Jos sinun olisi PAKKO ottaa pikku tatuointi....
...niin mikä se olisi?
En itsekään kannata tatuointeja eikä minulla ole yhtään, enkä toivoisi tapaavani ihmistä jolla sellaisia olisi. Mutta tapasin kerran yhden oikein, oikein pitkän linjan japaniharrastajan joka harrasti judoa ja puhui Japania melko hyvin kai ja eli merilevillä, hänellä oli pieni yin ja jang-tatska ja ajattelin että se oli ok. Hän oli tosi sitoutunut kuitenkin.
Onko sinulla joku tuollainen symboli minkä suostuisit laittamaan?
Kommentit (34)
En tiedä, mutta johonkin selkään ettei joudu sitä itse näkemään, kärsiköön muut siitä.
Kysymysmerkki jalkapohjaan niin ei näy ollenkaan.
Olis otettava Legioonatatska. En ehtinyt paikalla ja Suomessa ei visin osaajaa.
Jos en pakoon pääsisi niin se olisi joku nätti kukka tai lintu jossain missä ei omiin silmiin osu. Muiden tatskoilla mulle se ja sama, minua ei piirretä.
Ei mielellään. Nämä tulee ja menee pois muodista. Symboli mikä on tänään siisti, on huomenna nolo. Esim. kolmiot pistää jo nyt hymyilyttämään.
Varastan nyt idean Frendeistä, pieni sininen piste eli maapallo kaukaa avaruudesta nähtynä.
Vierailija kirjoitti:
Jos en pakoon pääsisi niin se olisi joku nätti kukka tai lintu jossain missä ei omiin silmiin osu. Muiden tatskoilla mulle se ja sama, minua ei piirretä.
Mitä ne symboloi?
Infinity -symboli paikkaamaan rintasyövän merkkejä, mut en ota
Lasteni nimien alkukirjaimet voisin ottaa. Ja ehkä jonkun vaikka pienen koirantassun kuvan johon saisi sisällytettyä sekä edesmenneen koirani, että nykyisten koirien nimet.
Mitään muuta tatutointia en ottaisi.
Joku pikkunen tatska on ok. Isommat ei enää hotsita. Pilaavat vartalon. Monet kauniit henkilöt, keillä on kaunis, täydellinen iho pilaavat turhaan vartalonsa tatuoinneilla
Vierailija kirjoitti:
DNR rintaan
Isolla
Täällä on näköjään muitakin c-kasettifaneja.
Tony Hällfors on sanansa mittainen mies:
https://ruisenor.net/muita/DHtatska.html
Vastauksena avaukseen niin ottaisin Cupido tatskan niin saisi uusia tuttavuuksia kun kysellään miksi
Syöpähoidossa laitetaan kysymättä.
Mä ottasin pienen koirantassun kuvan. Jos se olis ihan pieni niin vaikka sormeen.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.