Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikosilmoitus sovituskopista

Vierailija
25.07.2026 |

Äiti teki rikosilmoituksen miehestä joka vahingossa katsoi sovituskoppiin jossa oli joku lapsi.

Ihmiset on nykyään aivan pimeitä.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012163936.html

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies Wille?

Vierailija
122/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jättäisi 8-vuotiasta lasta yksin sovituskoppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin hakannut sen ukon sairaalakuntoon jos mun tytärtäni olisi katsellut tuolla tavalla, M39.

Taitaa olla tuommoiset reaktiot tuttuja perheen parissa ton kirjottajalla.

Uutisiin  vielä päätyy ...

Vierailija
124/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. 

Y-HYY.

Vierailija
125/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamala kohtalo mennä hyväuskoisena kauppaan ja lähteä sieltä poliisin pidättämänä rikollisena.

Mitä tahansa voi nykyään näköjään sattua.

Rikosilmoitus tehtiin, ei miestä poliisit vieneet, kun ei edes vartijat käyneet.

Kävi naisella tuuri jos tirkistelijä on moniosaaja olisi vartijat tämän tarinoidessa tappaneet äidin.

Vierailija
126/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lapsi melkein alasti sielä ja joku ukko meni sinne katsomaan ja avasi.Mikä tuossa muka on ok?Ihan paikallaan minusta ilmoitus.

Miksi ja mitä lapsi ylipäätään sovittaa alasti julkisella paikalla? Tehty juttu! Osasin ostaa viisivuotiaalle tytölleni alkkarit sovittamatta. Saiko akka  muuten isotkin rahat?

Lukutaidossasi on vielä kehittämisen varaa.

Ohis, mutta mitä vaatetta lapsen pitää sovittaa alushoususillaan eli puoli alastomana.  Kukaan nyt ei sovita t-paitaa, niin sen täytyy olla mekko tai housut. Ja miksi äiti ei ole ohjeistanut lasta, ettei julkisella paikalla olla alkkareissa.  Ja kyllä, olisin huolissani itsekin, jos näkisin lapsen kaupassa alkkareissa, oli hän sovituskopissa tai ei. Vai tekeekö lapsen äiti samaa?

Kukaan ei sovita t paitaa? Siis häh? En ikinä ostaisi t paitaa sovittamatta

Vierailija
127/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut tollekaan hömelölle ukolle mieleen että jotkut saattaa olla arkoja eikä vastata mitään varsinkin kun kyseessä pikkutyttö ja aikuinen tuntematon äijä

Miks vit ussa pitäisi kokoajan olla mielessä kaikenlaiset ehkä voi olla jutut???

Jos olis verho eikä kukaan vastaa niin ekana olis kyllä mielessä että joku kokeilija on vaan jättänyt verhon kiinni lähtiessään.

Eli sinä olisit se, joka vaan vetäisi verhon auki eikä kävisi pienessä mielessäkään katsoa verhon alta näkyykö siellä kenenkään jalkoja?

Kyllä. Ja siinä ei olisi mitään vikaa.

Vierailija
128/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katsonut vahingossa.

Katsoi

Vierailija
129/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lapsi melkein alasti sielä ja joku ukko meni sinne katsomaan ja avasi.Mikä tuossa muka on ok?Ihan paikallaan minusta ilmoitus.

Miksi ja mitä lapsi ylipäätään sovittaa alasti julkisella paikalla? Tehty juttu! Osasin ostaa viisivuotiaalle tytölleni alkkarit sovittamatta. Saiko akka  muuten isotkin rahat?

Ohis, mutta mitä vaatetta lapsen pitää sovittaa alushoususillaan eli puoli alastomana.  Kukaan nyt ei sovita t-paitaa, niin sen täytyy olla mekko tai housut. Ja miksi äiti ei ole ohjeistanut lasta, ettei julkisella paikalla olla alkkareissa.  Ja kyllä, olisin huolissani itsekin, jos näkisin lapsen kaupassa alkkareissa, oli hän sovituskopissa tai ei. Vai tekeekö lapsen äiti samaa?

Kyse onkin lapsesta, lapsilla on standardikoot, voi ostaa sovittamatta jos ei ole syötetty punkeroksi.

Vierailija
130/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies kuitenkin vartija ja äiti teki ilmoituksen, olisiko mukaan lähtenyt muuten kampetta alkkareista lähtien. Kunhan spekuloin. Äiti on vastuussa lapsestaan viime kädessä.

Vierailija
131/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Äidin mukaan tytär oli pukemassa päälleen juuri ostettuja vaatteita- IS 

Onko tyttö ollut ilman vaatteita saapuessaan kauppaan. :D 

Vierailija
132/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuliko keksineensä hyvänkin konstin tiirata alaikäisiä?

Tämä. Kuka menee kiskomaan sovituskopin verhon tai oven auki, jos se on kiinni? Ja mistä ihmeen syystä?

Ihan selvä tirkistelijä.

Vierailija
133/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovituskopeissa pitäisi olla lukittavat ovet, kuten vessakopeissa. Itse en mene noihin verhollisiin. On ahdistavia ja miltei aina on joku äiti lapsineen siellä härväämässä. Eivät katso muksujensa perään, jotka voivat koska tahansa juosta väärään koppiin verhoja riuhtomaan.

Vierailija
134/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jättäisi 8-vuotiasta lasta yksin sovituskoppiin.

Jep, äiti sietäisi saada syytteen heitteillepanosta.

Vierailija
135/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan. Jos on niin idiootti ukko, että vetäisee verhon auki, vaikka ei tiedä kuka kopissa on, niin toivottavasti jääkin poliisin haaviin. Mokoma tirkistelijä. Kyllä sovituskopista näkee helposti, onko sisällä joku.

Kaupoissakin liikkuy nykyään kaikenlaisia pervoja. Joku pappa kosketti vähän aikaa sitten mua perseestä prismassa ja mummo katseli tyhmänä vieressä. Käytävällä ei ollut ketään muita,  joten leveällä käytävällä ei olisi tarvinnut kulkea niin läheltä mia, että käsi kosketti mun persettä. Kävi itselläkin mielessä, että lähdenkö hakemaan vartijaa. Niin selvästi oli tahallista toimintaa.

Vierailija
136/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vahinko se on  jos koppi on suljettu ovella tai verho on kiinni?

Mulle on monesti käynyt vahingossa niin, että olen mennyt nykimään ovea ja siellä onkin ollut joku. Kun seisot siitä ovella/verhoilla, et sä näet kenenkään jalkoja sieltä alakautta. 

Kyllä näkee, kun katsoo. Oletko jotenkin vähän tyhmä vai vaan epäkohtelias, joka ei osaa huomioida muita? Itse katson aina. Jos kopin ovi tai verho on kiinni, niin todennäköisesti siellä on joku sisällä.

Olet varmaan niitä ihmisiä, jotka tulevat raivolla nykimään vessan ovea, vaikka se on punaisella ja lukossa.

Vierailija
137/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun mukaan mies oli kyllä kysynyt saako tulla.

Tämä lapsi on ilmeisesti niin peloteltu miehillä, ettei uskaltanut vasta mitään.  

Mistä lapsi voi olettaa, että ventovieras puhuu hänelle? Noita sovituskoppeja on yleensä useita vierekkäin. En minäkään olettaisi ensimmåisenä, että joku vieras ihminen puhuu mulle. Olettaisin, että puhuu esim viereisessä kopissa olevalle.

Vierailija
138/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyydestä sakotetaan. Jos on niin idiootti ukko, että vetäisee verhon auki, vaikka ei tiedä kuka kopissa on, niin toivottavasti jääkin poliisin haaviin. Mokoma tirkistelijä. Kyllä sovituskopista näkee helposti, onko sisällä joku.

Kaupoissakin liikkuy nykyään kaikenlaisia pervoja. Joku pappa kosketti vähän aikaa sitten mua perseestä prismassa ja mummo katseli tyhmänä vieressä. Käytävällä ei ollut ketään muita,  joten leveällä käytävällä ei olisi tarvinnut kulkea niin läheltä mia, että käsi kosketti mun persettä. Kävi itselläkin mielessä, että lähdenkö hakemaan vartijaa. Niin selvästi oli tahallista toimintaa.

Sehän varmisti kysymällä ensin että onko koppi tyhjä,  ja tyhjähän se oli koska ei tullu vastausta.

Se että se tyttö ei vastannu ja koppi ei ollutkaan tyhjä,on täysin sen tytön omaa syytä. 

Jos jonku pitäs tehä asiasta ilmotus niin ton miehen tosta epävakaasta äidistä, ei tuo kuulu julksille paikoille,eikä edes lapsen äidiksi.

Varmasti kytät tekee lasun jos tuo menee asemalle valittaan tosta asiasta,joka oli täysin sen oman lapsen syytä.

Vierailija
139/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuliko keksineensä hyvänkin konstin tiirata alaikäisiä?

Tämä. Kuka menee kiskomaan sovituskopin verhon tai oven auki, jos se on kiinni? Ja mistä ihmeen syystä?

Ihan selvä tirkistelijä.

Ja antaa useiden silminnäkijöiden (äidinkin)  todistaa tätä "tirkistelyään". Tuskin ukko kuvitteli, että ovat ainoita asiakkaita kaupassa niin, ettei kukaan muu näkisi alushoususillaan olevaa tyttöä vetäessään verhon auki kuin hän itse. 

Vierailija
140/141 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies Wille?

Vai vasemmistoliiton Sasu? 

-Naisystävä kuvasi 7-10 vuotiaita koulutyttöjä  suihkutiloissa "seksuaalisiin tarkoituksiin" pormestariehdokkaan Sasu Haapasen pyynnöstä-