Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku parisuhteessa oleva nainen kertoa, miten päädyit parisuhteeseen....?

Vierailija
05.08.2026 |

Kiinnostaisi tietää, miten nainen tekee valinnan? Kenet valitsee miehekseen? Kenen kanssa lähtee treffeille, kuka saa rukkaset? 

Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa. 

Asia kiinnostaa minua siksi, koska tunnen parisuhteessa olevia miehiä, jotka ovat aivan k-päitä/ turhia luusereita/ älyllisesti jälkeen jääneitä/ narsisteja/ alkoholisteja/ pettäjiä/köyhiä... 

Ja silti heillä on kaunis ja fiksu vaimo! 

Miksi näin? 

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.

Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.

Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset.  No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.

Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.

Käytkö koskaan ulkomaailmassa katsomassa ympärillesi, vai vietätkö kaiken aikasi koneella roikkuen Tinderissä ja vihasivustoilla? Siihen on syynsä miksi manosfääri-idiotismi leviää nimenomaan verkossa. Toki jos mieltään tarpeeksi kauan marinoi tuossa materiaalissa on vaikea enää nähdä todellista maailmaakaan muuten kuin oman vahvistusharhansa läpi, minkä jälkeen ne raivon aiheet yhä lisääntyvät itseään toteuttavana ennusteena.

Sinähän se näytät siinä raivoavan, kun jokin muu kuin sinun kaltaisesi henkilö käyttää perustuslaillista sananvapauttaan. :) Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi. Erittäin harvoin näkee yhtäkään naista lyhyen miehen kanssa. Naisen itsetunto ei kestä olla alle 180 cm pitkän miehen kanssa. Olin itse asiassa festareilla viime vkl. Mitä sitten? Kävin 10 vuotta baareissakin yms. paljon. Enköhän mä tiedä nämä jutut aika hyvin.

Mitä ihmettä? Eikö sinulla ole naapurustossa, työkavereissa tai sukulaisissa yhtään alle 180 cm pitkää, parisuhteessa olevaa miestä? Käsittämätöntä. Missä jättiläisten maassa sinä mahdat asua, tuo ei kuulosta Suomelta.

Kaveripiirissäni selkeästi suurin osa sinkkumiehistä on niitä lyhyitä. Ja Suomessahan oli pitkään miesten keskipituus 178 cm, nykyään jopa pidempi. Ja ei, en kyllä yleensä näe edelleenkään missään naisia lyhyiden miesten kanssa. Moneenko kertaan se pitää toistaa?

Tosi kummallista. Minä olen 174 cm pitkä ja monen miehen kanssa jutellessa meidän silmät on samalla tasolla. Muutamaa miestä katson vähän alaviistoon, joten he ovat minua lyhyempiä. Ihan kaikkien parisuhdetilannetta en tiedä, mutta suurin osa on pitkässä parisuhteessa ja osalla on ollut jonkinlainen parisuhde.

Vierailija
102/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ajattelee, että naisille on miesbuffet tarjolla ja sen kun siitä valkkaa? Se vaatisi sen, että jokainen vapaa mies olisi jonottamassa suhteeseen lukuisille naisille.

Ja olisikin niin, että mies näin "jonottaa" monelle naiselle, niin hän hänhän on silloin jo valinnut itse nämä kaikki naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"

Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.

Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi. Useat manosfääri-ukot ovat nimenomaan niitä entisiä PUA-miehiä, jotka kuvittelivat omilla valinnoilla olevan väliä. Moni näistä miehistä onkin nykyään keski-ikäinen ja kaikki asiat läpi menneitä ja kokeneita miehiä, jotka huomasivat aiemmin oman maailmankuvansa olleen vääriä. Nämä sitten opettavat nuoremmille asioita ja nuoremmilla miehillä asiat vaikeita ovatkin, sillä nuoremmilla naisilla hyp 3 r gamia on yhä pahempi. Jenkeissä naiset valittaa, kun fiksut miehet eivät enää lähesty heitä yökerhoissa, sinkku-tapahtumiin tuleviin miehille voi maksaa yms...valitettavasti suomalaiset miehet ovat liian sinipilleröityjä suurimmaksi osaksi tajutakseen näitä asioita. Suomalaiset ovat hieman yksinkertaista kansaa.

Eli ymmärryksesi maailman toiminnasta perustuu jenkkilään, sieltäkin vain tietyntyyppisiin yökerhoihin, ja niidenkin suhteen vain tietynlaiseen vahvasti värittyneeseen, kaupallisin perustein rakentuneeseen toisen käden informaatioon. Selvä. Valintahan tämäkin sinulta on.

