Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut hurjassa kannatusnousussa - Vaaleihin mennessä suurin puolue!

Vierailija
02.07.2026 |

Rydmanin kaltaiset älykkäät veronmaksajien etua ajavat poliitikot vetoavat äänestäjiin.

https://yle.fi/a/74-20234251

Kommentit (378)

Vierailija
301/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on taas hätä kädessä ja paniikkipropagandaa pukkaa 🤣🤣🤣 

Vierailija
302/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahoilla humputteluja löytyy valitettavasti lisää. Riemu Finland ry:n toiminnanjohtaja rahoitti verovaroilla hulppeaa järvenranta-asuntoa, jota väitettiin työskentelytilaksi. Samoin Suomen Katutanssiliitossa puheenjohtaja maksatti järjestöllä vuokriaan ja bensojaan. SOS-lapsikyläsäätiössä todetttiin lapsikylän entisen johtajan törsänneen peräti 128 000 euroa säätiön rahoja henkilökohtaisiin kuluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demukoitten ja mamukoitten tyyli elätyttää itsensä toisten työllä on alkanut tympiä kansalaisia yhä syvemmin. 

Demukat ja mamukat ne yhteen soppii, viedään sammaan pussauskoppiin. Kopista kuului niks naks ja demulle syntyi ma mun laps. 

Selitä Tynkkynen, Garedew...

Vierailija
304/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Allah. Perheeni ja minä päästiin Suomeen 2015 persujen ansiosta.

Kyllä ne kiitokset täytyy osoittaa kokoomukselle ja varsinkin Orpolle. Persut oli 2015 ainoa puolue, joka vastusti näiden tänne tuloa.

Vierailija
305/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä Sipilää Orpoa ja kaikki sosialisteja Teidän Pekka kultanne lennätteli Isis porukkaa.Raiskaus kulttuurin rikastuttama Suomi.Sairaat ja vammaisetkin saa osansa ,hävetkää.

Vierailija
306/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman pääministeriksi!

Rydman olisi vuosikausiin ehdottomasti paras PM.

Vierailija
307/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winneristä tuli just mun suosikki. Tuo työnhakuvastaus!

No tuota toista kävi vähän sääliksi, kun se ei osaa yhtään keskustella ja hakkaa vaan mulkkua. Tosin haaveissaan vain sitäkin.

-winner-

Saadaan kyllä selville kuka olet.

Toiko on sun ratkaisu, uhkailet anonyymipalstalla anonyymisti betää turpiin toista anonyymiä. Eipä tarvitse kysellä minkä puolueen "miehiä" ollaan....

En kyllä tästä ole yhtään huolissani. Noin kädetön tyyppi ei ketään hakkaa ;DDDDDD Siksihän hän niitä kavereitakin apuun pyysi.

-winner-

Laita osoitetta missä asut tai missä tavataan?

Jokiniemenkuja 4, Vantaa

Kyllä oikea osoite selviää kun on viranomais suhteita. just kyseisiä niinkuin tossa osoitteessa.silloin veri lentää sun naamasta-.

Tänk juu, veri mats. Mut käy vaan ekaksi Vantaalla ja sitten mene Joensuuhun, niin siinä sulla on prokrammia huomiseks ;DDDD Voit sitten ylihuomenna tulla kertomaan, miten kävi 0,7 promillen vaalikiertueellasi, tuliko kannatusta vai veditkö vesiperän :DDDDD

-winner-

Kyllä  sää turpaa ansaitset kun kattelee tota sun antia.

Joten toivottavasti hullut kohtaavat.

No mähän olen ihan rauhaisa. Tuon toisen mesoamisesta päätellen hänelle onkin hyväksi jumittaa hänet tänne nettiin virtuaalitappelemaan mun kanssani, eikä kaduille vapaasti liikkumaan.

-winner-

Perussuomalaiset leikkasi sun tukia buaha haa hah hah.............

Sä kuulostat siltä, että sun tuet on sitä, että sun pitää elättää itsesi narkkaamalla ja saat nekin jauhosi vain jos Persuilta sattuu pöydästä jotain tippumaan. Ei susta oo vastusta sanallisesti saati tappelemalla.

-winner-

Vierailija
308/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannatus noussut taas eniten. Kohti uutta jytkyä mennään.

Vierailija
309/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman pääministeriksi!

Eikös hän ole jo varsinainen Pussy Magnet ja Tinder laulaa jokaisella kyselytunnilla? Saati vielä jos pääsisi jollekin pallille istumaan, niin mitenkähän kävisi? ;DDDDD

-winner-

Vierailija
310/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota toista kävi vähän sääliksi, kun se ei osaa yhtään keskustella ja hakkaa vaan mulkkua. Tosin haaveissaan vain sitäkin.

-winner-

Toiko on sun ratkaisu, uhkailet anonyymipalstalla anonyymisti betää turpiin toista anonyymiä. Eipä tarvitse kysellä minkä puolueen "miehiä" ollaan....

En kyllä tästä ole yhtään huolissani. Noin kädetön tyyppi ei ketään hakkaa ;DDDDDD Siksihän hän niitä kavereitakin apuun pyysi.

-winner-

Jokiniemenkuja 4, Vantaa

Kyllä oikea osoite selviää kun on viranomais suhteita. just kyseisiä niinkuin tossa osoitteessa.silloin veri lentää sun naamasta-.

Tänk juu, veri mats. Mut käy vaan ekaksi Vantaalla ja sitten mene Joensuuhun, niin siinä sulla on prokrammia huomiseks ;DDDD Voit sitten ylihuomenna tulla kertomaan, miten kävi 0,7 promillen vaalikiertueellasi, tuliko kannatusta vai veditkö vesiperän :DDDDD

-winner-

No mähän olen ihan rauhaisa. Tuon toisen mesoamisesta päätellen hänelle onkin hyväksi jumittaa hänet tänne nettiin virtuaalitappelemaan mun kanssani, eikä kaduille vapaasti liikkumaan.

-winner-

Perussuomalaiset leikkasi sun tukia buaha haa hah hah.............

Sä kuulostat siltä, että sun tuet on sitä, että sun pitää elättää itsesi narkkaamalla ja saat nekin jauhosi vain jos Persuilta sattuu pöydästä jotain tippumaan. Ei susta oo vastusta sanallisesti saati tappelemalla.

-winner-

Persujen vika että olet tyhmä juoppo?

Kasva jo aikuiseksi vitunkusipää.

Vierailija
311/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla on taas hätä kädessä ja paniikkipropagandaa pukkaa 🤣🤣🤣 

Eiköhän hätä ole vanhaan malliin vihervassareilla ja kokoomuksella. Persut nostaa joka gallupissa kannatustaan tasaisesti ja nyt eniten.

Vierailija
312/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman pääministeriksi!

Eikös hän ole jo varsinainen Pussy Magnet ja Tinder laulaa jokaisella kyselytunnilla? Saati vielä jos pääsisi jollekin pallille istumaan, niin mitenkähän kävisi? ;DDDDD

-winner-

Homo itkee kelan luukussa kivaa!

Vierailija
313/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimiiiiiii demari on itkeny persuista taas koko päivän käyttää nimeä winner vaikka pitäisi olla just se vastakohta.

Vierailija
314/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demukoitten ja mamukoitten tyyli elätyttää itsensä toisten työllä on alkanut tympiä kansalaisia yhä syvemmin. 

Demukat ja mamukat ne yhteen soppii, viedään sammaan pussauskoppiin. Kopista kuului niks naks ja demulle syntyi ma mun laps. 

Nyt enää odotetaan millainen laps Sebulle ja Alanille syntyy.

Mie taas aattelin että se matiasmäkynen yhtyttäs pulskan ma mu mimmin. Saatas syntyvyys nousuun.

Vierailija
315/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Allah. Perheeni ja minä päästiin Suomeen 2015 persujen ansiosta.

Kyllä ne kiitokset täytyy osoittaa kokoomukselle ja varsinkin Orpolle. Persut oli 2015 ainoa puolue, joka vastusti näiden tänne tuloa.

Hienosti vastustettu kun joko rantasandaalijengi otettiin sisään. 

PS. Älkää vaan enää koskaan vastustako m**hanmuuttoa!

Vierailija
317/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

-winner-

Jokiniemenkuja 4, Vantaa

-winner-

-winner-

Mut mikä teitä vaivaa? mistä toi johtuu ryssittekö elämänne ja siitä vänkäätte vai mikä vaivaa?

Mä suoritan vapaaehtoistyötä valistamalla nykyhallituksen kannattajiksi eksyneitä lampaita täällä netissä. Jokainen voi arvioida ajankäyttöään ihan miten haluaa, mikä on tuottavaa työtä ja mikä vain velvollisuus tai moraalisen heräämisen aikataulutus.

-winner-

Vierailija
318/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitä Sipilää Orpoa ja kaikki sosialisteja Teidän Pekka kultanne lennätteli Isis porukkaa.Raiskaus kulttuurin rikastuttama Suomi.Sairaat ja vammaisetkin saa osansa ,hävetkää.

Näyttää se Rantasenkin sini-valkoinen siirtymä toimivan.

Suomi kotiutti Syyriassa Isis-kalifaatissa eläneen miehen
https://yle.fi/a/74-20087565

Vierailija
319/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demareilla ja mammuilla on semmottine yhteinen tekijä, että kummatkii karttaa työtä kuin susi rumpua. Onhan se kiva loisia käsi työtä tekevän taskulla. Lapsensakin opettavat samanlaisiksi. 

Vierailija
320/378 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi