FB Dating miesten yhteydenotot; Moi, Huomenta, Hello, Mitäs sinne, Moi, Hei....
...,Iltaa, Moi Kaunis!, Huomenta, Oot muuten kaunis, Moi, Moikka, Hello, Mitäs sinne, Moikka mitäs sinne, Moi, Moi! Mitäs sulle kuuluu?, Moikka.
Kukaan ei tee aloitetta keskustelulle eli tartu johonkin yksityiskohtaan ilmossani ja aloita keskustelua siitä. Miksi naisena kaipaan vähän voimakkaampaa aloitetta - ehkä siksi, että mulla on hyvä vaisto näissä asioissa. Jos mies ei satsaa alussa, se ei satsaa lopussakaan.
MOI. Sekö on nykypäivän ALOITE?
Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely. Näiden vastanneiden profiilit suht tyhjiä/ pinnallisia (rivitalo ja "lapset jo lentäneet pesästä" tms. faktatiedot mainitaan kyllä, ei mitään syvempiä ajatuksia, pakolliset auton ja kalan kuvat tietysti myös).
Pitäiskö tässä nyt valita Moin ja Moikkan väliltä? Onko Mitäs sinne parempi kuin Mitäs iltaan`? :D
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole tajunneet miten kuvio toimii.
"Mulle tulee satoja viestejä eli miehet ovat kiinnostuneita, miksi mun pitäisi aloittaa keskustelu".
Siksi, koska 99% niistä viesteistä on massaviestejä. Miehet viestittävät kaikille. Ja se 1% ei ole juuri sinusta tulenpalavasti kiinnostunut parisuhdemielessä. Joten kun sinä olet se joka kaipaa hyviä keskustelijoita, mitä teet asialle?
Esimerkki 1:
"Moi"
"moimoi"
"Mitä kuuluu?"
"..."
-Z miksei miehet aloita stimuloivia keskusteluja!!!1
Esimerkki 2:
"Moi"
"Moi. Mistä sun profiilikuva on otettu? Kiva maisema taustalla!"
"Ai se on Lapista kesältä, olin Lemmenjoella retkeilemässä"
"Mä ei ole koskaan ollut siellä, mutta voisi mennä jäskus. Tykkään myös retkeilystä"
Mitä oletat että naiset eivät ole tajunneet? Kyllä naiset tietävät, että valtaosa miesten viesteistä on massaviestejä. Ei tässä ole mitään yllättävää. Juuri siksi naiset eivät itse aloitakaan keskusteluja, koska silloin tilanne muuttuu niin että on vaikeampi jo tuossa vaiheessa seuloa sitä, kuka mies vain massaviestittelee eikä ole oikeasti yhtään kiinnostunut. Tietenkään nainen ei tee miehelle helpommaksi feikata kiinnostusta - miksi tekisi? Juuri tuon takia en itse ikinä ole deittisovelluksessa aloitteellinen, vaikka muuten elämässä ja suhteessa olenkin. Helpottaa karsimaan 99% miehistä, kun ei tee mitään heidän puolestaan.
Ongelma on siinä, että se 1% ei ala kirjoittamaan kuin Runeberg naisille joista 99% ei vastaa mitään.
Sitten ei ala. Lopputulos on se, että silloin ei mieskään saa seuraa. Fiksuimmat tajuavat, ja alkavat kirjoitella. He ovat niitä, jotka saavat seuraa. Naisissa ja miehissä on se ero, että naiset ovat mieluummin itsekseen kuin tyytyvät, eli tuossa pattitilanteessa miehet kärsivät enemmän.
Meh. Helposti netistä saatavilla oleva maksullinen seksi korjaa tämän epäsuhdan.
Ei ole mitään syytä epätoivon vimmalla jahdata vakisuhdetta kotiinsa, kun hyvää ja nuorta seksiä saa parilla satasella muutaman kerran kuussa.
Ainakin tämä mies on myös tyytyväisenä itsekseen, kunhan seksuaaliset tarpeet on tyydytetty.
No sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa kenenkään mielestä.
- Moi!
- Moi!
- Sinäkö siis asut xxx? Oletko sieltä kotoisin?
- Joo, täällä koko ikäni asunut.
- Opiskelin siellä, tuttu kaupunki.
Jne
Onneksi ei tarvitse nettideittailla, koska en tajuaisi, että tervehdys ennen keskustelun aloitusta on paha juttu. :D Tuolleen me nuoret ysärillä chattailtiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulle tulee satoja viestejä eli miehet ovat kiinnostuneita, miksi mun pitäisi aloittaa keskustelu".
Siksi, koska 99% niistä viesteistä on massaviestejä. Miehet viestittävät kaikille. Ja se 1% ei ole juuri sinusta tulenpalavasti kiinnostunut parisuhdemielessä. Joten kun sinä olet se joka kaipaa hyviä keskustelijoita, mitä teet asialle?
