Milloin ja mitä olet nauranut viimeksi sydämesi kyllyydestä?
Milloin olet nauranut viimeksi pitkään ja hartaasti ja mikä nauratti?
Kommentit (15)
Eilen illalla naurettiin tyttären kanssa katketaksemme, kun mun kakka juuttui pytyn pohjalle. Se oli kuin sementtiä, ei mihinkään, vaikka vedin monta kertaa. Sit lopulta se irtosi, mutta palasi takaisin. Ei jumalauta, mietin jo, että kumpi tässä tarvitaan, putkimies vai manaaja. Lopulta se pökäle huuhtoutui pois, mutta tytär ehdotti, että jos naulattais vessan ovi kiinni yöksi ihan ihan varalta 😂😂😂
Unessa joku puurivitaloa huoltava mies puhui ja nauroimme yhdessä jollekin. Heräsin kelloon. Outoa. Asun itse kerrostalossa.
Vaimon piti vain pieraista, mutta paskahan housuun tuli.
Ystävien seurassa, tilannekomiikalle. Ei toimi selitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla naurettiin tyttären kanssa katketaksemme, kun mun kakka juuttui pytyn pohjalle. Se oli kuin sementtiä, ei mihinkään, vaikka vedin monta kertaa. Sit lopulta se irtosi, mutta palasi takaisin. Ei jumalauta, mietin jo, että kumpi tässä tarvitaan, putkimies vai manaaja. Lopulta se pökäle huuhtoutui pois, mutta tytär ehdotti, että jos naulattais vessan ovi kiinni yöksi ihan ihan varalta 😂😂😂
Pieru ja kakkajutut ne jaksaa naurattaa.
Naurusta ei meinannut tulla loppua. Rovaniemen kesäteatterissa- Sorkka talentti
Vierailija kirjoitti:
Ystävien seurassa, tilannekomiikalle. Ei toimi selitettynä.
Oivaltava tilannekomiikka on ihan parasta. Vielä jos ei edes mollaa ketään pahasti, on jo taitolaji.
Huumori joka perustuu toisten vähättelyyn, vahingonilo on luonnevikaisten juttu
Vierailija kirjoitti:
Vaimon piti vain pieraista, mutta paskahan housuun tuli.
Pieru on paskan esiaste
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys.
Nauroin viimeksi vuosia sitten kun Kokoomus mainosti itseään Lauseella "Se oikea Työväenpuolue".
Vierailija kirjoitti:
Nauroin viimeksi vuosia sitten kun Kokoomus mainosti itseään Lauseella "Se oikea Työväenpuolue".
Mutta heitähän kiinnostaa kovasti Työläisten etujen alas ajaminen. Eli tavallaan heitä voi kutsua Työväenpuolueeksi.
Tänä aamuna nauroin kun mies kertoi heränneensä yöllä kissan touhuamiseen. Kissa oli raahannut miehen verkkarit olohuoneesta eteiseen ja käynyt niiden päälle nukkumaan. Aamulla kissa oli jo vaihtanut paikkaa ja mä ihmettelin että miksi miehen verkkarit lojuu eteisen lattialla.
Kissa on jo 9v mutta edelleen se keksii ihmeellisiä temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieru ja kakkajutut ne jaksaa naurattaa.
Niin jaksaakin. Ne ovat yleensä aika harmittomia ja viattomia kuitenkin.
Ei ole naurun aiheita. En ole tyhjännauraja. Kovat ajat Suomessa.