Ei, kyllä oma elämänkokemus vähintään 75-prosenttisesti tukee tuota samaa asiaa kuin mitä nuo fiksut ja itse ajattelevat miehet sanovat. Hehän myös usein tuovat julki tutkimuksia aiheeseen liittyen. Te sinipilleröidy ette KOSKAAN kerro mitään tutkimuksia asiaan liittyen, jotka tukisivat teidän sanomaa. Esimerkiksi jo ennen 2020-lukua oli tutkittu, että Suomessa on 50 % 35v miehistä on lapsettomia, koska sopivaa naista siihen ei ole löytynyt. Ja olikohan vielä niin, että 1/3 suomalaisista miehistä on aika lailla ikisinkkuja.

Vierailija
104/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.

Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!

Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!

Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.

Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...

Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.

Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.

Voi ei, miten on mahdollista, että miehillä ei ole yhtään ystävää, kaveria tai sukulaista, jolta saisi apua tarpeen vaatiessa? Melkein käy sääliksi. Mahtavatko miehet kuvitella, että naisen myötä he saa elämäänsä ihmisiä, joilta saa turvaa ja apua, kun sellainen tilanne tulee?

No itse asiassa saattaa jopa olla, mutta miehillä ei ole mitään henkilöitä, jotka jopa tyrkyttävät apuaan, kun taas naisia on aina joku vaikka puolituttu s1 mp aina auttamassa.

Jaa, kyllä minä nainen autan esim. naapurin (vanhaa miestä) ja teen hänen lumityönsä, kastelen toisen naapurin (nuoren naisen) kukat hänen lomansa ajan, pidän ovea auki miehelle siinä kuin naisellekin ja autan naapuria kantamaan uuden sohvan on hän sitten nainen tai mies tai vaikken osaisi arvata hänen sukupuoltaan lainkaan. 

Hienoa, että olet parempi kuin suurin osa naisista! :)

Vierailija
105/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin aikaa irc:ssä ja päädyin juttelemaan miehen kanssa melkein joka yö. Selvisi että opiskeltiin samassa yliopistossa ja lopulta päädyttiin tapaamaan. Olin ihastunut jo ennen kuin tavattiin livenä.

Vierailija
106/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi."

Olet rakentanut itsellesi oman katkeran kuvan todellisuudesta joka oikeuttaa vihaisuutesi. Itsekin oikeasti tiedät että todellisuus ei ole noin mustavalkoinen. Jatkuvasti iso määrä ihan tavallisia miehiä alkaa seurustella ihan tavallisten lapsettomien naisten kanssa. Ja nämä naiset eivät ole käyneet läpi mitään joukkoa komeita miehiä. On olemassa myös syitä miksi he onnistuvat ja sinä et.

Miksi et olisi kiinnostunut siitä mitä he tekevät oikein?

Katkeraksi haukkuminen = Argumentointi-virhe. Onnistuminen noilla miehillä johtuu siitä, että he läpäisevät naisen asettamat ulkonäkö-vaatimukset muutenkin kuin naisen ollessa kännissä. Useinhan se on niin, että naiselle kelpaa huonompikin mies hyvällä tuurilla kun nainen juo miehen komeaksi. Mutta ei sitten selvin päin kelpaakaan. Loppuun heitit vielä olkiukon, argumentointi-virhe sekin.

Jos kirjoittamasi perusteella aivan selvästi olet katkera, kyseessä ei ole mikään argumentointivirhe vaan oikeansuuntainen huomio toimintaasi olennaisesti vaikuttavasta tekijästä. Myös lopussa on kirjoittamasi perusteella tehty validi arvio, itse sen sijaan et ole tainnut ihan ymmärtää mitä olkiukko tarkoittaa. Sinun olisi hyvä välillä tutustua maailmaan aivan itse ajatellen, ei jatkuvasti toisten keksimiä termejä pyöritellen.

Vierailija
107/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"

Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.

Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi. Useat manosfääri-ukot ovat nimenomaan niitä entisiä PUA-miehiä, jotka kuvittelivat omilla valinnoilla olevan väliä. Moni näistä miehistä onkin nykyään keski-ikäinen ja kaikki asiat läpi menneitä ja kokeneita miehiä, jotka huomasivat aiemmin oman maailmankuvansa olleen vääriä. Nämä sitten opettavat nuoremmille asioita ja nuoremmilla miehillä asiat vaikeita ovatkin, sillä nuoremmilla naisilla hyp 3 r gamia on yhä pahempi. Jenkeissä naiset valittaa, kun fiksut miehet eivät enää lähesty heitä yökerhoissa, sinkku-tapahtumiin tuleviin miehille voi maksaa yms...valitettavasti suomalaiset miehet ovat liian sinipilleröityjä suurimmaksi osaksi tajutakseen näitä asioita. Suomalaiset ovat hieman yksinkertaista kansaa.

