Myyrmanni, Iso-omena, Sello ja Jumbo tässä järjestyksessä 1h, 1h, 3h, 5h ilmaista pysäköintiaikaa. Ei ole mahdollista.
Jumbo tarjoaa 5 tuntia ilmaista pysäköintiaikaa, eikä aio muuttaa käytäntöään. Muut kauppakeskukset ovat siirtyneet vain 1 tunnin ilmaiseen parkkiaikaan.
Sello on vielä hyvä mainio ostospaikka. Kyllä 3 tuntia on sopiva aika. Myyrmanni 1 tunti, eikä sitä eikä Iso-Omenaa aiota muuttaa.
Saattaisin viipyä kauemmin, mutta nyt en ylipäätään mene näihin 1 tunnin parkkitaloihin.
Minusta järjetöntä on vaatia maksu pankin kautta kulkevilla sovellutuksilla.
HALUAN maksaa maksun kolikoilla tai setelirahalla asianmukaiseen automaattiin. Näin on ulkomaillakin, ja tämä mahdollisuus pitää säästää myös täällä.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoassa pitää maksaa vaikka olisi vain hetken. Siellä käyminen ei ole ilmaista ollenkaan.
Miten Tapiolassa parkkeeraaminen on järjestetty? Onko Heikintori vielä olemassa?
Rahalla saa ja autolla pääsee, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vissiin se kulunvalvontakamera kun siellä kuluttaa niin paljon sähköä ja pysäköinninvalvojan palkkakin on niin kallis. :)
Tai sitten se on kauppiaalle positiivista että
liikkeen edessä on vapaa ruutu, ilmaseksihan ne on täynnä Feijan Oppeeleiden loppusijoituspaikkoja.
Parkkiluolahan ei ole minkään ostoskeskuksen liikkeen edessä, vaan syvällä maan alla.
Ja niiden rakentaminen maksaa jotain luokkaa 300000€/m2 vain koska sulla on tarve tulla sun biligalla.
No jopa on ylimitoitettu. Kiinteitön omistaja maksaa. Minulla on okt ja joudun maksamaan oman alueeni itse.
Pitää maksaa kynnysraha että pääsee ostoksille. :) Teretulemast rikkaiden maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista maksaminen ja parkkiaika on muualla pienemmissä kaupungeissa?
Asun kaupungissa mihin mahtuisi 3 Helsinkiä ja pysäköinti jokapaikassa ilmaista.
Samat palvelut.
Ei ne palvelut nyt ihan samanlaiset ole siellä Sambian Lusakassa.
Etelä-Pohjanmaa.
Eli ole tulijoistakaan ollut haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada selville kenen hallussa tämä parkkitoiminta Suomen maassa on.
Tietenkin ne ovat yksityisten yritysten hallussa, niiden, jotka parkkihallit tai ostoskeskukset omistaa.
Oletko varma? Eikö nämä ole ulkopuolisia ja kansainvälisiä yhtiöitä, jotka panevat pystyyn nämä konkreettiset valvonnat. Niitä hapuaisin saada selville.
En usko, että suuret elintarvikeliikkeet itse tätä haluavat. Tämä systeemi karkoittaa asiakkaat.
Onko sinulla näyttää jotain tilastoja parkkimaksujen vaikutuksesta asiakasmäärään?
Miten sitä voi näyttää, kun näkee, ettei kampaajalle mennä niin lyhyen ajan tiimoilta. Minulta, siis minulta oman tilastoni mukaan, jää ostokset puolitiehen. En ehdi sovittaa ja liikkua rauhassa ja ajatuksella vaateliikkeissä.
Laita sinä tilastoja, että tämä todella hyödyttäisi liikkeitä kun aikaa on 1 tunti.
Jos sinulla ei ole varaa maksaa sitä kahden euron parkkimaksua, niin ei kyllä kannata käydä kampaajalla.
Minulla on varaa maksa parin euron parkkimaksu siksi että en ole koskaan elämässäni laittanut euroakaan sellaiseen mistä en koe saavani vastinetta rahoilleni.
Kun minä olen tulossa kantamaan kuukausitasolla yli tonnin edestä rahaani ostoskeskuksen kauppoihin niin ostarin pitäisi pikemminkin houkutella minua paikalle pesemällä tuulilasin ja tarjoamalla suihinoton joka kauppareissun yhteydessä.
Ajatuskin siitä että minun pitäisi maksaa siitä riemusta että kannan rahojani cityconin vuokralaisille on niin järjetön että äänestän ihan periaatteestakin lompakollani.
Hyvin ovat rahani kelvanneet Lidlille ja eurooppalaisille verkkokaupoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vissiin se kulunvalvontakamera kun siellä kuluttaa niin paljon sähköä ja pysäköinninvalvojan palkkakin on niin kallis. :)
Tai sitten se on kauppiaalle positiivista että
liikkeen edessä on vapaa ruutu, ilmaseksihan ne on täynnä Feijan Oppeeleiden loppusijoituspaikkoja.
Parkkiluolahan ei ole minkään ostoskeskuksen liikkeen edessä, vaan syvällä maan alla.
Ja niiden rakentaminen maksaa jotain luokkaa 300000€/m2 vain koska sulla on tarve tulla sun biligalla.
No jopa on ylimitoitettu. Kiinteitön omistaja maksaa. Minulla on okt ja joudun maksamaan oman alueeni itse.
