Myyrmanni, Iso-omena, Sello ja Jumbo tässä järjestyksessä 1h, 1h, 3h, 5h ilmaista pysäköintiaikaa. Ei ole mahdollista.
Jumbo tarjoaa 5 tuntia ilmaista pysäköintiaikaa, eikä aio muuttaa käytäntöään. Muut kauppakeskukset ovat siirtyneet vain 1 tunnin ilmaiseen parkkiaikaan.
Sello on vielä hyvä mainio ostospaikka. Kyllä 3 tuntia on sopiva aika. Myyrmanni 1 tunti, eikä sitä eikä Iso-Omenaa aiota muuttaa.
Saattaisin viipyä kauemmin, mutta nyt en ylipäätään mene näihin 1 tunnin parkkitaloihin.
Minusta järjetöntä on vaatia maksu pankin kautta kulkevilla sovellutuksilla.
HALUAN maksaa maksun kolikoilla tai setelirahalla asianmukaiseen automaattiin. Näin on ulkomaillakin, ja tämä mahdollisuus pitää säästää myös täällä.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Eikö PK-Seudulla saa edes pysäköidä ilman älypuhelinta🤔
Hyvin teillä menee🤣
Niin se on jo ollut kauan, että se älypuhelin, maksaa sekin paljon jos sitä ei muuhun tarvitse. Minä kun en sellaisia laitteita maksa ovat kalliita.
Me ei Helsinkiin, eikä sellaisiin lounaspaikkoihin mennä edes syömään. missä ei voi rahalla maksaa. On niin kurjaksi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, kuka näistä parkkimaksuista hyödyn saa? Se hyöty on mahtava.
Eikös se luo siellä pysäköintisovelluksen tiedoissa? Koodaa itse parkkisovellus ja ryhdy miljardööriksi kuten noi nykyset.
Hihihih pitäisköhän 🤔😆
luulen että tämä vähentää myyntiä. ilmainen parkki vetää väkeä shoppaileen.
On ajateltava sitä, että kauppakeskuksissa kävijät ostavat kärryt täyteen ainakin puolen viikon ruuat ja juotavat. Autosta vielä pitää maksaa ja jos ei älypuhelinta ole, eikä halua käyttää niin lasku tulee ja siinä 5 euron toimistokulut, vaikka toimistoja ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, kuka näistä parkkimaksuista hyödyn saa? Se hyöty on mahtava.
Eikös se luo siellä pysäköintisovelluksen tiedoissa? Koodaa itse parkkisovellus ja ryhdy miljardööriksi kuten noi nykyset.
Hihihih pitäisköhän 🤔😆
No siitähän tässä on ollut koko ajan kyse. Koska ne ei oo tyhmiä ne alkoi myymään sähköautoilijoille latausfasiliteetteja. Ne tarttee samalla sen ihavvitunsaman parkkiruudun.
Johtuisikohan noiden kolikkoautomaattien häviäminen katukuvasta siitä, ettei nykyää haluta maksaa niille firmoille, jotka tyhjentää ja vie pankkiin. Se on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minunkin kantani asiassa. Älypuhelimen hinta, paljonko se on? Jois sitä ei muuhun tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
On ajateltava sitä, että kauppakeskuksissa kävijät ostavat kärryt täyteen ainakin puolen viikon ruuat ja juotavat. Autosta vielä pitää maksaa ja jos ei älypuhelinta ole, eikä halua käyttää niin lasku tulee ja siinä 5 euron toimistokulut, vaikka toimistoja ei enää ole.
Kuinka autoton voi elää? Tässä katsannossa se on täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan noiden kolikkoautomaattien häviäminen katukuvasta siitä, ettei nykyää haluta maksaa niille firmoille, jotka tyhjentää ja vie pankkiin. Se on kallista.
Ryöstöä on vaatia korkeita parkkimaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta jää tarjoukst saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minunkin kantani asiassa. Älypuhelimen hinta, paljonko se on? Jois sitä ei muuhun tarvitse.
Millä sä kirjoitat tänne? Voisko sillä sun pädillä suorittaa kontribuutioita?
Vierailija kirjoitti:
Bensaa saa tankata rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryöstöä on vaatia korkeita parkkimaksuja.
Hyvä se vaan on. Minä ajan mielelläni kun tiedän että perillä, tuulikaapin vieressä ruutu on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta jää tarjoukst saamatta.
Okei, alennuksii, mistä? Siis silleen että sen oman Skodan omistaminen stadissa tulee pitkässä juoksussa kokonaistaloudelliseksi.
Huom: Nyt sulla pitäis olla tähän niitä oikean elämän esimerkkejä.
Nalle Wahlroosia sopivasti myötäillen: Köyhät tuovat vain jaloissaan hiekkaa noihin tunnin keskuksiin. Pysykööt poissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavallako asiakkaita saadaan. Luulen, että Lidl saa asiakkaat, valitettavasti, valitattavasti.
Lidlin pihoissa on 2h kiekkopaikat. Ei voi jäädä 5 tunniksi tutkimaan kunnolla!
Vitsihän tässä on siinä, että lidliin riittäisikin tunti, mutta kauppakeskuksen tunnin pysäköinti on lähinnä vitsi. Onnistuu siinä tietenkin prismassa tai sittarissa käyminen, ellei ole huonojalkainen, mutta samalla reissulla ei muita liikkeitä kierrellä syömisestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nalle Wahlroosia sopivasti myötäillen: Köyhät tuovat vain jaloissaan hiekkaa noihin tunnin keskuksiin. Pysykööt poissa!
Nallehan veneilee kesäisin Rosalassa et kyl siellä vois jotain rakkolevää tarttua buutseihin.
137. Onnistuuhan se, jos ja kun on valmis maksamaan pysäköinnistä...
Konepajalla parkkihalli maksaa niinvitusti että ei joku espoojampan Ainoan parkkiropo hetkauta suuntaan eikä toiseen.