Nordean nimissä outo puhelu
Minulle soitti mieshenkilö Nordean nimissä, ehdotti verkkopankkini haltuunottoa etänä, olisi tarjonnut sijoitusneuvontaa, en suostunut. Oliko oikea Nordean sijoitusneuvoja vaiko huijari ?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Hiphei pikku pukki kakki kalliolle kalliolle huh hei sen tuuli vei.
Miksi et ole hoitanut lääkitystäsi kuntoon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ikinä painaa mihinkää linkkeihi tai edes vastata niihi tuntemattomii numeroihi. Mullekkin tuli justiinsa joku viesti missä väitettiin että mun klarna tunniksille on menty ja nyt mun pitäisi painaa linkkiä nopeasti. Viestissä luki sana "correo", mikä on espanjankielinen sana, siitä tunnistaa että kyseessä on kansainvälinen rikollis porukka ketkä niitä lähettelee.
Tämä minulle soittanut mieshenkilö oli aito suomalainen, oli opetellut tyylin puhua asiakkaalle, kuten pankin sijoitusneuvojilla oikeasti on, heillä on tietty nuotti puheessaan, selkeys ja tunnistettava tyyli, hyvin oli huijari opetellut hommansa, teen reklamaation Nordeaan, saavat alkaa etsimään missä luurissa heidän nimissään esiinnytään. Poliisijuttu, ilmanmuuta. Ap
Mikä tässä on poliisijuttu? Huijarit soittelevat ja jatkuvasti ihmisille.
Ota silti aina kuitti kaikesta niin yritykset pääsee vähemmän verottomasti toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäi jälkeenpäin ihan kauhea tunne, onneksi jokin päässäni välähti, oli hyvin ystävällinen ja ehdotti kaikenlaisia sijoituksia, mutta piti päästä ensin ottamaan verkkopankkini haltuun, huh kyllä kylmäsi vielä pitkään tuon jälkeenkin. Pitäisi oikeastaan ottaa yhteyttä Nordean asiakaspalveluun ja kertoa koko tarina heille !
Liittyy asiaan. Mitä ikäluokkaa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ikinä painaa mihinkää linkkeihi tai edes vastata niihi tuntemattomii numeroihi. Mullekkin tuli justiinsa joku viesti missä väitettiin että mun klarna tunniksille on menty ja nyt mun pitäisi painaa linkkiä nopeasti. Viestissä luki sana "correo", mikä on espanjankielinen sana, siitä tunnistaa että kyseessä on kansainvälinen rikollis porukka ketkä niitä lähettelee.
Tämä minulle soittanut mieshenkilö oli aito suomalainen, oli opetellut tyylin puhua asiakkaalle, kuten pankin sijoitusneuvojilla oikeasti on, heillä on tietty nuotti puheessaan, selkeys ja tunnistettava tyyli, hyvin oli huijari opetellut hommansa, teen reklamaation Nordeaan, saavat alkaa etsimään missä luurissa heidän nimissään esiinnytään. Poliisijuttu, ilmanmuuta. Ap
Niin, mieti sitä, miksi huijaukset päätyvät poliisille, miksi jopa kehottavat ilmoittamaan, jotta pääsevät rikollisrinkiin käsiksi, mene sinä sängyn alle piiloon jos poliisi pelottaa.
Turkuses jäi virkailija kiinni vuosien varastelusta yritysten tililtä oliko joku urheiluseura . Silleen . Palautatte ne Aleksanteri seuraan huijatut rahat Suomen valtiolle . Aleksanteri suuren Kleopatra perhe .
Muistaaksemme tataarijohtaja on pankin johtaja , Helsingin tataarit Wikipedia . Nainen vielä. On naisia muitakin pankkien johdossa .
Ilmoita nordeaan verkkopankin kautta. Samoin voit tehdä poliisille. Jotta poliisi pysyy kartalla ilmoituksista.
Ei siis rikosilmoitus, vaan huijausyritys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mieti sitä, miksi huijaukset päätyvät poliisille, miksi jopa kehottavat ilmoittamaan, jotta pääsevät rikollisrinkiin käsiksi, mene sinä sängyn alle piiloon jos poliisi pelottaa.
Ei pelota mikään. Tosiasia kuitenkin on ettei poliisilla ole mitenkään resursseja reagoida jokaiseen huijauspuheluun tai -viestiin. Täysin pähkähullu ajatuskin.
Se taas on eri asia, jos oikeasti on tapahtunut huijaus ja raha on liikkunut.
Halusi ottaa verkkopankkisi haltuun etänä :D
Vierailija kirjoitti:
Halusi ottaa verkkopankkisi haltuun etänä :D
Olisi sijoittanut sen jälkeen hänen rahansa omalle tililleen :D
Yhteen aikaan rikolliset soitteli ja kyseli ensin kortin numerosarjan ja sitten takapuolen numerot ja syntymä ajat . Silleen ne pääsee käyttöön sun tiliä ja teiden ostoksia kun ne saa tietää sun Pankkitunnukset . Ne voi kuvata kameralla . Aina kun ne on näkyvillä ja käytössä. Yx Nordean virkailija näytteli ihmisten tilejä niin että siirteli vähän luottoa sinne tänne tuonne ja välillä palautteita niitä . Kas kun ne on vain NUMEROITA !
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita nordeaan verkkopankin kautta. Samoin voit tehdä poliisille. Jotta poliisi pysyy kartalla ilmoituksista.
Ei siis rikosilmoitus, vaan huijausyritys
"Ilmoita pankkiin ja poliisille, jos epäilet antaneesi pankkitietoja huijarille. Muussa tapauksessa sinun ei tarvitse tehdä mitään."
Ei mitään yksityiset lääkäri keskukset on hakkeroinut sun terveystiedot 100 vuoden ajalta . Luulet ettei ne saa kunnallisen puolen tietojasi Mutta on saanut . Kuntien tietopuoli vuotaa . Näyttää myös pankkien .
Kuule virkailija voi ottaa sulta luottoa ja palauttaa etkö sä huomaa .
Etäluettava korttisi käy vilauttamalla kassoilla etkä huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankista ei soiteta.
Kyllä ainakin Danskepankista on soiteltu montakin kertaa. On tarjottu sijoituksia ja kyselty muuten vaan onko kaikki OK. Ilmeisesti persaukisille ei soitella.
Voi miten herttaista. Ei nordeasta koskaan kukaan soita mulle kysyäkseen onko kaikki ok. :(
Joku voi maksaa matkan tai auton osamaksut sun tililtä . Et vaan huomaa .
Kusinen paskaluukkuni paukahti ja ilmoille karkasi kakkakaasupöläys. Nyt sitä on sieraimissani.