Voisiko joku parisuhteessa oleva nainen kertoa, miten päädyit parisuhteeseen....?
Kiinnostaisi tietää, miten nainen tekee valinnan? Kenet valitsee miehekseen? Kenen kanssa lähtee treffeille, kuka saa rukkaset?
Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa.
Asia kiinnostaa minua siksi, koska tunnen parisuhteessa olevia miehiä, jotka ovat aivan k-päitä/ turhia luusereita/ älyllisesti jälkeen jääneitä/ narsisteja/ alkoholisteja/ pettäjiä/köyhiä...
Ja silti heillä on kaunis ja fiksu vaimo!
Miksi näin?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.
Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.
Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset. No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.
Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.
Käytkö koskaan ulkomaailmassa katsomassa ympärillesi, vai vietätkö kaiken aikasi koneella roikkuen Tinderissä ja vihasivustoilla? Siihen on syynsä miksi manosfääri-idiotismi leviää nimenomaan verkossa. Toki jos mieltään tarpeeksi kauan marinoi tuossa materiaalissa on vaikea enää nähdä todellista maailmaakaan muuten kuin oman vahvistusharhansa läpi, minkä jälkeen ne raivon aiheet yhä lisääntyvät itseään toteuttavana ennusteena.
Sinähän se näytät siinä raivoavan, kun jokin muu kuin sinun kaltaisesi henkilö käyttää perustuslaillista sananvapauttaan. :) Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi. Erittäin harvoin näkee yhtäkään naista lyhyen miehen kanssa. Naisen itsetunto ei kestä olla alle 180 cm pitkän miehen kanssa. Olin itse asiassa festareilla viime vkl. Mitä sitten? Kävin 10 vuotta baareissakin yms. paljon. Enköhän mä tiedä nämä jutut aika hyvin.
Mitä ihmettä? Eikö sinulla ole naapurustossa, työkavereissa tai sukulaisissa yhtään alle 180 cm pitkää, parisuhteessa olevaa miestä? Käsittämätöntä. Missä jättiläisten maassa sinä mahdat asua, tuo ei kuulosta Suomelta.
"Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi. Erittäin harvoin näkee yhtäkään naista lyhyen miehen kanssa."
Maailmassasi on ilmeisesti vain hujoppeja ja sitten lyhyitä? Mitenkäs kaikki ne suunnilleen keskimittaiset miehet joita on ns. tavallisista miehistä iso enemmistö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"
Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.
Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi. Useat manosfääri-ukot ovat nimenomaan niitä entisiä PUA-miehiä, jotka kuvittelivat omilla valinnoilla olevan väliä. Moni näistä miehistä onkin nykyään keski-ikäinen ja kaikki asiat läpi menneitä ja kokeneita miehiä, jotka huomasivat aiemmin oman maailmankuvansa olleen vääriä. Nämä sitten opettavat nuoremmille asioita ja nuoremmilla miehillä asiat vaikeita ovatkin, sillä nuoremmilla naisilla hyp 3 r gamia on yhä pahempi. Jenkeissä naiset valittaa, kun fiksut miehet eivät enää lähesty heitä yökerhoissa, sinkku-tapahtumiin tuleviin miehille voi maksaa yms...valitettavasti suomalaiset miehet ovat liian sinipilleröityjä suurimmaksi osaksi tajutakseen näitä asioita. Suomalaiset ovat hieman yksinkertaista kansaa.
Eli ymmärryksesi maailman toiminnasta perustuu jenkkilään, sieltäkin vain tietyntyyppisiin yökerhoihin, ja niidenkin suhteen vain tietynlaiseen vahvasti värittyneeseen, kaupallisin perustein rakentuneeseen toisen käden informaatioon. Selvä. Valintahan tämäkin sinulta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.
Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!
Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!
Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.
Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...
Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.
Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.
Voi ei, miten on mahdollista, että miehillä ei ole yhtään ystävää, kaveria tai sukulaista, jolta saisi apua tarpeen vaatiessa? Melkein käy sääliksi. Mahtavatko miehet kuvitella, että naisen myötä he saa elämäänsä ihmisiä, joilta saa turvaa ja apua, kun sellainen tilanne tulee?
