Myyrmanni, Iso-omena, Sello ja Jumbo tässä järjestyksessä 1h, 1h, 3h, 5h ilmaista pysäköintiaikaa. Ei ole mahdollista.
Jumbo tarjoaa 5 tuntia ilmaista pysäköintiaikaa, eikä aio muuttaa käytäntöään. Muut kauppakeskukset ovat siirtyneet vain 1 tunnin ilmaiseen parkkiaikaan.
Sello on vielä hyvä mainio ostospaikka. Kyllä 3 tuntia on sopiva aika. Myyrmanni 1 tunti, eikä sitä eikä Iso-Omenaa aiota muuttaa.
Saattaisin viipyä kauemmin, mutta nyt en ylipäätään mene näihin 1 tunnin parkkitaloihin.
Minusta järjetöntä on vaatia maksu pankin kautta kulkevilla sovellutuksilla.
HALUAN maksaa maksun kolikoilla tai setelirahalla asianmukaiseen automaattiin. Näin on ulkomaillakin, ja tämä mahdollisuus pitää säästää myös täällä.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
1h on naurettavaa kiusaamista suorastaan. Sellon 3h on hyvä ja Jumbon 5h ruhtinaallinen.
5h ostarilla kuulostaa vakavasti av-mammaiselle.
Miksi yleensä käyt noissa paikoissa? En minä ainakaan viitsisi lähteä autolla kauppaan, kun on usampi kauppa muutaman minuutin kävelymatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Millaista maksaminen ja parkkiaika on muualla pienemmissä kaupungeissa?
Asun kaupungissa mihin mahtuisi 3 Helsinkiä ja pysäköinti jokapaikassa ilmaista.
Samat palvelut.
Tällä tavallako asiakkaita saadaan. Luulen, että Lidl saa asiakkaat, valitettavasti, valitattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt kenelläkään ei ole varaa mennä minnekään. Riikka.
No ei näitä parkkimaksuja hallitus määrää. Asia asiana.
Onhan se yksityisautoilu niiden poliittinen agenda ja kaupunkitilan jakaminen siltä osin. Et pahasti epäonnistuu tossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1h on naurettavaa kiusaamista suorastaan. Sellon 3h on hyvä ja Jumbon 5h ruhtinaallinen.
5h ostarilla kuulostaa vakavasti av-mammaiselle.
Keskustellaan, mutta ei huomiosi mitenkään rakentavaan keskusteluun kuulu, mutta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun kaupungissa mihin mahtuisi 3 Helsinkiä ja pysäköinti jokapaikassa ilmaista.
Samat palvelut.
Miten löytyy ilmaista parkkitilaa jos joka paikkaan voi jättää biligan 0€:lla venailemaan? Toi on kyl paradoksi.
Haluaisin saada selville kenen hallussa tämä parkkitoiminta Suomen maassa on.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavallako asiakkaita saadaan. Luulen, että Lidl saa asiakkaat, valitettavasti, valitattavasti.
Lidlin pihoissa on 2h kiekkopaikat. Ei voi jäädä 5 tunniksi tutkimaan kunnolla!
Minä minä minä. Minä tahdon ja minä vaadin ja minulla on oikeus parkkeerata viikoksi maksutta ja maksaa muinaisbysantin drakhmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada selville kenen hallussa tämä parkkitoiminta Suomen maassa on.
Pysäköintimaksut ovat maanomistajien sekä kiinteistön omistajien hallussa. Muilta osin pätee tieliikennelaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt kenelläkään ei ole varaa mennä minnekään. Riikka.
Onhan se yksityisautoilu niiden poliittinen agenda ja kaupunkitilan jakaminen siltä osin. Et pahasti epäonnistuu tossa.
Pitäisi saada selville kuka on vastuussa näistä olemattomista parkkiajoista, tai oikeastaan kenen omistamia nämä valvonnat ovat. En minä anna pankkitunnuksia tuollaiseen.
Kolikoilla maksaminen pitää saada mahdolliseksi.
Kuopiossa käyn mökiltä usein, parkkimaksu on 2€ jokaiselta alkavalta tunnilta. Aina on toriparkki lähes täynnä, eikä kuopiolaiset valita.
Ei meillä ole eikä tuttavillakaan huvia lähteä autolla pääkäupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä. Minä tahdon ja minä vaadin ja minulla on oikeus parkkeerata viikoksi maksutta ja maksaa muinaisbysantin drakhmoilla.
Minäkin haluan perustaa ajoneuvojen hautausmaan tuohon Liisankadulle, hki 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pihoissa on 2h kiekkopaikat. Ei voi jäädä 5 tunniksi tutkimaan kunnolla!
Meidän lidlissä Tukkutorilla on 1h kiekkopaikat ja sitä valvotaan tiukasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat palvelut.
Ei ne palvelut nyt ihan samanlaiset ole siellä Sambian Lusakassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuopiossa käyn mökiltä usein, parkkimaksu on 2€ jokaiselta alkavalta tunnilta. Aina on toriparkki lähes täynnä, eikä kuopiolaiset valita.
En valita näistä maksuista, tosin kohtuus kaikessa, on tuokin järkyttävää rahastusta.
Valitan siitä, että kolikoilla ei voi maksaa. Muuten tulee lasku kotiin ja siinä on 5 euron lisä. Tämä on se pointti.