Esimerkki 1:
"Moi"
"moimoi"
"Mitä kuuluu?"
"..."
Esimerkki 2:
"Moi"
"Mä ei ole koskaan ollut siellä, mutta voisi mennä jäskus. Tykkään myös retkeilystä"
Mitä oletat että naiset eivät ole tajunneet? Kyllä naiset tietävät, että valtaosa miesten viesteistä on massaviestejä. Ei tässä ole mitään yllättävää. Juuri siksi naiset eivät itse aloitakaan keskusteluja, koska silloin tilanne muuttuu niin että on vaikeampi jo tuossa vaiheessa seuloa sitä, kuka mies vain massaviestittelee eikä ole oikeasti yhtään kiinnostunut. Tietenkään nainen ei tee miehelle helpommaksi feikata kiinnostusta - miksi tekisi? Juuri tuon takia en itse ikinä ole deittisovelluksessa aloitteellinen, vaikka muuten elämässä ja suhteessa olenkin. Helpottaa karsimaan 99% miehistä, kun ei tee mitään heidän puolestaan.
Ongelma on siinä, että se 1% ei ala kirjoittamaan kuin Runeberg naisille joista 99% ei vastaa mitään.
Sitten ei ala. Lopputulos on se, että silloin ei mieskään saa seuraa. Fiksuimmat tajuavat, ja alkavat kirjoitella. He ovat niitä, jotka saavat seuraa. Naisissa ja miehissä on se ero, että naiset ovat mieluummin itsekseen kuin tyytyvät, eli tuossa pattitilanteessa miehet kärsivät enemmän.
Meh. Helposti netistä saatavilla oleva maksullinen seksi korjaa tämän epäsuhdan.
Ei ole mitään syytä epätoivon vimmalla jahdata vakisuhdetta kotiinsa, kun hyvää ja nuorta seksiä saa parilla satasella muutaman kerran kuussa.
Ainakin tämä mies on myös tyytyväisenä itsekseen, kunhan seksuaaliset tarpeet on tyydytetty.
No sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa kenenkään mielestä.
No ei varsinaisesti, paitsi deittisovellukset mistä kukaan ei saa mitään/haluamaansa. Mikä ehkä onkin ihan hyvä asia että kuihtuvat pois sotkemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki 1:
"Moi"
"moimoi"
"Mitä kuuluu?"
"..."
Esimerkki 2:
"Moi"
Noin vähäisellä seksitarpeiden määrällä (muutaman kerran kuussa) ei varmaankaan ole edes helppoa löytää vakiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
- Moi!
- Moi!
Jne
Onneksi ei tarvitse nettideittailla, koska en tajuaisi, että tervehdys ennen keskustelun aloitusta on paha juttu. :D Tuolleen me nuoret ysärillä chattailtiin. :D
Miksi moikkaaja ei voi laittaa jatkokysymystä moikkauksen perään?
Yleensä kun näille vastaa sen saman niin ei siitä keskustelua seuraa.
Kylläpä on taas pillutelineillä elämä vaikeaa, voi jumalauta🤣
Ja sitten te naukumaijat ulisette kun miehet ei osoita paskakilon vertaa mielenkiintoa teitä kohtaan?😅
Olisko mitään mennä sen peilin eteen ja miettiä pitkään että hartaasti sitä omaa toimintaa...
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia tervehdyksiä, joilla keskustelun saa käyntiin. Ei olisi ongelma, jos pitäisit näitä miehiä viehättävinä. Ei miehen tarvitse olla sinulle tanssiva apina tai heittää jotain jäätävän eeppisiä aloituksia, jos olisit oikeasti kiinnostunut, ja tällä viittaan lähinnä ulkonäköön, mutta myös toissijaisesti bion tietoihin harrastuksista, työstä yms., jos sellaisia on mainittu.
Tämä. Ja jos mies on erityisen haluttava, nainen jopa itse aloittaa keskustelun ja myös ylläpitää sitä. Miehenä, joka on käyttänyt deittisovelluksia, uskokaa pois, ne naisten aloitukset ovat yleensä huomattavasti huonompia kuin miesten. Naisten aloitukset ovat yleensä tyyliin kädenheilutus-emoji ja siinä kaikki. Mutta toki jälleen, tämä kielii siitä, ettei nainen välttämättä ole tarpeeksi kiinnostunut oikeasti. Ehkä tarpeeksi kiinnostunut sanomaan edes jotain, mutta olemaan näkemättä enempää vaivaa. Mutta jos nainen oikeasti tykkää, puhetta kyllä riittää häneltäkin.
