Onko miehen ammatilla väliä? Siltä vaan tuntuu
Olen päälle kolmekymppinen sinkkumies, varastossa töissä, koulutus merkonomi. Ihan hyvännäköinen ja oikein mukava ja kunnollinen, mutta eipä vaan flaksi tunnu käyvän. Onko syynä etten ole kirurgi, lentäjä tai edes insinööri? Sitäkö naiset haluatte?
Kommentit (133)
No onhan tuo epäseksikäs ammatti 😐 next!
Ei ole väliä, jos muut asiat osuvat kohdilleen. Aina niin ei käy.
Mulla on miehenä paljon kokemusta että naisen kiinnostus loppuu täysin kun kerron ammattini.
Ammatti on naisille äärimmäisen tärkeä, koska jotkut naiset ihan oikeasti aloittaa keskustelun näin:
"Moi mitä teet työksesi?"
Tai jos kysyt naista treffeille niin hän vastaa:
"Ehkä ;) mutta mikä olitkaan ammatiltasi"
Eli jos et ole lääkärijuristi niin nainen ei lähde treffeille.
Saat 50v bupiruusun ota tai jätä!
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo epäseksikäs ammatti 😐 next!
Elämäntapatyöttömyys on epäseksikkäämpää.
Ap:n sinkkuus johtuu paskasta luonteesta ja passiivusuudesta.
Ei! Mutta hyvä, että on aikoinaan ollu laitekuski, ni ollaan samalla aaltopituudella 😎
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehenä paljon kokemusta että naisen kiinnostus loppuu täysin kun kerron ammattini.
Ammatti on naisille äärimmäisen tärkeä, koska jotkut naiset ihan oikeasti aloittaa keskustelun näin:
"Moi mitä teet työksesi?"
Tai jos kysyt naista treffeille niin hän vastaa:
"Ehkä ;) mutta mikä olitkaan ammatiltasi"
Eli jos et ole lääkärijuristi niin nainen ei lähde treffeille.
Etkö löydä treffeille edes yhtään tuttua tai puolituttua naista?
Olen kaunis nuori nainen ja minulla on ollut kolme miestä: työtön, rekkakuski ja insinööri.
Jos flaxi ei käy, syy on poikkeuksetta siinä ettet ole niin mukava kuin luulet. Ei ammatissasi, koulutuksessasi, rahatilanteessasi tai ulkonäössäsi.
Ei ole väliä ja mua ei haittaa tilapäinen työttömyyskään. Miehiä sen sijaan haittaa minussa joku niin pahasti, että saan pakit ihan kaikkien ammattikuntien edustajilta. Tuo työtön mieskin perui treffit kanssani.
No eipä varastomiehet paljon nappaa akateemisia naisia. Mitä sellaisen kanssa voisi edes tehdä? Jutella ei viitsi, matkusteluun sillä ei ole varaa, perheen perustamiseenkaan ja asuntolainaan sillä ei ole varaa. Panna voi fiksummankin kanssa.
Miehellä pitää olla samantasoinen tai parempi ammatti kuin naisella. Sellaista kehtaa esitellä kavereille. Ammattiahan nekin ekaks kysyy.
Luin jostakin että noin 8% hakee enää säännöllisesti seuraa. Vika ei ole sinun ammatissa vaan siinä ettei parisuhde kiinnostaa yhä harvenevaa joukkoa.
Ammatilla ei ole väliä, kunhan se on laillista ja elättää itse itsensä. Ja kunhan ei ole 247 töissä.
Varastomies - sä oot ruma tai muuten vastenmielinen.
Sun ammatti on ok.
Olen ollut työttömänä jo vuosia. Ammattini on Varastomies.
Sain muutama vuosi sitten perinnön jolla elelen loppuelämäni ihan mukavasti.
Jostain syystä flaksi käy jatkuvasti...
Ei mun parinvalintakriteerinä kyllä ole miehen ammatti. Kirurgin tai juristin hommissa tehdään usein pitkää päivää, monilla juristeilla ei taida olla edes työaikaa vaan ollaan ns..aina käytettävissä paitsi lomilla. Kirurgin työhön kuuluu taas päivystystä niin aika raskasta sekin.
Duuni kuin duuni on fine, kunhan sillä elättää itsensä. Tosin, tietyille aloille hakeutuu vhän raskaita tyyppejä, niin karttelen niitä ehkä sen takia. Lähihoitajamiehillä tuntuu usein olevan alemmuuskompleksi, ainakin oman kokemuksen mukaan. Sosionomeilla taas sellainen "pelastetaan kaikki" illuusio.
Ahkera, järkevä, sosiaalinen, fiksu mies kelpaa, ihan sama mikä ammatti.
Itse ainakin olen ylpeä työstäni. T. Trukkikuski-nainen
Kirurgilentäjäinsinööreistä ruikuttavat miehet ovat vastenmielisiä.