No itse asiassa saattaa jopa olla, mutta miehillä ei ole mitään henkilöitä, jotka jopa tyrkyttävät apuaan, kun taas naisia on aina joku vaikka puolituttu s1 mp aina auttamassa.
"No itse asiassa saattaa jopa olla, mutta miehillä ei ole mitään henkilöitä, jotka jopa tyrkyttävät apuaan"
Miehet ovat vain usein huonoja pyytämään apua. Miehillä on iskostunut sellainen itse pärjäämisen kulttuuri. Naiset pyytävät helpommin apua kun sitä tarvitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!
Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.
Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...
Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.
Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.
Voi ei, miten on mahdollista, että miehillä ei ole yhtään ystävää, kaveria tai sukulaista, jolta saisi apua tarpeen vaatiessa? Melkein käy sääliksi. Mahtavatko miehet kuvitella, että naisen myötä he saa elämäänsä ihmisiä, joilta saa turvaa ja apua, kun sellainen tilanne tulee?
No itse asiassa saattaa jopa olla, mutta miehillä ei ole mitään henkilöitä, jotka jopa tyrkyttävät apuaan, kun taas naisia on aina joku vaikka puolituttu s1 mp aina auttamassa.
Kuinka monelle miehelle sinä olet tyrkyttänyt apua pyytämättä ja yllättäen? Voisit vaikka tarjoutua siivoamaan jonkun kaverisi asunnon tai leikkaamaan nurmikon. Olen ihan varma, että kaverisi yllättyy iloisesti. Hän voi mennä toisten kavereitten kanssa kaljalle sillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"
Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.
Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi. Useat manosfääri-ukot ovat nimenomaan niitä entisiä PUA-miehiä, jotka kuvittelivat omilla valinnoilla olevan väliä. Moni näistä miehistä onkin nykyään keski-ikäinen ja kaikki asiat läpi menneitä ja kokeneita miehiä, jotka huomasivat aiemmin oman maailmankuvansa olleen vääriä. Nämä sitten opettavat nuoremmille asioita ja nuoremmilla miehillä asiat vaikeita ovatkin, sillä nuoremmilla naisilla hyp 3 r gamia on yhä pahempi. Jenkeissä naiset valittaa, kun fiksut miehet eivät enää lähesty heitä yökerhoissa, sinkku-tapahtumiin tuleviin miehille voi maksaa yms...valitettavasti suomalaiset miehet ovat liian sinipilleröityjä suurimmaksi osaksi tajutakseen näitä asioita. Suomalaiset ovat hieman yksinkertaista kansaa.
Niin että on väärin jos ei-niin-haluttava mies ei saa nimenomaan erityisen haluttavaa naista, mutta samaan aikaan on myös väärin jos ei-niin-haluttava nainen saa edes ei-niin-haluttavan miehen?
Vierailija kirjoitti:
"Katkeraksi haukkuminen = Argumentointi-virhe."
Sinun kohdallasi katkeruus on kyllä ihan fakta. Ja fakta ei ole argumentointivirhe.
" Onnistuminen noilla miehillä johtuu siitä, että he läpäisevät naisen asettamat ulkonäkö-vaatimukset muutenkin kuin naisen ollessa kännissä. "
Niin eli sen voi läpäistä ihan tavallisellakin ulkonäöllä. Sen sijaan tavallisen näköinen mies voi toki pilata mahdollisuutensa monilla muilla tavoilla. Sinun ongelmasi on se että et ole valmis hyväksymään että teet jotain väärin.
Kerrankin totuuden siemen: Tavallisen näköinen (5/10) mies voi pilata mahiksensa, sillä nainen asettaa enemmän sääntöjä tavis-miehelle kuin pitkälle ja komealle. Itse asiassa kun kyseessä pitkä ja komea mies, niin nainen on valmis jopa laistamaan vaikka mistä säännöistä, joiden kanssa olisi tosi tarkka ns. huonompien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä minä nainen autan esim. naapurin (vanhaa miestä) ja teen hänen lumityönsä, kastelen toisen naapurin (nuoren naisen) kukat hänen lomansa ajan, pidän ovea auki miehelle siinä kuin naisellekin ja autan naapuria kantamaan uuden sohvan on hän sitten nainen tai mies tai vaikken osaisi arvata hänen sukupuoltaan lainkaan.
