Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varavuoteeksi ilmalla täytettävä sänky onko hyvä

Vierailija
29.11.2016 |

Vai onko parempi sellainen taittosänky?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ilmapatjaa.. meillä oli jossain vaiheessa mutta ei niillä pystyny kukaan nukkumaan vaikkeivat olleet ihan halvimmat. Heteka on ihan ok, paras on riittävän paksu vaahtomuovipatja, saa senkin suht.pieneen kun rullaa.

Vierailija
2/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan noita. Tavallinen patjakin on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa taittosänky.

Ilmapatja vuotaa aina.

Vierailija
4/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on surkeita. Mut se taittosänky on vähän vähemmän surkea, ainakin edellyttäen,että nukkuja on normaalipainoinen. (Taisiis, en tiedä,millaisia ne kumipatjat on ylipainoisille, mutta muuten ne on aivan kauheita. Voi olla että niidenkin kauheus lisääntyy kun nukkiujan koko kasvaa)

Vierailija
5/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmapatja, vieraat ovat tykänneet ja patjan saa kätevästi pieneen tilaan ja pois näkyviltä. Hyvä vaihtoehto varavuoteeksi!

Vierailija
6/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen patja lattialla on paras. Taitettava sänky tulee kakkosena. Ilmalla täytettävissä ei voi nukkua. Olen kokeillut kolmea. Yksi tyhjeni yön mittaan ja ei voinut pumpata lisää ilmaa, kun pumpusta tuli niin kova ääni. Kaksi muuta huojui ja heilui kuten voi kuvitella, kun nukkuu ilman päällä.

Vierailija
7/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin tänää laadukas ilmapatja. Kauhee kahina kun siinä kääntyy. Rasittava!

Vierailija
8/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ilmapatja, vieraat ovat tykänneet ja patjan saa kätevästi pieneen tilaan ja pois näkyviltä. Hyvä vaihtoehto varavuoteeksi!

Multa myos aani ilmapatjalle! Kaverilla kaydessani yovyn sellaisella ja se on oikeasti ihan todella hyva! Kannattaa tosin ostaa joku ihan kunnollinen, eika mitaan halvinta mahdollista...

Vierailija
9/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellainen uimaläpyskä? Ei sovi aikuisen ihmisen kunnialle.

Vierailija
10/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapatja on kamala. Jos on viileää, se on helvetin kylmä. Jos on kuuma, se on todella hikinen. Jos kääntää kylkeä, se pitää kovaa ääntä. Olen joutunut yhden yön nukkumaan sellaisella. Parempi olis ollut olla sohvalla kippurassa, mutta se oli jo varattu...

Tavallinen patja, ohutkin, on mukavin.

Vierailija
11/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on vaan tosi kohteliaita vieraita. Nuku itse yksi yö siinä. Tule sitten kertomaan aamun tunnelmat.

Vierailija
12/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nukun ilmapatjalla jopa paremmin kuin normaalissa vuoteessa. oon miettinykin et pitäs siinä ruveta joka yö nukkuu mut ei viitti sit välillä täyttää jos tyhjenee.

Vierailija
13/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä nukun ilmapatjalla jopa paremmin kuin normaalissa vuoteessa. oon miettinykin et pitäs siinä ruveta joka yö nukkuu mut ei viitti sit välillä täyttää jos tyhjenee.

Tv-shopista päivää. Kuin huono patja sulla sitten normaalisti on?

Vierailija
14/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapatjat ei kestä rajua naimista, täytyisi olla joku aisuri pumppaamassa siihen kokoajan lisää ilmaa tai jos löytyy joku oikein lihavaposkinen ystävä joka jaksaa puhaltaa koko aktin ajan

Siis taittosänky ja vaahtokumipatja vain

Vierailija
15/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapatja on hyvä, kunhan sitä ei tarvitse jakaa toisen nukkujan kanssa ja patjan alla ei ole paljas lattia (natisee kamalasti asentoa vaihtaessa!). Ainakin sellainen mikä meillä on, jotain yli 30cm paksu kai 160cm leveä.

Taittopatjat ovat yleensä tosi ohuita ja siksi niillä on huono nukkua. On meillä sellainenkin rahiksi taittuva varapatjana mutta kaikki kyläilijät ovat valinneet ilmapatjan. Petaria meillä ei ole ylimääräistä, taittopatja vaatisi kai vähintään 5cm kunnon petarin ollakseen hyvä? Mielestäni taittopatja ei juuri sohvasta eroa, joskus sohva voi olla mukavampikin.

Vierailija
16/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ilmapatjalla itse aina, koska kroppani tykkää siitä. Auttaa lymfaongelmissa. Ostan uuden noin kerran vuodessa Jyskistä noin 20 e. Ilmapatjojen niksit:

Älä osta ilmasänkyä vaan ilmapatja. Sängyt huojuu.

Uimapatja ei aja samaa asiaa.

Käytä ohutta petaria, villainen on paras. Ei hiosta.

Jos patja on rikki heti kättelyssä, niin palauta se. Mulla taisi pisimmillään kestää patja kaksi vuotta.

Älä osta patjaa jossa on kohotettu tyyny, sellainen ei ole mukava. Käytä tavallista tyynyä.

Sähköpumppu ei ole välttämätön, tavallinen paljepumppu on ok.

Lämpötila vaikuttaa patjan täyttöasteeseen hiukan. Se ei tarkoita vuotoa.

Vierailija
17/19 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjan "narisemiseen" auttaa, kun laittaa päiväpeiton patjan alle ja tarkistaa, että patja ei osu mihinkään seinään tms.

Vierailija
18/19 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykätty ilmapatjasta, oli kerran reissussa varavuoteena.

Vierailija
19/19 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kiittää kirjoitti:

Ilmapatjat ei kestä rajua naimista, täytyisi olla joku aisuri pumppaamassa siihen kokoajan lisää ilmaa tai jos löytyy joku oikein lihavaposkinen ystävä joka jaksaa puhaltaa koko aktin ajan

Siis taittosänky ja vaahtokumipatja vain

pitää olla buddy käyttämässä pumppua naimisen ajan niin saa työstää kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi