämättöntä huttua. Naiset ovat kautta historian tehneet suuren osan yhteiskuntaa rakentavasta ja koossa pitävästä palkattomasta työstä; jos tämä olisi yhtäkkiä otettu pois tai siitä olisi täytynyt alkaa maksaa palkkaa, yhteiskunta olisi romahtanut saman tien. Yhteiskuntia ja muita ihmisiä rajusti haittaavia toimia harrastavien henkilöiden suuri enemmistö taas on ollut miehiä.
Mutta nyt se on loppu. Naisten on viimeinkin aika voimaantua.
Ei nainenkaan saa parisuhdetta miehen kanssa jos mies ei valitse häntä.
"Ja tykkäämään ihan mistä tahansa naisen some-postauksesta "koska nainen". Yms. Miehen ei koskaan pitäisi olla epätoivoinen."
Tämä on niin totta. Jos mietin miksi aikanaan ihastuin omaan mieheeni niin yksi iso asia oli se että hän oli ylpeästi ja anteeksipyytelemättä se mitä hän oli eikä esittänyt mitään muuta. Hän ei kehunut itseään tai puhunut saavutuksistaan niin kuin jossain työpaikkahaastattelussa tehdään. Vaan hän keskusteli kanssani luontevasti kuin olisimme vanhoja tuttuja jolle ei tarvitse enää todistaa mitään.
Ja mikä tärkeintä, hän oli aidosti kiinnostunut siitä kuka minä olen, mitä minä ajattelen ja mitä minä haluan.
Niin ja kyseessä ei ollut mikään lipevä pelimies vaan varsin tavallinen ja pohjimmiltaan vähän ujo mies. Mutta jolla oli sydän paikallaan ja kyky olla muiden ihmisten kanssa luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.
Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset. No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.
Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.
Käytkö koskaan ulkomaailmassa katsomassa ympärillesi, vai vietätkö kaiken aikasi koneella roikkuen Tinderissä ja vihasivustoilla? Siihen on syynsä miksi manosfääri-idiotismi leviää nimenomaan verkossa. Toki jos mieltään tarpeeksi kauan marinoi tuossa materiaalissa on vaikea enää nähdä todellista maailmaakaan muuten kuin oman vahvistusharhansa läpi, minkä jälkeen ne raivon aiheet yhä lisääntyvät itseään toteuttavana ennusteena.
Sinähän se näytät siinä raivoavan, kun jokin muu kuin sinun kaltaisesi henkilö käyttää perustuslaillista sananvapauttaan. :) Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi. Erittäin harvoin näkee yhtäkään naista lyhyen miehen kanssa. Naisen itsetunto ei kestä olla alle 180 cm pitkän miehen kanssa. Olin itse asiassa festareilla viime vkl. Mitä sitten? Kävin 10 vuotta baareissakin yms. paljon. Enköhän mä tiedä nämä jutut aika hyvin.
Tässä taas yksi syy miksi olen päättänyt olla lisääntymättä. Olisi kammottava ajatus synnyttää tytär tähän manosfäärin myrkyttämään maailmaan. Saati jos synnyttäisi pojan josta tulisi ap:n kaltainen kiukkuinen mielenterveyshäviäjä. Häpeäisin kuollakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"
Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.
Fakta on se että pituudella ei ole 95/100 naiselle minkäänlaista merkitystä. Ja näin voi sanoa alle 170cm mies.
Fakta on se että esim tinderissä se lyhyt mies voi olla se josta kymmenet naiset ovat sitä mieltä että sä olet auttamatta tämän sovelluksen järkevin mies.
Koska olet se tinderin järkevin ja fiksuin mies jonka kanssa juttu luistaa paremmin kuin koskaan ennemmin kenenkään miehen kanssa nii
Fakta on se että sua pitää sata naista kaikista kiinnostavimpana miehenä koskaan.
Fakta on se että mies valitsee, 99 naista jää kyselemään tyhjää miksi ei kuitenkaan kiinnosta.
No nyt oli maailman pahin COPE. :D Huhhuh, mitä deluusiota ja itselleen valehtelua. :D
Minä olen aina ihastunut niihin miehiin jotka ovat osoittaneet ensin kiinnostusta minua kohtaan. Outo juttu.
Kahden insinöörin jälkeen päätin et ei enää näitä nipoja.
Ihastuinkin sitten kaveriini jonka kanssa vietettiin enenevissä määrin aikaa niihin aikoihin kun erosin insinööri kakkosesta.
Rakastuimmekin aika nopeasti toisiimme kun huomattiin miten samalla aaltopituudella olemme ja vielä molemmat semmosia leikkisiä taiteilijatyyppejä.
Tässä tapauksessa vaihtamalla parani.
Toisaalta insinöörin kanssa oli siistissä pikkuarjessa siistit raamit ja selkeys eikä tarvinnut säätää. Taiteilijan kanssa eläessä pitää kestää päänsisäistä ja ulkoista kaaosta, öisiä taiteellisa ambitioita ja omaa metatyöskentelyä kodinhoidossa ihan kokoajan. Olen meistä kahdesta se käytännöllisempi.
Mut konkluusiona valitsin tämän miehen koska hän oli täysin erilainen kuin entiset kumppanit