Eli ymmärryksesi maailman toiminnasta perustuu jenkkilään, sieltäkin vain tietyntyyppisiin yökerhoihin, ja niidenkin suhteen vain tietynlaiseen vahvasti värittyneeseen, kaupallisin perustein rakentuneeseen toisen käden informaatioon. Selvä. Valintahan tämäkin sinulta on.

Ei, kyllä oma elämänkokemus vähintään 75-prosenttisesti tukee tuota samaa asiaa kuin mitä nuo fiksut ja itse ajattelevat miehet sanovat. Hehän myös usein tuovat julki tutkimuksia aiheeseen liittyen. Te sinipilleröidy ette KOSKAAN kerro mitään tutkimuksia asiaan liittyen, jotka tukisivat teidän sanomaa. Esimerkiksi jo ennen 2020-lukua oli tutkittu, että Suomessa on 50 % 35v miehistä on lapsettomia, koska sopivaa naista siihen ei ole löytynyt. Ja olikohan vielä niin, että 1/3 suomalaisista miehistä on aika lailla ikisinkkuja.

Ikisinkku = ihminen, joka ei koskaan elämänsä aikana ole ollut parisuhteessa. Tarkastelujakson pitää olla siis tarpeeksi pitkä, sillä 35-vuotias sinkku voi olla parisuhteessa viisikymppisenä. Hän ei siis ole ikisinkku.

Vierailija
108/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entiset PUA-miehet ovat sielunsa tieten tahtoen rikkoneita ihmisiä, joiden kokemukset ovat peräisin erittäin rajausta osasta maailmaa.

Viestisi ei sisältänyt minkäänlaista järkevää ja perusteltua argumenttia, vaan on täyttä puppu-generaattorin suoltamaa sch aibaa. Keksi ensi kerralla jotain sanottavaa vaikka.

Vierailija
109/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!

Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.

Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...

Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.

Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.

Voi ei, miten on mahdollista, että miehillä ei ole yhtään ystävää, kaveria tai sukulaista, jolta saisi apua tarpeen vaatiessa? Melkein käy sääliksi. Mahtavatko miehet kuvitella, että naisen myötä he saa elämäänsä ihmisiä, joilta saa turvaa ja apua, kun sellainen tilanne tulee?

No itse asiassa saattaa jopa olla, mutta miehillä ei ole mitään henkilöitä, jotka jopa tyrkyttävät apuaan, kun taas naisia on aina joku vaikka puolituttu s1 mp aina auttamassa.

Jaa, kyllä minä nainen autan esim. naapurin (vanhaa miestä) ja teen hänen lumityönsä, kastelen toisen naapurin (nuoren naisen) kukat hänen lomansa ajan, pidän ovea auki miehelle siinä kuin naisellekin ja autan naapuria kantamaan uuden sohvan on hän sitten nainen tai mies tai vaikken osaisi arvata hänen sukupuoltaan lainkaan. 

Hienoa, että olet parempi kuin suurin osa naisista! :)

Ihan tavallinen nainen hän on. 

Vierailija
110/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi."

Kannattaisiko käydä SpecSaversillä?

Sitä kutsutaan vahvistusharhaksi.  Psykologia tuntee ilmiön hyvin.

Kun on ostamassa x-merkin autoa, niin niitä x-merkkisiä autoja näkee kaikkialla. Kun on raskaana, raskaana olevia näkee kaikkialla. Kun on pituuskompleksi, niin se rajoittaa näkökykyä.

Vierailija
111/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset aloittajan kysymykseen vähenevät ketjun edetessä.

Vierailija
112/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, kyllä oma elämänkokemus vähintään 75-prosenttisesti tukee tuota samaa asiaa kuin mitä nuo fiksut ja itse ajattelevat miehet sanovat. "

Kannattaa joskus Googlettaa "vahvistusharha". Varsinkin jos olet se sama joka omien sanojensa mukaan ei koskaan näe naisten kanssa kuin hujoppeja.

Vierailija
113/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin--"

Niin, mielenterveysongelmat ovat mielen sairauksia, joita hoidetaan asianmukaisella lääkityksellä. Ne ovat yhtä lailla sairauksia kuin vaikkapa sydänvika, diabetes, tai IBS. Mielenterveysongelmat ovat jotain ihan muuta, kuin "mulla on huono elämä ja se harmittaa :(".

Vierailija
114/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hankalat miehet saattavat olla aivan ihania silloin kun on se aika. Ei ne välttämättä aina ole hankalia. Sen sijaan tasaiset ja turvalliset harvoin ovat niitä aivan ihania ikinä. Itse olen mieheni löytänyt sillä perusteella, että opettelin ensin tuntemaan itseni ja sen jälkeen tein pitkän listan vaatimuksista ja etsin siihen sopivan miehen. Olen ollut onnellisesti aviossa jo 16 vuotta. 

Minun mieheni on kyllä tasainen, turvallinen ja ihana aina. 

