Myyrmanni, Iso-omena, Sello ja Jumbo tässä järjestyksessä 1h, 1h, 3h, 5h ilmaista pysäköintiaikaa. Ei ole mahdollista.
Jumbo tarjoaa 5 tuntia ilmaista pysäköintiaikaa, eikä aio muuttaa käytäntöään. Muut kauppakeskukset ovat siirtyneet vain 1 tunnin ilmaiseen parkkiaikaan.
Sello on vielä hyvä mainio ostospaikka. Kyllä 3 tuntia on sopiva aika. Myyrmanni 1 tunti, eikä sitä eikä Iso-Omenaa aiota muuttaa.
Saattaisin viipyä kauemmin, mutta nyt en ylipäätään mene näihin 1 tunnin parkkitaloihin.
Minusta järjetöntä on vaatia maksu pankin kautta kulkevilla sovellutuksilla.
HALUAN maksaa maksun kolikoilla tai setelirahalla asianmukaiseen automaattiin. Näin on ulkomaillakin, ja tämä mahdollisuus pitää säästää myös täällä.
Kommentit (126)
Kysyn, kuka näistä parkkimaksuista hyödyn saa? Se hyöty on mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavallako asiakkaita saadaan. Luulen, että Lidl saa asiakkaat, valitettavasti, valitattavasti.
Lidlin pihoissa on 2h kiekkopaikat. Ei voi jäädä 5 tunniksi tutkimaan kunnolla!
Meidän lidlissä Tukkutorilla on 1h kiekkopaikat ja sitä valvotaan tiukasti.
Sitten sun kandee ajaa Tammiston Lidliin. Siinä viereisellä tontilla on vapaa pydäköinti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada selville kenen hallussa tämä parkkitoiminta Suomen maassa on.
Tietenkin ne ovat yksityisten yritysten hallussa, niiden, jotka parkkihallit tai ostoskeskukset omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt kenelläkään ei ole varaa mennä minnekään. Riikka.
No ei näitä parkkimaksuja hallitus määrää. Asia asiana.
Onhan se yksityisautoilu niiden poliittinen agenda ja kaupunkitilan jakaminen siltä osin. Et pahasti epäonnistuu tossa.
Pitäisi saada selville kuka on vastuussa näistä olemattomista parkkiajoista, tai oikeastaan kenen omistamia nämä valvonnat ovat. En minä anna pankkitunnuksia tuollaiseen.
Sitten se pysäköinti maksaa sulle sen vakiohinnan, 80€ jos ei kantti kestä.
Pidätkö sinä 80 euroa kohtuullisena? Vastaako tämä suomalaista palkkatasoa - huvimaksuna?
Ulkomailla on 25 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, kuka näistä parkkimaksuista hyödyn saa? Se hyöty on mahtava.
Eikös se luo siellä pysäköintisovelluksen tiedoissa? Koodaa itse parkkisovellus ja ryhdy miljardööriksi kuten noi nykyset.
Puhdasta ahneutta. Kohta kai ei ole sitä tuntiakaan.. Mutta niillä tankin kokoisilla sähköpjaskoilla ajavilla ei liene vaikeuksia maksaa, kun keskipalkat 100 000 euroa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavallako asiakkaita saadaan. Luulen, että Lidl saa asiakkaat, valitettavasti, valitattavasti.
Sitten sun kandee ajaa Tammiston Lidliin. Siinä viereisellä tontilla on vapaa pydäköinti.
Miksi lähtisin Kalasatamasta Tammistoon? En minä koskaan ole edes puolta tuntia Lidlissä ollut, usein kyllä käyn Veijo Wotkinilta lihoja ostamassa, vierekkäin kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se yksityisautoilu niiden poliittinen agenda ja kaupunkitilan jakaminen siltä osin. Et pahasti epäonnistuu tossa.
Pitäisi saada selville kuka on vastuussa näistä olemattomista parkkiajoista, tai oikeastaan kenen omistamia nämä valvonnat ovat. En minä anna pankkitunnuksia tuollaiseen.
Pidätkö sinä 80 euroa kohtuullisena? Vastaako tämä suomalaista palkkatasoa - huvimaksuna?
Ulkomailla on 25 euroa.
Pidän kustannusta kohtuullisena suhteessa siihen kuinka uusavuton olet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ne ovat yksityisten yritysten hallussa, niiden, jotka parkkihallit tai ostoskeskukset omistaa.
Oletko varma? Eikö nämä ole ulkopuolisia ja kansainvälisiä yhtiöitä, jotka panevat pystyyn nämä konkreettiset valvonnat. Niitä hapuaisin saada selville.
En usko, että suuret elintarvikeliikkeet itse tätä haluavat. Tämä systeemi karkoittaa asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on 25 euroa.
Pidän kustannusta kohtuullisena suhteessa siihen kuinka uusavuton olet ;)
Kansainvälisellä tasolla liikun. Mitä uusavuttomuus on, smartphonen näpyttelyä. En anna pankkiyhteyksiäni turhaan, kolikoita on aina taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiossa käyn mökiltä usein, parkkimaksu on 2€ jokaiselta alkavalta tunnilta. Aina on toriparkki lähes täynnä, eikä kuopiolaiset valita.
En valita näistä maksuista, tosin kohtuus kaikessa, on tuokin järkyttävää rahastusta.
Valitan siitä, että kolikoilla ei voi maksaa. Muuten tulee lasku kotiin ja siinä on 5 euron lisä. Tämä on se pointti.
Kuopiosda maksat automaattiin pankkikortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtisin Kalasatamasta Tammistoon? En minä koskaan ole edes puolta tuntia Lidlissä ollut, usein kyllä käyn Veijo Wotkinilta lihoja ostamassa, vierekkäin kun ovat.
Lihaasyövä yksityisautoilija voi ajaa tuulikaapin ovelle for free. Veijo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma? Eikö nämä ole ulkopuolisia ja kansainvälisiä yhtiöitä, jotka panevat pystyyn nämä konkreettiset valvonnat. Niitä hapuaisin saada selville.
En usko, että suuret elintarvikeliikkeet itse tätä haluavat. Tämä systeemi karkoittaa asiakkaat.
Onhan jokaisen skuudattava kuitenkin. Kyl noi pohatat sen tsennaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen olin Finno ossa Wotk ins liikk eessä ostoksilla, en li dl issä, en. Ohhoh joutui jonotukseen mod elle.
Tunnissa ehtii ihan hyvin hoitamaan tarvittavat ostokset. Ja jos menee jostain syystä yli, niin sitten vain maksaa. Jos on niin köyhä, ettei ole varaa maksaa, niin parempi vaan pysyä poissa. Ei ne kauppiaatkaan halua sinne tyhjätaskuja notkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla näyttää jotain tilastoja parkkimaksujen vaikutuksesta asiakasmäärään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiossa käyn mökiltä usein, parkkimaksu on 2€ jokaiselta alkavalta tunnilta. Aina on toriparkki lähes täynnä, eikä kuopiolaiset valita.
En valita näistä maksuista, tosin kohtuus kaikessa, on tuokin järkyttävää rahastusta.
Valitan siitä, että kolikoilla ei voi maksaa. Muuten tulee lasku kotiin ja siinä on 5 euron lisä. Tämä on se pointti.
Kuopiosda maksat automaattiin pankkikortilla.
En halua pankkikorttiakaan käyttää tuollaiseen maksuun. Raka on raha kolikkoina ja paras raha onkin.
Saahan bensa-asemillakin maksaa seteleillä automaattiin.
Kaliksen huudit on nyt fittipaldeja kruisailla, et sen puoleen kohta siellä on tilaa koska autoissa on kääntyvät etufillarit ja jengi kruisaa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Puhdasta ahneutta. Kohta kai ei ole sitä tuntiakaan.. Mutta niillä tankin kokoisilla sähköpjaskoilla ajavilla ei liene vaikeuksia maksaa, kun keskipalkat 100 000 euroa vuodessa.
Totta, siksi en ymmärräkään tätä valitusta. Jos on varaa käydä Ompussa ostoksilla, on varaa maksaa myös parkkimaksu. Ja pelkässä ruokakaupassa ei mene yli tuntia.