Älkää halveksiko AMK koulutuksen käyneitä. Itse ihailen heidän asennettaan.
Heidän positiivisuutensa on ihailtavaa. Vaikkei taidot ja äly riitä DI koulutukseen asti, niin he eivät silti makaa masentuneina sängyn pohjalla. Tämä on upea taito. Jatkakaa samaan malliin. T:Diplomi-Insinöörin vaimo
Kommentit (18)
Eikös sekin ole ihailtavaa, että yksi osaavampi auttaa ryhmätöissä toisia, jotka eivät osaa mitään? Noin kaikki pääsevät valmistumaan.
Ajattele, amk:stakin voi hakea ja päästä DI-koulutukseen!
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, amk:stakin voi hakea ja päästä DI-koulutukseen!
Tiedän. Onneksi nuoruuden kapinavaiheen jälkeen voi vielä muuttaa elämänsä suuntaa ja olla tulevaisuudessa DI. On tärkeää ettei pelkkä kapinavaiheen AMK koulutus sulje pois merkityksellistä elämää. T:Diplomi-Insinöörin vaimo
Olen opettanut sekä yliopistolla että AMK:ssa. Molemmissa on fiksuja ja vähemmän-fiksuja opiskelijoita. Monet fiksut AMK-opiskelijoista eivät jotenkin tunne, että heidän paikkansa olisi yliopistossa ja yritän heitä kannustaa hakemaan eteenpäin. Toisaalta moni AMK-opiskelija haluaa valmistua nopeasti ja päästä työelämään, mikä on ihan järkevä toive.
Olen tavannut sekä AMK:ssa että yliopistossa opiskelijoita, joiden ei uskoisi sinne pääseen ja miettii, mihin ihmeessä he voivat ikinä työllistyä. Ja sitten niitä, jotka ovat terävämpiä kuin opettajansa. Se, mihin opinahjoon päätyy, liittyy usein enemmän perhetaustaan ja käsitykseen maailmasta kuin fiksuuteen.
Aapeen taidot riitti DIn vaimoks xDDD HUUTISTA 😂🤪😅😂🤪😅🤭🤭🤭🤭🤭
Ajattele, jotkut ovat käyneet sekä yliopiston että AMK:n.
Ja DI:n vaimon taidot riittivät mihin? Peruskouluun? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin Diplomi-Insinööri, mutta keskityn tukemaan miestäni, Diplomi-Insinööriä, hänen vastuullisessa työssään. T:Diplomi-Insinöörin vaimo sekä DI
Vierailija kirjoitti:
Ja DI:n vaimon taidot riittivät mihin? Peruskouluun? 🤣
Voi voi. AMK huumori ei ole todellakaan tasokasta. T:Diplomi-Insinöörin vaimo
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, jotkut ovat käyneet sekä yliopiston että AMK:n.
Nuoruuden hairahduksia voi onneksi korjata myöhemmin. T:Diplomi-Insinöörin vaimo
Kuka DI huolisi riippakiven, joka ei tee mielekästä työtä yhteiskunnan hyväksi nettomaksajana.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen käyttää sanaa huutista????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vellihousut jotka eivät kelpaa edes ylilaudalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaincelli joka käy ylilaudalla ja täällä häiriköimässä. Surullista.
Näin se tuleekin ajatella. Jokainen kykyjensä mukaan.