"Nainenhan sen valinnan aina tekee."
Kyllä suhteeseen alkamiseen tarvitaan ihan molempien valinta. Ei yksipuolisella valinnalla suhdetta synny kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.
Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset. No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.
Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.
Käytkö koskaan ulkomaailmassa katsomassa ympärillesi, vai vietätkö kaiken aikasi koneella roikkuen Tinderissä ja vihasivustoilla? Siihen on syynsä miksi manosfääri-idiotismi leviää nimenomaan verkossa. Toki jos mieltään tarpeeksi kauan marinoi tuossa materiaalissa on vaikea enää nähdä todellista maailmaakaan muuten kuin oman vahvistusharhansa läpi, minkä jälkeen ne raivon aiheet yhä lisääntyvät itseään toteuttavana ennusteena.
Sinähän se näytät siinä raivoavan, kun jokin muu kuin sinun kaltaisesi henkilö käyttää perustuslaillista sananvapauttaan. :) Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi. Erittäin harvoin näkee yhtäkään naista lyhyen miehen kanssa. Naisen itsetunto ei kestä olla alle 180 cm pitkän miehen kanssa. Olin itse asiassa festareilla viime vkl. Mitä sitten? Kävin 10 vuotta baareissakin yms. paljon. Enköhän mä tiedä nämä jutut aika hyvin.
Mitä ihmettä? Eikö sinulla ole naapurustossa, työkavereissa tai sukulaisissa yhtään alle 180 cm pitkää, parisuhteessa olevaa miestä? Käsittämätöntä. Missä jättiläisten maassa sinä mahdat asua, tuo ei kuulosta Suomelta.
Kaveripiirissäni selkeästi suurin osa sinkkumiehistä on niitä lyhyitä. Ja Suomessahan oli pitkään miesten keskipituus 178 cm, nykyään jopa pidempi. Ja ei, en kyllä yleensä näe edelleenkään missään naisia lyhyiden miesten kanssa. Moneenko kertaan se pitää toistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entiset PUA-miehet ovat sielunsa tieten tahtoen rikkoneita ihmisiä, joiden kokemukset ovat peräisin erittäin rajausta osasta maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
AP turautti:
Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa.AP:n turahdus on suoraa lainausta femakoiden hullunkurisista agendoista.
Ihmisten pariutumisrituaali etenee niin, että ensin miehet valitsevat ne naiset joita alkavat tavoittelemaan. Sitten kukin nainen valitsee mielestään parhaimman siitä tavoittelijoistaan.
Aniharvoin voi nainen mielensä mukaan vain poimia miehen, silloin naisen tulee olla 10p nainen.
Naisella on kaksi tietoisuuden tasoa, tunnetietoisuus sekä kuvitelmatietoisuus/luulotietoisuus. Siinä vaiheessa kun nainen tuntee halua antautua miehelle, nainen kuvittelee valitsevansa/poimimansa tuon miehen, sillä hänen tunnemuisti unohtaa kaiken sen piirittelytyön jonka mies on aiemmin suorittanut - siinä hetkessä naisen mielen täyttää vain tunnetodellisuus joka rajoittuu siinä tunnehetkessä kokonaan siihen antautumispuuhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ainoastaan pitkillä miehillä olisi kysyntää. Höpöhöpö. Sinä kiinnität ilmeisesti huomiota vain pitkiin miehiin? Kyllä minä naisena näen usein lyhyttäkin miehiä naisen kanssa.
Omalla pojalla on ollut tyttöjä pyrkimässä tyttöystäväksi, poika noin 170 cm pitkä. Välillä poika on seurustellut ja välillä ollut sinkkuna. Ja miksi pojan on ollut helppo löytää tyttöystävä koska
- on iloinen ja positiivinen
- juttelee helposti kenen tahansa kanssa toisen ikään tai sukupuoleen katsomatta
- on avulias luonne eli se tyyppi joka pysähtyy kysymään tarvitko apua jos olet parkkipaikalla eikä auto käynnisty/kiipeää kiinnittämään naapurin mummolle myrskyn repimään pellin katolle jne jne.
- ei ole kiinnostunut toisten tai omasta pituudesta vaan keskittyy elämään mukavaa elämää niin yksin kuin parisuhteessakin eli ei odota naisesta mitään pelastavaa enkeliä.