Joen minua huvittaa, että miehen FYYSISEN ulkonäön riittämättömyys kuitataan sillä, ettei muka osaa kirjoittaa tarpeeksi hyvää aloitusta. Ei siellä baarissakaan iskurepliikeillä pääse pitkälle, ellei ulkonäkö ole riittävä. Miehen kasvot itsessään OVAT "iskurepliikki".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia tervehdyksiä, joilla keskustelun saa käyntiin. Ei olisi ongelma, jos pitäisit näitä miehiä viehättävinä. Ei miehen tarvitse olla sinulle tanssiva apina tai heittää jotain jäätävän eeppisiä aloituksia, jos olisit oikeasti kiinnostunut, ja tällä viittaan lähinnä ulkonäköön, mutta myös toissijaisesti bion tietoihin harrastuksista, työstä yms., jos sellaisia on mainittu.
Missä ulottuvuudessa pelkällä moilla saa keskustelun käyntiin? Juuri niinhän ei käy kun naiset ei joko vastaa mitään tai vastaa sen saman tervehdyksen jolloin keskustelu jää siihen?
Urpo. Aloituksessa mainittiin useampi variaatio toisen kuulumisten kysymisestä, esim. "miten menee?" Sillä kyllä saa keskustelun käyntiin, jos kiinnostusta ylipäätään on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki 1:
"Moi"
"moimoi"
"Mitä kuuluu?"
"..."
Esimerkki 2:
"Moi"
Ei näytä kärsivän kun edelleen te spermaviemärit täällä ulisette miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki 1:
"Moi"
"moimoi"
"Mitä kuuluu?"
"..."
Esimerkki 2:
"Moi"
Ei näytä kärsivän kun edelleen te spermaviemärit täällä ulisette miehistä.
Ulisevat vain niiden komeiden puutteesta, eivät miehistä yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää, miten itse avaat keskustelun, vai odotatko vain sitä, että mies ottaa yhteyttä?
Jos mies tekee aloitteen, ts kysyy jotain henk.koht, vastaan. Ja omasta vuorostani luen miehen profiilin vielä uusiksi, ja kysyn sitten jotakin, mitä ikinä tahdonkin hänestä tietää lisää. Mutta haluan, että mies tekee aloitteen. Se on mulla järjestys. Aina. Muuten kuolee erotiikkakin ja kuivuu lähde :D
Ap
Vaikutat todella hankalalta ja vaativalta persoonalta
Hän on sinkkunainen jossain fb-deittimarkkinalla. Siihen on syynsä ettei saa miestä.
Vierailija kirjoitti:
- Moi!
- Moi!
Jne
Jos tavallinen keskustelu toisen ihmisen kanssa on noin traumaattista, en tosiaankaan suosittele deittailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ansainnut saada ketään, jos pitkästä listasta aloituksia yksikään ei iske. Kovaksi on kriteerit menneet, jos mies joutuu jo ensimmäisellä tervehdyssanalla tekemään lähtemättömän vaikutuksen tai muuten on välittömästi pois pelistä. Kertoo vain siitä, miten epäsuhta naisten ja miesten välillä treffipalveluissa on saa päivänkakkaratkin tuntemaan itsensä ruusuksi. Todennäköisesti oma ilmosi on persoonallinen ja huumorintajua pursuava vain omasta mielestäsi, ja huumorikin on lisäksi subjektiivista, mutta miehiltä tulee viestejä sadoittain.
Dialogi naisen näkökulmasta (teeskennellään että joku jaksaisi vastata umpitylsään aloitusviestiin):
M: moi
N: Moi
M: mitä kuuluu
N: Joo hyvää.
M:
N:
M:
N: Sinulle?
M: hyvää
N:
M:
Umpitylsää ja kuluttavaa vaikka linjoilla olisi joku Brad Pitt. Parempi yksin kuin tuollaiseen tyhjään kaikukammioon huutaen. Deitti-ilmoituksen teko on jo aloite niin vähintä mitä vastaaja voi tehdä on kertoa miksi vastasi juuri sinun ilmoitukseensa ja kertoa itsestään miksi ilmoittaja voisi kiinnostua hänestä.
Ihan yhtä yksitoikkoistahan tuo on miehenkin näkökulmasta.
Melko huvittavaa esiintyä tarinan "sankarina", jos ei itsekään tee mitään sen eteen, että keskustelusta tulisi muuta kuin kuulustelu.
-eri
Entitled much? Jos käytin aikaa ja energiaa siihen että kirjoitin ja julkaisin deitti-ilmoituksen, niin en todellakaan ala miksikään viihdytystirehtööriksi keskustelutaidottomille passiivisille olmeille jotka odottaisivat minun rakentavan keskustelun heidän kanssaan.
Vastaako samat tyypit työpaikkailmoituksiinkin että "moi" ja työnantajan muka pitäisi innostua tuollaisesta märästä tiskirätistä joka ei saa suutaan auki ellei joku esitä suoria kysymyksiä heille.
