Miksi ateistit hylkäävät selvät todisteet?
Raamatun tapahtumista on tuhansia argeologisia ja kirjallisia todisteita. Miksi ne eivät kelpaa jumalankieltäjille?
Kommentit (75)
Miksi ihmiset eivät tajua, että ufot on oikeasti totta. Olen nähnyt niiden aluksen ja USA on julkaissut paljon video pätkiä niistä.
Täällä on kuka tahansa vapaa esittämään todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Koska koko jumaluuden konsepti on mätä. Satu jumalasta on ristiriitainen, epälooginen jne. Psykopaattihullu jumala loi hirveyksiä täynnä olevan maailman, joka ihan sattumalta vaan suosii miessukupuolta. Psykoottisten miesten unelmakirjahan se raamattu eri muodoissaan on. Miten alistaa muita ihmisiä, ja erityisesti naisia valtaansa, miten riistää luontoa, miten oikeuttaa omat pahat tekonsa jne. "Jumala" nyt vaan ihan huvikseen loi miljoonia ihmisiä tappelemaan siitä, mikä on se oikea uskonto ja mitäs siitä, että ruumiita tulee. Mihinkäs uskontokuntaan dinosaurukset kuuluivat? Niin tosiaan, eihän raamatut edes tunne maapallon ensimmäisiä 4,6 miljardia vuotta, vaan ainoastaan pari kapista uusinta tuhatta vuotta.
Just joo ukot, voitte polttaa teoksenne.
Osaisinpa olla yhtä rohkea kuin sinä. Ihailen. Tää ei oo sarkasmia, mun historia on täynnä uskonnon aiheuttamaa pelkoa.
Mikään arkeologinen löydös ei todista Raamatun ydinsanomaa, eli Jeesuksen ja jumalan ihmetekoja.
No Raamatun "yliluonnollisista" asioista ei ole yhtäkään todistetta yhtään missään. Uskovaiset ovat mielenterveysongelmaisia.
Koska joka ikisestä uskonnosta on todisteita että on tapahtunut jotain jonka uskovat ovat katsoneet yliluonnolliseksi. Sen ei voi katsoa olevan todiste jumalan olemassaolosta ellei sitten uskontona ole että on jumala joka on suuri kusettaja ja levittää meille erilaisia valheita siitä millainen hän on ja uskonnon alaan kuuluvista asioista, ja sitten nauraa jossain itsekseen siitä millaiset riidat me saadaan hänen valheidensa ansiosta aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koko jumaluuden konsepti on mätä. Satu jumalasta on ristiriitainen, epälooginen jne. Psykopaattihullu jumala loi hirveyksiä täynnä olevan maailman, joka ihan sattumalta vaan suosii miessukupuolta. Psykoottisten miesten unelmakirjahan se raamattu eri muodoissaan on. Miten alistaa muita ihmisiä, ja erityisesti naisia valtaansa, miten riistää luontoa, miten oikeuttaa omat pahat tekonsa jne. "Jumala" nyt vaan ihan huvikseen loi miljoonia ihmisiä tappelemaan siitä, mikä on se oikea uskonto ja mitäs siitä, että ruumiita tulee. Mihinkäs uskontokuntaan dinosaurukset kuuluivat? Niin tosiaan, eihän raamatut edes tunne maapallon ensimmäisiä 4,6 miljardia vuotta, vaan ainoastaan pari kapista uusinta tuhatta vuotta.
Just joo ukot, voitte polttaa teoksenne.
Osaisinpa olla yhtä rohkea kuin sinä. Ihailen. Tää ei oo sarkasmia, mun historia on täynnä uskonnon aiheuttamaa pelkoa.
Se on tosi surullista, että joissain uskontokunnissa pelottelua pidetään uskonnon toteutuksen perustana. Jumala siis halusi luoda peloissaan olevia lapsia ja aikuisia. Mikä ratkiriemukas tyyppi. Onhan se surullista, että jotkut joutuvat elämään pelon vallassa maan päällisessä helv etissä sen uskonnon vuoksi, jonka pitäisi sepitteen mukaan pelastaa kuoleman jälkeiseltä helv etiltä. Kivat leikit jumalalla.
Toivottavasti loppuelämäsi on seesteinen ilman turhia pelkoja yliluonnollisista :)
Vierailija kirjoitti:
Minä oon löytäny historiasta viittauksia lohikäärmeistä, mikä on kun ei todisteet kelpaa HÄh?
Taivaan pojat ja heidän jälkeläiset. Mainitaan jossain mutta ei selitystä keitä he olivat ja mihin menivät. Heidän ja ihmisnaisten jälkeläiset olivat jättiläisiä. Missä tarkka tieto ja todisteet? Jumalten kokous ja mitä kaikkea onkaan mutta ei niistä puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät tajua, että ufot on oikeasti totta. Olen nähnyt niiden aluksen ja USA on julkaissut paljon video pätkiä niistä.
Olen minäkin nähnyt. Lapsena kaksi kertaa.
Olen kylläkin kris... kastettu, mutta ei minusta ateistit mitenkään hylkää todisteita, kritisoivat vaan niiden uskottavuutta.
Sittenpä tullaankin siihen, enhän minäkään voi mitenkään tietää menneitä tapahtumia (kun en ole edes elänyt silloin). Siinäpä se uskonkysymys onkin.
Miksei sulle kelpaa kaikki muut uskonnot ap?
Raamatussa on kuule niin paljon käytetty värikynää että huh huh. Jokainen käännöskin on muunneltu. Ja suurin osa ihmisistä uskoo johonkin toiseen jumalaan kuin kristinuskon.
Kelvottomat todisteet eivät ole selviä todisteita.
Luevä re tardius voi tietenkin aiheuttaa ahdistusta ja mielukuvitusystävä voi helpottaa sitä. Mutta olisiko mitenkään mahdollista keskittyä omiin uskomuksiinsa ja jättää muut ihmiset rauhaan?
Jos AP pystyy selittämään miksi vuonna 2026 15v pojat ovat paljon pidempiä kuin vuonna 0, niin lupaan uskoa ihan mitä tahansa.
Jumala päätti mikä on 15v pojan keskipituus. Miksei se enää päde? Ettei vaan pukkaisi vähän sitä evoluutiota joka valmistaa Homo Sapiens lajia seuraavaan koitokseen.
Kohta Trumppilaiset alkaa kertoo että jesse olikin amerikkalainen patriootti oikeesti ja pöntöt uskoo.
miksi sinä sivuutat tieteelliset todisteet evoluutiosta?
Sekä joulupukki koska korvatunturi on olemassa! Eikä tonttuja pidä unohtaa....