- sosiaalisesti taitava
"Kerrankin totuuden siemen: Tavallisen näköinen (5/10) mies voi pilata mahiksensa, sillä nainen asettaa enemmän sääntöjä tavis-miehelle kuin pitkälle ja komealle. Itse asiassa kun kyseessä pitkä ja komea mies, niin nainen on valmis jopa laistamaan vaikka mistä säännöistä, joiden kanssa olisi tosi tarkka ns. huonompien miesten kanssa."
Kyllä. Joku erityisen houkutteleva ominaisuus kumppanissa voi saada ihmisen tinkimään muista asioista. Samoin ihan erityisen mukava ja sosiaalinen mies voi saada naisen tinkimään ulkonäkövaatimuksistaan. Jokaisen pitää siis pelata niillä omilla vahvuuksillaan eikä juuttua siihen mikä itsessä ei ole täydellistä. Ei siitä kannata katkeroitua vaan keskittyä siihen miten olisi paras versio itsestään ja etsiä sen naisen jolle se on houkuttelevaa.
Vierailija kirjoitti:
"No itse asiassa saattaa jopa olla, mutta miehillä ei ole mitään henkilöitä, jotka jopa tyrkyttävät apuaan"
Miehet ovat vain usein huonoja pyytämään apua. Miehillä on iskostunut sellainen itse pärjäämisen kulttuuri. Naiset pyytävät helpommin apua kun sitä tarvitsevat.
Mutta miksi luulet asian olevan näin? Voiskohan se johtua ihan vaan kokemuksesta? Aika moni ei vaan yksinkertaisesti ole oikein koskaan saanut apua mistään, tai sitten on vain naurettu jos on pyytänyt. Joten pakko tehdä kaikki itse, vaikka joutuu maksamaan jätti-veroja joka suuntaan. Moni fiksu mies sitten alkaakin vero-suunnittelijaksi. Ja se on ihan oikein. :)
"Naisella on kaksi tietoisuuden tasoa, tunnetietoisuus sekä kuvitelmatietoisuus/luulotietoisuus. Siinä vaiheessa kun nainen tuntee halua antautua miehelle, nainen kuvittelee valitsevansa/poimimansa tuon miehen, sillä hänen tunnemuisti unohtaa kaiken sen piirittelytyön jonka mies on aiemmin suorittanut - siinä hetkessä naisen mielen täyttää vain tunnetodellisuus joka rajoittuu siinä tunnehetkessä kokonaan siihen antautumispuuhaan."
Jos tällaisten teorioiden rakentelu ei tee naisen löytämisestä sinulle yhtään helpompaa, ei kannata tuhlata enää aikaa niiden kehittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi luulet asian olevan näin? Voiskohan se johtua ihan vaan kokemuksesta? Aika moni ei vaan yksinkertaisesti ole oikein koskaan saanut apua mistään, tai sitten on vain naurettu jos on pyytänyt. Joten pakko tehdä kaikki itse, vaikka joutuu maksamaan jätti-veroja joka suuntaan. Moni fiksu mies sitten alkaakin vero-suunnittelijaksi. Ja se on ihan oikein. :)
Surullista. Normaalit miehet saavat kyllä lähipiiriltään apua siinä missä naisetkin. Ehkä osa ihmisistä, sukupuolesta riippumatta, ovat vain niin vastemielisen häijyjä ettei heitä auta kukaan.
Naiset maksavat veroja aivan saman kaavan mukaan kuin miehetkin, toim. huom.
"Mutta miksi luulet asian olevan näin? Voiskohan se johtua ihan vaan kokemuksesta?"
Jollain miehillä ehkä. Kaikilla miehillä? Tuskin.
Ainakin oman kokemukseni mukaan miehet ovat keskimäärin ihan avuliaita. Autetaan muutoissa, auton ongelmissa, rakennushommissa jne. Siis kun vain kysyy. Huomaan että itsellänikin on usein kynnys kysyä vaan ähellän sitten itse kiroillen hommaa joka hoituisi helposti kun vain saisin pyydettyä apua. En vain halua vaivata muita vaikka tiedän että he kyllä tulisivat jos pyytäisin.
"Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi."
Kannattaisiko käydä SpecSaversillä?