Nordean nimissä outo puhelu
Minulle soitti mieshenkilö Nordean nimissä, ehdotti verkkopankkini haltuunottoa etänä, olisi tarjonnut sijoitusneuvontaa, en suostunut. Oliko oikea Nordean sijoitusneuvoja vaiko huijari ?
Kommentit (69)
Mulle soitti kanssa, lupasi mulle 1000% tuoton tilillä oleville varoille.
Kuukauden päästä voin irtisanoutua töistä!
Vierailija kirjoitti:
Pankista ei soiteta.
Kyllä soitetaan ja nimenomaa Nordea soittaa. Kolmesti soittanut mulle. Ne puhelut tulee sijoituspuolelta. Persaukisille eivät soita.
Kolmannella kerralla osasin olla jo vastaamatta. Harrastavat painostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankista ei soiteta.
Kyllä soitetaan ja nimenomaa Nordea soittaa. Kolmesti soittanut mulle. Ne puhelut tulee sijoituspuolelta. Persaukisille eivät soita.
Kolmannella kerralla osasin olla jo vastaamatta. Harrastavat painostamista.
Jatkan vielä että mulla on salkku ja sijoitan ihan itse ja niin teen jatkossakin. Järkyttävää painostusta. Kolmanteen soittoon en vastannut ja enää en vastaa kun osaan varoa. Miten Nordea vajonnut tolle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankista ei soiteta.
Kyllä ainakin Danskepankista on soiteltu montakin kertaa. On tarjottu sijoituksia ja kyselty muuten vaan onko kaikki OK. Ilmeisesti persaukisille ei soitella.
Tää on niin totta. Miksi köyhille soittaisi. Monet hoitaa nykyään salkkunsa itse, ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankista ei soiteta.
Kyllä ainakin Danskepankista on soiteltu montakin kertaa. On tarjottu sijoituksia ja kyselty muuten vaan onko kaikki OK. Ilmeisesti persaukisille ei soitella.
Voi miten herttaista. Ei nordeasta koskaan kukaan soita mulle kysyäkseen onko kaikki ok. :(
Mulle on soittanut. Sulla ei varmaan ole tarpeeksi rahaa Nordeassa.
Pankki voi kyllä soittaa, mutta se ei koskaan pyydä pankkitunnuksia tällaisessa puhelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankista ei soiteta.
Tää on niin totta. Miksi köyhille soittaisi. Monet hoitaa nykyään salkkunsa itse, ei ole vaikeaa.
S-pankista mulle soitettiin jokin aika sitten. Olen hämmästynyt, että näinkin persaukiselle kundille kannattaa "omaa henkilökohtaista sijoitusyhteyshenkilöä" tarjota. Varallisuutta S-pankissa jotain 60 000€, ei paljoa mitään mielestäni (+asuntolainaa puolet tuosta)
Tähän on menty että varon vastaamasta puheluihin. Dna soitti 11 kertaa, Fortum kaksi kertaa ja Nordea soittanut sekä huijarit. Ei huvita enää koko kännykkä. En ketään pelkää mutta painostaminen ja jahtaaminen on mulle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on menty että varon vastaamasta puheluihin. Dna soitti 11 kertaa, Fortum kaksi kertaa ja Nordea soittanut sekä huijarit. Ei huvita enää koko kännykkä. En ketään pelkää mutta painostaminen ja jahtaaminen on mulle liikaa.
Näin on. Sekä kännykästä että tietokoneestä, läppäristä on tullut riesa, johon huijarit yrittävät iskeä. Tuo minulle tullut soitto oli mitä aidoin, joten jos en olisi tarpeeksi kauan "lypsänyt" tietoa mies-soittajalta, olisin kenties voinut narahtaa, mitä enempi esitin kysymyksiä, sen epäileväksi tulin, puhelun lopussa hän alkoi jopa pakittaa tai sanoisinko KYLLÄSTYÄ minun kysymyksiin. Todella karmiva hiusten-nostattaja, en aiemmin ole ollut nokakkain huijarin kanssa. Ap
Vartija voi käyttäytyä kuin olisi pankkivirkailija vaikka ei ole !