Ootko miettinyt kuinka paljon pyydät jenkkiautoharrastajalta vuokraa talvisäilytyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Pitää maksaa kynnysraha että pääsee ostoksille. :) Teretulemast rikkaiden maailmaan.
Nyt pitää muistaa että alle puolella helsinkiläisistä kotitalouksista on oma auto. Kyllä me täällä pärjätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada selville kenen hallussa tämä parkkitoiminta Suomen maassa on.
Tietenkin ne ovat yksityisten yritysten hallussa, niiden, jotka parkkihallit tai ostoskeskukset omistaa.
Oletko varma? Eikö nämä ole ulkopuolisia ja kansainvälisiä yhtiöitä, jotka panevat pystyyn nämä konkreettiset valvonnat. Niitä hapuaisin saada selville.
En usko, että suuret elintarvikeliikkeet itse tätä haluavat. Tämä systeemi karkoittaa asiakkaat.
Onko sinulla näyttää jotain tilastoja parkkimaksujen vaikutuksesta asiakasmäärään?
Miten sitä voi näyttää, kun näkee, ettei kampaajalle mennä niin lyhyen ajan tiimoilta. Minulta, siis minulta oman tilastoni mukaan, jää ostokset puolitiehen. En ehdi sovittaa ja liikkua rauhassa ja ajatuksella vaateliikkeissä.
Laita sinä tilastoja, että tämä todella hyödyttäisi liikkeitä kun aikaa on 1 tunti.
Jos sinulla ei ole varaa maksaa sitä kahden euron parkkimaksua, niin ei kyllä kannata käydä kampaajalla.
Minulla on varaa maksa parin euron parkkimaksu siksi että en ole koskaan elämässäni laittanut euroakaan sellaiseen mistä en koe saavani vastinetta rahoilleni.
Kun minä olen tulossa kantamaan kuukausitasolla yli tonnin edestä rahaani ostoskeskuksen kauppoihin niin ostarin pitäisi pikemminkin houkutella minua paikalle pesemällä tuulilasin ja tarjoamalla suihinoton joka kauppareissun yhteydessä.
Ajatuskin siitä että minun pitäisi maksaa siitä riemusta että kannan rahojani cityconin vuokralaisille on niin järjetön että äänestän ihan periaatteestakin lompakollani.
Hyvin ovat rahani kelvanneet Lidlille ja eurooppalaisille verkkokaupoille.
Kuinka paljon sulla menee kuukaudessa rahaa aikuisviihteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ainoassa pitää maksaa vaikka olisi vain hetken. Siellä käyminen ei ole ilmaista ollenkaan.
Kukaan ei ole ainakaan minulta ruvennut pääsymaksua pyytämään.
Tunnin pysäköintikin on ollut jo pitkään ilmainen ihan ilman sovelluksiakin. Joutuivat ottamaan lusikan kauniiseen käteen kun julkisten käyttäjät eivät kanna kuin santaa sisään ja autoilla liikkuva ostovoima kaartaa pääväylältä seuraavan ostarin ilmaiseen parkkihalliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne ole pääsymaksua kuten Linnanmäelle. Voisi toki olla niin olis rauhallisempaa.
Ei sentään pääsymaksua mutta parkkeeraaminen maksaa. Sitä tarkoitin.
Jos parkkitila sun tontilla on ilmaista niin mun ei tartteis enää omistaa talliosaketta harrasteajoneuvolle. Voisin heittää sulle jonkun kultakatriinan (kahvipaketti) kerran vuodessa.
Eikö PK-Seudulla saa edes pysäköidä ilman älypuhelinta🤔
Hyvin teillä menee🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää muistaa että alle puolella helsinkiläisistä kotitalouksista on oma auto. Kyllä me täällä pärjätään.
Niin, mutta yksikään otsikon kauppakeskuksista ei sijaitse Helsingissä.
Redissä ei käy kukaan, sehän on konkurssikypsä sokkelo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne ole pääsymaksua kuten Linnanmäelle. Voisi toki olla niin olis rauhallisempaa.
Ei sentään pääsymaksua mutta parkkeeraaminen maksaa. Sitä tarkoitin.
Mikähän siinä on että Lintsillä maksaa sekä hengittäminen että paikoitus? Olisko kapitalismi?
Kyllä pitäisi olla pitempi kuin tunti jos menee kaverin kanssa vaikka syömään ja vaihtamaan kuulumisia, jonka jälkeen ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tapasin asiakkaita, jotka kiirehtivät kaupasta parkkihalliin kun aika oli menossa umpeen. Hirveän stressaavaa ajan vähyyden kanssa.
Kellon kyttäämiseen menee ostosaika. Ravintolalounaat voi unohtaa, maitopurkin ehtii hakea kaupan perältä.
Just ja just käy tunnissa kaupassa ruokaostoksilla. Jos jotain muuta asiointia on, käynti keskuksessa muuttuu jo maksulliseksi. Kohtuutonta minustakin. Autoilijoita rahastetaan muutenkin liikaa!
Jumbossa on vähiten nee kereitä, joten asioin siellä sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta yksikään otsikon kauppakeskuksista ei sijaitse Helsingissä.
Redissä ei käy kukaan, sehän on konkurssikypsä sokkelo.
Mä käyn Redissä just siksi että se on lähin ydinkeskustan ilmainen pysäköintilaitos :)
Se on mulle täydellinen kun asun täällä oikeistoäänestysalueella. Arvostan sosialismia autoillessani.