Miten suhteeseen päädyin? Kaverit järjesti meidät yhteen, käytännössä yksissä bileissä. Minä sitten pyysin miehen numeroa ja sillä tiellä ollaan oltu 22 vuotta erittäin onnellisina. 

Todellakin täytyy tuntea itsensä ja olla myös kohtuullinen ihmistuntija, että a) tietää mitä itse tarvitsee ja b) tunnistaa sen kun kohdalle osuu. 

Vierailija
115/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, kyllä oma elämänkokemus vähintään 75-prosenttisesti tukee tuota samaa asiaa"

Entäs kun aika monen tavallisenkin miehen elämänkokemus ei tue sitä samaa? Mitäs sitten tehdään?

Vierailija
116/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että tyhmä on mies jos tyytyy, sillä pelillä ei nimittäin tule elämässä onnelliseksi ja kunhan yhden avioeron käy läpi sotkuineen niin sen jälkeen se sinkkuus ei ole enää kirosana ja helvetti vaan paratiisista seuraava. Kukaan ei ole enää säkättämässä joka käänteessä ja kaatamassa mielipahaansa ja tyytymättömyyttään niskaasi oli se ansaittua tai ei eikä heti aamusta naama norsun vitulla muistuttamassa siitä miten paska ihminen olet.

Vierailija
117/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.

Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset.  No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.

Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.

Käytkö koskaan ulkomaailmassa katsomassa ympärillesi, vai vietätkö kaiken aikasi koneella roikkuen Tinderissä ja vihasivustoilla? Siihen on syynsä miksi manosfääri-idiotismi leviää nimenomaan verkossa. Toki jos mieltään tarpeeksi kauan marinoi tuossa materiaalissa on vaikea enää nähdä todellista maailmaakaan muuten kuin oman vahvistusharhansa läpi, minkä jälkeen ne raivon aiheet yhä lisääntyvät itseään toteuttavana ennusteena.

Sinähän se näytät siinä raivoavan, kun jokin muu kuin sinun kaltaisesi henkilö käyttää perustuslaillista sananvapauttaan. :) Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi. Erittäin harvoin näkee yhtäkään naista lyhyen miehen kanssa. Naisen itsetunto ei kestä olla alle 180 cm pitkän miehen kanssa. Olin itse asiassa festareilla viime vkl. Mitä sitten? Kävin 10 vuotta baareissakin yms. paljon. Enköhän mä tiedä nämä jutut aika hyvin.

Erikoinen huomio, kun ottaa faktat huomioon. Valtaosa suomalaisista miehistä ei ole hujoppeja, mutta silti valtaosa miehistä joko on tai on ollut joskus parisuhteessa. Ehkä sitten jonkun eläimen kanssa..?

Vierailija
118/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivaa naista ei ole löytynyt, eli eivät ole kelpuuttaneet ketään. Täytyy saada se instamissi.

Vierailija
119/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään nyt siitä, millaisille miehille olet antanut pakit. Kun toisilla treffeillä ei ollut enää mitään puhuttavaa, ja se se hiljaisuus tuntui vaivaannuttavalta, se oli siinä. Ei jatkoon.

Mies, jonka valitsin: Meillä riitti keskusteltavaa vielä toisille ja kolmansillekin treffeille, eikä hiljaisuuskaan tuntunut hänen seurassaan vaivaannuttavalta. Hän ei paheksunut, vaikka kerroin hänelle elämästäni asioita, jotka eivät menneet ihan "käsikirjoituksen mukaan". Vaikka kaivamalla kaivoin elämästäni kaikki oudoimmatkin outoudet, hän ei naureskellut eikä pilkannut. Oli siinä ja kuunteli. Halusi olla kanssani.

Vierailija
120/168 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämättöntä huttua. Naiset ovat kautta historian tehneet suuren osan yhteiskuntaa rakentavasta ja koossa pitävästä palkattomasta työstä; jos tämä olisi yhtäkkiä otettu pois tai siitä olisi täytynyt alkaa maksaa palkkaa, yhteiskunta olisi romahtanut saman tien. Yhteiskuntia ja muita ihmisiä rajusti haittaavia toimia harrastavien henkilöiden suuri enemmistö taas on ollut miehiä.

Niinkö ne jossain feministi-blogissa sulle kertoi? Varmaan myös senkin, että s0 malit rakensivat Suomen 1800-luvulla ja että suomalaiset orjuuttivat heitä...

Jos tuollaista blogia käsittelisin, olisin todennäköisemmin sen kirjoittaja kuin lukija. Kun tarpeeksi opiskelee, ottaa selvää lähteistä ja tekee tutkimusta, maailma näyttää aika erilaiselta paikalta kuin entisten PUA-henkilöiden heikkotasoisen nettiteoretisoinnin toistelijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme