Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku parisuhteessa oleva nainen kertoa, miten päädyit parisuhteeseen....?

Vierailija
05.08.2026 |

Kiinnostaisi tietää, miten nainen tekee valinnan? Kenet valitsee miehekseen? Kenen kanssa lähtee treffeille, kuka saa rukkaset? 

Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa. 

Asia kiinnostaa minua siksi, koska tunnen parisuhteessa olevia miehiä, jotka ovat aivan k-päitä/ turhia luusereita/ älyllisesti jälkeen jääneitä/ narsisteja/ alkoholisteja/ pettäjiä/köyhiä... 

Ja silti heillä on kaunis ja fiksu vaimo! 

Miksi näin? 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuuntelen mieheni kavereiden juttuja tästä sivusta, tai tarkemmin kuulen jutut mieheltäni, niin kyllä miehetkin valikoivat. Hekin ovat mieluummin yksin kuin ei-sopivassa seurassa.

Vierailija
22/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen miesystävä oli samassa työpaikassa ja vähän yllättäen tunnusti mulle tunteensa neljä vuotta sitten. Siitä se lähti, ei heti mutta myöhemmin. Meillä on samoja mielenkiinnon kohteita ja samanlainen arvopohja, ja juttua riittää. 
Aiempia suhteita: eka syntyi 90-luvulla kännissä 16-vuotiaana, sen jälkeen olen päätynyt yksiin sellaisten kanssa, jotka olen tuntenut aiemmin: tuttuja, kavereita ja työkavereita. Pari nettituttua ja deittipalstahenkilöä. Lapsen isän kanssa meillä oli järkisuhde, joka kariutui, koska tunteista oli mukana vain ärsytys. 
Mun on ollut pääosin tosi helppo päätyä suhteisiin, ja sen jälkeenhän vasta ihmisen todellinen olemus selviää. Usein menee mönkään, mutta sellaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.

Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!

Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!

Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.

Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...

Vierailija
24/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ap äidiltäsi. Vai eikö hänellä ole parisuhdetta? Hylkäsikö isäsi hänet ja sinut jo ennen kuin olit syntynyt?

Vierailija
25/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.

Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!

Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.

Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...

Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.

Vierailija
26/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään tämmönen manosfääriapina raivoamassa.

Vierailija
27/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuuntelen mieheni kavereiden juttuja tästä sivusta, tai tarkemmin kuulen jutut mieheltäni, niin kyllä miehetkin valikoivat. Hekin ovat mieluummin yksin kuin ei-sopivassa seurassa.

Miehille ei-sopiva seura = lapsiperhe ja kotitöiden jakaminen. 

Vierailija
28/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.

Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset.  No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.

Vierailija
29/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avaa reisiään ihan heti vaan pienen himmailun jälkeen ja säännöstelee antoa sopivasti että miehellä pysyy into päällä jatkuvasta puutteesta johtuen. 

Vierailija
30/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä mieheni kertomissa tapauksissa ei kellään ollut lapsia

- yksi lemppasi naisen, koska tämä vaati miestä elättämään itsensä ja lapsensa (venäläinen nainen)

- yksi lemppasi, kun nainen ei halunnut muuttaa miehen perässä, eli ei halunnut etäsuhteeseen

- yksi lemppasi, kun nainen oli kuulemma kotona jatkuvasti pahalla päällä ja riitoja oli paljon

- yksi lemppasi, kun nainen piti yhteyttä eksäänsä 

Nämä tapahtuneet tänä vuonna.

Vierailija
31/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.

Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset.  No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.

Ulkonäkö on muutenkin aika turha asia kun valitaan puoliso loppuelämäksi, se kun tuppaa muuttumaan. Ihmiset lihovat ja laihtuvat, harmaantuvat ja kaljuuntuvat tai menettävät vaikka rinnan rintasyövän vuoksi. Mä aina ajattelin, että komealla miehellä on tummat hiukset ja ruskeat silmät. No, kuinkas kävikään mielelläni on harmaantuvat vaaleat hiukset ja harmaat silmät. Ei sillä ole mitään väliä. 

Vierailija
32/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä mieheni kertomissa tapauksissa ei kellään ollut lapsia

- yksi lemppasi naisen, koska tämä vaati miestä elättämään itsensä ja lapsensa (venäläinen nainen)

- yksi lemppasi, kun nainen ei halunnut muuttaa miehen perässä, eli ei halunnut etäsuhteeseen

- yksi lemppasi, kun nainen oli kuulemma kotona jatkuvasti pahalla päällä ja riitoja oli paljon

- yksi lemppasi, kun nainen piti yhteyttä eksäänsä 

Nämä tapahtuneet tänä vuonna.

yksi lemppasi, kun nainen ei halunnut muuttaa miehen perässä, eli ei halunnut etäsuhteeseen

Ei parisuhteessa toinen voi noinvain päättää muuttaa ja olettaa että toinen muuttaa mukana ja siirtää koko elämänsä. Kyllä niin isot päätökset tehdään yhdessä, muutetaan yhdessä tai ollaan muuttamatta yhdessä tai sovitaan jotain muuta. 

Vierailija
33/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Totta. Tuo tilanne kertoi paljon avioliiton tilasta. Mies siis muutti töiden perässä.

Vierailija
34/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatti sortaa naisia ja polkee naistenoikeuksia. Naisena en ymmärrä miksi monet naiset rupeavat yhteen vihollisen kanssa. Mikä motivoi naisen ryhtymään pick me girliksi?

Vierailija
35/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.

Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.

Vierailija
36/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne valitte välttämättä ketään. Maailman ihanin nainen ei valinnu mua mut ei syl oo ketään toistakaan valinnut.

M35

Vierailija
37/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.

Vierailija
38/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.

Mikä sinua oikein vaivaa ja mikset osaa kirjoittaa normaalisti (pn kipä - mitä se edes tarkoittaa)? Ihan tavallisia miehiä ja naisia on suurin osa ihmisistä. 

Vierailija
39/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne valitte välttämättä ketään. Maailman ihanin nainen ei valinnu mua mut ei syl oo ketään toistakaan valinnut.

M35

Älä ole epätoivoinen s1 mp. Vaikka olisi valinnut sinut joskus, niin ei se tarkoita sitä, että nainen olisi sinun yksityiskäytössä koko lopun elämää. Suurin osa ihmisistä eroaa jossain vaiheessa.

Vierailija
40/85 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin treffeillä ja tuli sellainen olo että tässä on hyvä ihminen, kiinnostava ja omaan silmään miellyttävän näköinen. Yhdessä oltiin 13 vuotta ja nyt kun deittailen niin tajuan miten sopiva exä oli monessa suhteessa jota en tietoisesti ajatellut. Esimerkiksi hyvät käytöstavat (sisäsyntyisesti eikä sellaiseen katsokaapa minua tyyliin joka putoaa pois kun kukaan ei nää), hyvä hygienia, perustuoksu, utelias maailmaa kohtaan, rauhallinen, kiltti ja tunteellinen, älykäs ja ei kokenut minun älyäni ja työtäni uhkana tai kilpailuna vaan kiinnostavina.

Ystäviä ollaan edelleen. 

ja nyt sitten törmää kaikenlaisiin muuntyyppisiin. Kiltti ja tunteellinen, mutta huonot käytöstavat ja haju. Hyvät tavat ja kiinnostava, huono itsetunto joka purkautuu itsekehuina ja itsensä korostamisena varsinkin jos kokee olevansa vähempi kuin minä jne… 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän