Voisiko joku parisuhteessa oleva nainen kertoa, miten päädyit parisuhteeseen....?
Kiinnostaisi tietää, miten nainen tekee valinnan? Kenet valitsee miehekseen? Kenen kanssa lähtee treffeille, kuka saa rukkaset?
Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa.
Asia kiinnostaa minua siksi, koska tunnen parisuhteessa olevia miehiä, jotka ovat aivan k-päitä/ turhia luusereita/ älyllisesti jälkeen jääneitä/ narsisteja/ alkoholisteja/ pettäjiä/köyhiä...
Ja silti heillä on kaunis ja fiksu vaimo!
Miksi näin?
Kommentit (85)
"Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa. "
Valitseehan mieskin tuossa. Hän valitsee tyytyä.
Sen ajan pariutumispalvelussa internetsissä tavattiin.
Oli hyviä treffejä ja asiat osui todella hyvin yksiin.
Päätös vakavuudesta tuli kun näin millä tavalla hän toimi yllättävästi ja vakavasti sairastuneen koiransa kanssa. Kertakaikkisen hyvä mies. Teki vaikutuksen.
Onnellinen suhde jo 25v
"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"
Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.
Tapasin mukavalta vaikuttavan miehen baarissa. Tanssittiin ja tämän miehen lähellä tuntui mukavalta ja luontevalta. Myös juttelu sujui vaivatta ja mies vaikutti kivalta, fiksulta ja empaattiselta.
Mentiin sitten treffeille ja sama jatkui. Oli mukavaa, lämmintä ja luontevaa.
Siitä se lähti ja aika pian jo asuttiin yhdessä.
Niin, ja mies oli alle keskimittainen, köyhä opiskelija ja poikuus tallella. Ei haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne valitte välttämättä ketään. Maailman ihanin nainen ei valinnu mua mut ei syl oo ketään toistakaan valinnut.
M35
Älä ole epätoivoinen s1 mp. Vaikka olisi valinnut sinut joskus, niin ei se tarkoita sitä, että nainen olisi sinun yksityiskäytössä koko lopun elämää. Suurin osa ihmisistä eroaa jossain vaiheessa.
Mä en tiiä mitä S1 mp tarkoittaa enkä mä käytä ketään. Mut epätoivonen mä oon rakkaudest. Niin ku Petekin lauloi vaik se sattuu niin hyvältä tuntuu.
M35
Miehen, joka ajattelee naista omaisuutena, sietää jäädä, ja usein jääkin, ilman. Tämä tieto siis herra s1 mpille.
Vierailija kirjoitti:
"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"
Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.
Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi. Useat manosfääri-ukot ovat nimenomaan niitä entisiä PUA-miehiä, jotka kuvittelivat omilla valinnoilla olevan väliä. Moni näistä miehistä onkin nykyään keski-ikäinen ja kaikki asiat läpi menneitä ja kokeneita miehiä, jotka huomasivat aiemmin oman maailmankuvansa olleen vääriä. Nämä sitten opettavat nuoremmille asioita ja nuoremmilla miehillä asiat vaikeita ovatkin, sillä nuoremmilla naisilla hyp 3 r gamia on yhä pahempi. Jenkeissä naiset valittaa, kun fiksut miehet eivät enää lähesty heitä yökerhoissa, sinkku-tapahtumiin tuleviin miehille voi maksaa yms...valitettavasti suomalaiset miehet ovat liian sinipilleröityjä suurimmaksi osaksi tajutakseen näitä asioita. Suomalaiset ovat hieman yksinkertaista kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.
Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!
Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!
Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.
Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...
Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.
Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.
Mikä sinua oikein vaivaa ja mikset osaa kirjoittaa normaalisti (pn kipä - mitä se edes tarkoittaa)? Ihan tavallisia miehiä ja naisia on suurin osa ihmisistä.
En voi kirjoittaa normaalisti, sillä tietyille sanoilla palstalla on sensuuri. Etkö sinä tiedä sitä? Tosi usein jää viestit moderoinnin piikkiin, joka toimii aika pitkälti automaattisesti. Vähän helpotetaan: p ll un ki peä.
Ei kannata puhua miehistä noin alentavasti, kyllä miehessä on paljon muutakin kuin pelkkä seksuaalisuus.
Sulla on aika kehittynyt jargon, tätä varmaan jauhetaan paljon samanhenkisten keskuudessa. Täällä uppoaa huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne valitte välttämättä ketään. Maailman ihanin nainen ei valinnu mua mut ei syl oo ketään toistakaan valinnut.
M35
Älä ole epätoivoinen s1 mp. Vaikka olisi valinnut sinut joskus, niin ei se tarkoita sitä, että nainen olisi sinun yksityiskäytössä koko lopun elämää. Suurin osa ihmisistä eroaa jossain vaiheessa.
Mä en tiiä mitä S1 mp tarkoittaa enkä mä käytä ketään. Mut epätoivonen mä oon rakkaudest. Niin ku Petekin lauloi vaik se sattuu niin hyvältä tuntuu.
M35
Koskaan ei saa olla epätoivoinen mistään. "It is what it is" on oikea tapa ajatella. Ole ennemmin tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet. Jos et ole, niin kehitä itseäsi sellaiseen suuntaan, että olet. Naisen saat jos saat tai et saa, teit sitten "oikein tai väärin", ei riipu siitä. Tyytyväisyys itseesi riippuu sitten enemmän omista teoistasi ja ajatusmaailmastasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen, joka ajattelee naista omaisuutena, sietää jäädä, ja usein jääkin, ilman. Tämä tieto siis herra s1 mpille.
Jaa että pitäisi elää avoimessa parisuhteessa ja vielä kustantaa naisen elämä? No ei kiitos...
AP turautti:
Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa.
AP:n turahdus on suoraa lainausta femakoiden hullunkurisista agendoista.
Ihmisten pariutumisrituaali etenee niin, että ensin miehet valitsevat ne naiset joita alkavat tavoittelemaan. Sitten kukin nainen valitsee mielestään parhaimman siitä tavoittelijoistaan.
Aniharvoin voi nainen mielensä mukaan vain poimia miehen, silloin naisen tulee olla 10p nainen.
Vai tekee nainen aina valinnan? Mitäpä sanot siihen että minut olisi valittu treffeille varmasti yli sadan naisen kanssa, mutta en ole käynyt kuin kourallisen naisia kanssa. Muut eivät valitettavasti ole päässeet rimani yli. Ainahan nainen haluaa treffeille, haluaa uudestaan ja uudestaan treffeille, en ole koskaan ollut tilanteessa jossa olisi naisen kanssa tapailu useita kertoja ja sitten nainen sanonut että ei kuitenkaan. Aina se on ollut niin päin että itseni puolelta juttu on alkanut laimeta ja nainen on alkanut kysellä että miks oot niin hiljaa, onko joku toinen kiinnostavempi kun tuntuu siltä, miks en riitä sulle jne.
Joka ikinen kerta näin päin.
"Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi."
Olet rakentanut itsellesi oman katkeran kuvan todellisuudesta joka oikeuttaa vihaisuutesi. Itsekin oikeasti tiedät että todellisuus ei ole noin mustavalkoinen. Jatkuvasti iso määrä ihan tavallisia miehiä alkaa seurustella ihan tavallisten lapsettomien naisten kanssa. Ja nämä naiset eivät ole käyneet läpi mitään joukkoa komeita miehiä. On olemassa myös syitä miksi he onnistuvat ja sinä et.
Miksi et olisi kiinnostunut siitä mitä he tekevät oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että pitäisi elää avoimessa parisuhteessa ja vielä kustantaa naisen elämä? No ei kiitos...
Parisuhteessa ei omisteta toista. Ei se silti tarkoita, että kenenkään muun kanssa mennään sänkyyn ja harvassa ovat ne suhteet joissa toinen maksaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ne hankalat miehet saattavat olla aivan ihania silloin kun on se aika. Ei ne välttämättä aina ole hankalia. Sen sijaan tasaiset ja turvalliset harvoin ovat niitä aivan ihania ikinä. Itse olen mieheni löytänyt sillä perusteella, että opettelin ensin tuntemaan itseni ja sen jälkeen tein pitkän listan vaatimuksista ja etsin siihen sopivan miehen. Olen ollut onnellisesti aviossa jo 16 vuotta.
Pitkän listan, kuulostaa ihan hirveeltä. Kyllä sen oikean tietää, kun vastaan tulee. Itselleni tuli, kun ei ollut liikaa odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vai tekee nainen aina valinnan? Mitäpä sanot siihen että minut olisi valittu treffeille varmasti yli sadan naisen kanssa, mutta en ole käynyt kuin kourallisen naisia kanssa. Muut eivät valitettavasti ole päässeet rimani yli. Ainahan nainen haluaa treffeille, haluaa uudestaan ja uudestaan treffeille, en ole koskaan ollut tilanteessa jossa olisi naisen kanssa tapailu useita kertoja ja sitten nainen sanonut että ei kuitenkaan. Aina se on ollut niin päin että itseni puolelta juttu on alkanut laimeta ja nainen on alkanut kysellä että miks oot niin hiljaa, onko joku toinen kiinnostavempi kun tuntuu siltä, miks en riitä sulle jne.
Joka ikinen kerta näin päin.
Jos miehellä on noin kova vienti, niin hän kuuluu väh. 20 % parhaimmistoon, jonka aika pitkälti määrittää oikeanlaiset geenit ja oikeanlainen kasvu-ympäristö (ei joudu kiusatuksi/syrjityksi yms.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
M35
Koskaan ei saa olla epätoivoinen mistään. "It is what it is" on oikea tapa ajatella. Ole ennemmin tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet. Jos et ole, niin kehitä itseäsi sellaiseen suuntaan, että olet. Naisen saat jos saat tai et saa, teit sitten "oikein tai väärin", ei riipu siitä. Tyytyväisyys itseesi riippuu sitten enemmän omista teoistasi ja ajatusmaailmastasi.
Kyl mä ihan tyytyväinen oon itteeni ja kyl mä oon epätoivoinen. Jos mä en saa The Leidin rakkautta niin mä otan sit tän epätoivoisen rakkaudentuskan. Mulle on pääasia et saan rakastaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.
Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!
Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!
Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.
Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...
Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.
Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.
Aivan käsittämättöntä huttua. Naiset ovat kautta historian tehneet suuren osan yhteiskuntaa rakentavasta ja koossa pitävästä palkattomasta työstä; jos tämä olisi yhtäkkiä otettu pois tai siitä olisi täytynyt alkaa maksaa palkkaa, yhteiskunta olisi romahtanut saman tien. Yhteiskuntia ja muita ihmisiä rajusti haittaavia toimia harrastavien henkilöiden suuri enemmistö taas on ollut miehiä.
En voi kirjoittaa normaalisti, sillä tietyille sanoilla palstalla on sensuuri. Etkö sinä tiedä sitä? Tosi usein jää viestit moderoinnin piikkiin, joka toimii aika pitkälti automaattisesti. Vähän helpotetaan: p ll un ki peä.