Nordean nimissä outo puhelu
Minulle soitti mieshenkilö Nordean nimissä, ehdotti verkkopankkini haltuunottoa etänä, olisi tarjonnut sijoitusneuvontaa, en suostunut. Oliko oikea Nordean sijoitusneuvoja vaiko huijari ?
Kommentit (69)
sehän se on ku pankista just soitetaan,Haistattelin ko kysymyksessä oli lauantai,mut se olkii oikii pankkitoimihenkilö.ei pyydä pankkitunnuksia voi olla muuta asiaa.
Hiphei pikku pukki kakki kalliolle kalliolle huh hei sen tuuli vei.
Oikea pankki ei koskaan ehdottele mitään tuollaista puhelimessa eikä pankki todellakaan ota nettipankkia haltuun etänä!! Mihinkään muka-pankin nimissä lähetettyihin linkkeihin ei pidä klikata eikä antaa salasanoja/pankkitunnuksia, koska niitä oikea pankki ei koskaan kysy.
Sijoitusasiat käytiin koronan aikana läpi videokokouksena pankin henkilökohtaisen yhteyshenkilön kanssa. Videokokouksen ajankohta sovittiin erikseen, muistaakseni sähköpostilla, kun EN vastaa tuntemattomiin numeroihin!
Koronan jälkeen on tavattu pankissa.
Kaikki huijauksen tunnusmerkit Ap:n kertomassa.
Jos haluat varmuuden, niin soita itse sinne oikeaan Nordean aspaan ja kysy heiltä, ovatko olleet sinuun yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Jäi jälkeenpäin ihan kauhea tunne, onneksi jokin päässäni välähti, oli hyvin ystävällinen ja ehdotti kaikenlaisia sijoituksia, mutta piti päästä ensin ottamaan verkkopankkini haltuun, huh kyllä kylmäsi vielä pitkään tuon jälkeenkin. Pitäisi oikeastaan ottaa yhteyttä Nordean asiakaspalveluun ja kertoa koko tarina heille !
Pankit tietävät huijareita ja varoittavat niistä JATKUVASTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi jälkeenpäin ihan kauhea tunne, onneksi jokin päässäni välähti, oli hyvin ystävällinen ja ehdotti kaikenlaisia sijoituksia, mutta piti päästä ensin ottamaan verkkopankkini haltuun, huh kyllä kylmäsi vielä pitkään tuon jälkeenkin. Pitäisi oikeastaan ottaa yhteyttä Nordean asiakaspalveluun ja kertoa koko tarina heille !
Pankit tietävät huijareita ja varoittavat niistä JATKUVASTI.
huijareista*
Amerikas oli helluntaissa venäläisiä mentiin venäläiseen hampurilaispaikkaan se oli huoneessa se sämpyl
ä . Ei mitään samoin pakattu patonki Venäjällä junassa oli huoneessa . Kyseessä on A. Sekundaa jauhot tai B. Se muovi pakkaus ei sovi siihen käyttöön.
Mitä väliä? Tuollaisiin puheluihin ei pidä lähteä mukaan. Jos haluaa sijoitusneuvontaa, niin ottaa itse yhteyttä pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Amerikas oli helluntaissa venäläisiä mentiin venäläiseen hampurilaispaikkaan se oli huoneessa se sämpyl
ä . Ei mitään samoin pakattu patonki Venäjällä junassa oli huoneessa . Kyseessä on A. Sekundaa jauhot tai B. Se muovi pakkaus ei sovi siihen käyttöön.
HOMEESSA . LOPETA TYHMÄ HAKKEROINTI .
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ikinä painaa mihinkää linkkeihi tai edes vastata niihi tuntemattomii numeroihi. Mullekkin tuli justiinsa joku viesti missä väitettiin että mun klarna tunniksille on menty ja nyt mun pitäisi painaa linkkiä nopeasti. Viestissä luki sana "correo", mikä on espanjankielinen sana, siitä tunnistaa että kyseessä on kansainvälinen rikollis porukka ketkä niitä lähettelee.
Tämä minulle soittanut mieshenkilö oli aito suomalainen, oli opetellut tyylin puhua asiakkaalle, kuten pankin sijoitusneuvojilla oikeasti on, heillä on tietty nuotti puheessaan, selkeys ja tunnistettava tyyli, hyvin oli huijari opetellut hommansa, teen reklamaation Nordeaan, saavat alkaa etsimään missä luurissa heidän nimissään esiinnytään. Poliisijuttu, ilmanmuuta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankista ei soiteta.
Kyllä ainakin Danskepankista on soiteltu montakin kertaa. On tarjottu sijoituksia ja kyselty muuten vaan onko kaikki OK. Ilmeisesti persaukisille ei soitella.
Pankki kysyy ootko ok?
Joku Natasha käynyt toisten tileillä ja tää ei ole mikään uusjuttu . Ne käyttää uskontojen koneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ikinä painaa mihinkää linkkeihi tai edes vastata niihi tuntemattomii numeroihi. Mullekkin tuli justiinsa joku viesti missä väitettiin että mun klarna tunniksille on menty ja nyt mun pitäisi painaa linkkiä nopeasti. Viestissä luki sana "correo", mikä on espanjankielinen sana, siitä tunnistaa että kyseessä on kansainvälinen rikollis porukka ketkä niitä lähettelee.
Ei tuntemattomiin puheluihin vastaaminen ole vaarallista. Pitää vaan muistaa että pankkitunnukset on vain sinua varten. Kukaan muu ei tarvitse niitä.
Osuuspankki virkailija varasti vuosia eikä kukaan huomannut .
Meiltä puuttuu tililtä pankki tutkii saat maksaa KORKOJEN KERA .
Sain ison perinnön ja Nordeasta soitettiin. Yrittävät kaupata minulle sijoitus- ja säästökohteita.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein pankkiviriailijat on jäänyt kiinni varastamisesta muiden tililtä . Toki ne osaa varastaa kun tietokone tekee mitä käskee.
Paskapuhetta. Äärimmäisen harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankista ei soiteta.
Kyllä ainakin Danskepankista on soiteltu montakin kertaa. On tarjottu sijoituksia ja kyselty muuten vaan onko kaikki OK. Ilmeisesti persaukisille ei soitella.
Kyllä pankista on soitettu ja tarjottu tai ehdotettu sijoituksia sekä muita pankin tarjoamia salkkuja, mutta ei täten kuin minulle tarjottiin. Ap
On huijauskoneita laitteita valesivuja. Mihin vaan soitat se on nauhoitettu. Mieti ensin mitä puhut .
S pankissa vihataan Amerikkaa . Tutki niiden sivujen pienet textit.