Itse en enää tee tunnetyötä (esim. keskustelen kantaminen) tuntemattomien miesten hyväksi, teeskentele kiinnostunutta tai panosta sen enempää kuin vastapuoli. Jos viestin taso on "moi" niin oma vastaukseni on myös korkeintaan sama.
Ai että kuka on entitled? :D
asenteesi on ihan suoraan, että sinä olet työnantaja ja mies työnhakija. Sinä vaivauduit tekemään työpaikkailmoituksen, ja nyt työnhakijoiden pitäisi innoissaan viihdyttää sinua stimuloivilla ja omaperäisillä viesteilä, jotta ehkä vaivautuisit vastaamaan. Ehkä joku heistä voisi olla se onnekas joka pääsee viihdyttämään ja tarjoamaan kahvilassa kun sinä olet "hmm hmm" ja mietit pääseekö tämä hakija jatkoon?
Olipas ap:lla monimutkainen tapa ilmaista, ettei pidä jotain miestä fyysisesti viehättävänä.
Jos se hieman nuorempi Brad Pitt olisi tullut sanomaan "moi", uskon, että olisi ollut ihan riittävä avaus. :)
En usko että ihmistä evoluutio tarkoitti Internet -pariutumiseen. Säähän näet toisesta vaan tekstimuotoista tekstiä ja ehkä kuvia. Neki on siloteltu ja voi olla ai:ta käytetty ku kerran kaikki haluavat tehdä vaikutuksen.
No, sitte jos mennään tapaamaan niin siinähän on sitten jo kehystetty paineita koko hommalle.
Äh, miksi ei voida vaan elää, saatana? Jutelkaa, pitäkää hauskaa, menkää ulos.
Puhun itselleni yhtälailla. Ylös ja ulos.
Nii sit sulla on siinä joku uus ihminen, ja sitte te katotte sohvalla jotain leffaa ja näpläätte älypuhelinta.
Vihaan nykyaikaa
Avaatko sinä itse ikinä keskusteluja siellä deittisaitilla?
Mikäli et, niin sinulla ei ole mitään perusteita valittaa muiden avauksista. He sentään tekevät jotain, toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö.
Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :)
Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.
Höpö höpö. Olen 50+ ja mulla on monta pitkää parisuhdetta takana. Tiedän todellakin mitä tahdon. Se taitaaakin olla sulle ongelma? Että löytyy yksi heteronainen, joka tietää, mitä tahtoo kumppaniltaan? Todellakin tiedän, mitä tahdon. Sängyssä ja päiväsaikaan. Tästä olen saanut positiivista palautetta myös. Että olen harvinainen nainen: Suora, ja tiedän, mitä tahdon.
Ja on löytynyt pitkään suhteeseen hyviä fiksuja miehiä, joidan kanssa sujuu niin päivä- kuin yöelämäkin. Teidän kilttimies-teorian pohjalta ilmeisesti mua ei ole olemassa?Ei kaikkien eroottiset toiveet ja taipumukset ole samanlaisia, heterouden sisälläkään. Toiset on enemmän bdsm-tyyppisiä, kuten minä. Se ei tarkoita, ettetkö haluaisi aitoa pitkää ihmissuhdetta.
Jos eroottiset taipumukset eivät sovi yhteen, suhde jää lyhyeksi.
Oliko sulla vielä jotakin kysyttävää?
Ap
Olen melko varma, että ne itsevarmat alfat, jotka ovat töissä KRP:ssä ja vievät eivätkä vikise, ovat juurikin niitä moi -tyyppejä. Ei sellaisia kiinnosta alkaa mielistelemään jotain naista, heittäytyä runebergiksi ja alkaa jotain kirjedeittailua, missä kirjoitellaan heti ekasta viestistä lähtien pitkiä novelleja.
Ihan hyvä huomio! En usko hetkeäkään, että yksikään maskuliininen ja dominanssia huokuva heteromies alkaisi runoilemaan jotain syvällistä avausviestiä naiselle, jota eivät ole koskaan edes tavanneet. Tuohan olisi ihan ristiriidassa heidän persoonansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö.
Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :)
Tämä viesti a l e n tuvine kelikuvineen (pulkassa vedettävä 5-v) taitaa kertoa kaiken olennaisen. Ap on joku parasta ennen -päiväyksen ohittanut (yli 40-v) b o s s lady, joka etsii miehekästä miestä. Miehet eivät kuitenkaan etsi sellaisia naisia, vaan nuorempia joilla on kivempi luonne. Ihan klassinen keissi naisesta, jolle deittisovelluksista jää tyhjä arpa käteen.
Vastaa takaisin moi, moikka tms samalla sanoilla ja eikös ongelma ole ratkaistu?