Persut hurjassa kannatusnousussa - Vaaleihin mennessä suurin puolue!
Rydmanin kaltaiset älykkäät veronmaksajien etua ajavat poliitikot vetoavat äänestäjiin.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winneristä tuli just mun suosikki. Tuo työnhakuvastaus!
No tuota toista kävi vähän sääliksi, kun se ei osaa yhtään keskustella ja hakkaa vaan mulkkua. Tosin haaveissaan vain sitäkin.
-winner-
Saadaan kyllä selville kuka olet.
Toiko on sun ratkaisu, uhkailet anonyymipalstalla anonyymisti betää turpiin toista anonyymiä. Eipä tarvitse kysellä minkä puolueen "miehiä" ollaan....
En kyllä tästä ole yhtään huolissani. Noin kädetön tyyppi ei ketään hakkaa ;DDDDDD Siksihän hän niitä kavereitakin apuun pyysi.
-winner-
Laita osoitetta missä asut tai missä tavataan?
Jokiniemenkuja 4, Vantaa
Kyllä oikea osoite selviää kun on viranomais suhteita. just kyseisiä niinkuin tossa osoitteessa.silloin veri lentää sun naamasta-.
Tänk juu, veri mats. Mut käy vaan ekaksi Vantaalla ja sitten mene Joensuuhun, niin siinä sulla on prokrammia huomiseks ;DDDD Voit sitten ylihuomenna tulla kertomaan, miten kävi 0,7 promillen vaalikiertueellasi, tuliko kannatusta vai veditkö vesiperän :DDDDD
-winner-
Kyllä sää turpaa ansaitset kun kattelee tota sun antia.
Joten toivottavasti hullut kohtaavat.
No mähän olen ihan rauhaisa. Tuon toisen mesoamisesta päätellen hänelle onkin hyväksi jumittaa hänet tänne nettiin virtuaalitappelemaan mun kanssani, eikä kaduille vapaasti liikkumaan.
-winner-
Mut mikä teitä vaivaa? mistä toi johtuu ryssittekö elämänne ja siitä vänkäätte vai mikä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnalla millä hyvänsä = valehdellen ja perseillen.
Perseily sopii persuperseille erityisen hyvin, kun muistelee vaikkapa Vornasen ja Hakkaraisen edesottamuksia 😄 Ano Turtiaisesta puhumattakaan...
Eiväthän nuo ole enää mailla eikä halmeilla, missä lienevät? Samoin Sannuliini, ei hänkään enää kotikulmilla jauhoile ja perseile. Mitä nyt välillä muutamia kuvia persiistään somessa julkaisee.😂
Pitäähän frouvan julkaista, että kaikki varmuudella näkevät, että kannikat on timmissä kunnossa.
Nii , ja jokkaine huomaa et häne perse on kahest kappaleest , ni pittäähä sitä kuvata ja julkasta.
Vaik uskottasha myö se vähemmälläkii...😄
Vierailija kirjoitti:
Demukoitten ja mamukoitten tyyli elätyttää itsensä toisten työllä on alkanut tympiä kansalaisia yhä syvemmin.
Demukat ja mamukat ne yhteen soppii, viedään sammaan pussauskoppiin. Kopista kuului niks naks ja demulle syntyi ma mun laps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winneristä tuli just mun suosikki. Tuo työnhakuvastaus!
No tuota toista kävi vähän sääliksi, kun se ei osaa yhtään keskustella ja hakkaa vaan mulkkua. Tosin haaveissaan vain sitäkin.
-winner-
Saadaan kyllä selville kuka olet.
Toiko on sun ratkaisu, uhkailet anonyymipalstalla anonyymisti betää turpiin toista anonyymiä. Eipä tarvitse kysellä minkä puolueen "miehiä" ollaan....
En kyllä tästä ole yhtään huolissani. Noin kädetön tyyppi ei ketään hakkaa ;DDDDDD Siksihän hän niitä kavereitakin apuun pyysi.
-winner-
Laita osoitetta missä asut tai missä tavataan?
Jokiniemenkuja 4, Vantaa
Kyllä oikea osoite selviää kun on viranomais suhteita. just kyseisiä niinkuin tossa osoitteessa.silloin veri lentää sun naamasta-.
Tänk juu, veri mats. Mut käy vaan ekaksi Vantaalla ja sitten mene Joensuuhun, niin siinä sulla on prokrammia huomiseks ;DDDD Voit sitten ylihuomenna tulla kertomaan, miten kävi 0,7 promillen vaalikiertueellasi, tuliko kannatusta vai veditkö vesiperän :DDDDD
-winner-
Kyllä sää turpaa ansaitset kun kattelee tota sun antia.
Joten toivottavasti hullut kohtaavat.
No mähän olen ihan rauhaisa. Tuon toisen mesoamisesta päätellen hänelle onkin hyväksi jumittaa hänet tänne nettiin virtuaalitappelemaan mun kanssani, eikä kaduille vapaasti liikkumaan.
-winner-
Perussuomalaiset leikkasi sun tukia buaha haa hah hah.............
Nyt kun marjanpoimijoista on pula Suomessa ja sato uhkaa märäntyä metsiin. Niin miksi ihmeessä työttömät de mut ja ma mut ei voisi mennä marjoja poimimaan? Miksi MIKÄÄN työ ei kelpaa heille? Kaikkiko pitää saada täysin ILMAISEKSI, eli toisten työpanoksella?
Ymmärrän kun ihmiset pienellä eläkkeellä terv.hoito voi olla hyvin tärkeää.Että saa palvelut.Mutt miks ihmistä iäkkäänä ylihoidettas jos nuorempana ei pääse edes lääkäriin.????eikö se oo jo turhaa,on voinut tulla sairauksia.Sairastua jopa vakavasti.Terv.hoito on pilattu lopullisesti.Ei SDP,PS.kok.Nyt on keskustan aika taas,välillä sen pilasi ihmiset keitä siellä vaikutti.Nyt on hyvät asialliset ihmiset,Säästöt jatkuu niille emme mitään voi.Suomen eläkkeet alle 2 t€.Sillä ei eletä.Eikä juosta lääkäreillä.Eläke ja palkkakattokin pitäs rajoittua, vähintään 6r€.Pois ne ylisuuret palkat, eläkkeet.Julkkisilta !! Yksityisille palkoille ei voi mitään.Niistä voi kertyä isojakin eläkkeitä.Tuo terv.hoitokin pääset hoitoon mutta itseopä maksat asioita.Turhia juoksuja tutkimuksia tehdään jo nyt.Vie muiden aikaa päästä hoitoon.Liike nyt on myös hyvä,ymmärrän vas nousun.Puikoissa on fiksuja ihmisiä.Sofiakinnon fiksu vihr.Mutta...jokainen on luonnon suojelija,eläinten ilmaston muutenkin.Elää pitää ei kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kun ihmiset pienellä eläkkeellä terv.hoito voi olla hyvin tärkeää.Että saa palvelut.Mutt miks ihmistä iäkkäänä ylihoidettas jos nuorempana ei pääse edes lääkäriin.????eikö se oo jo turhaa,on voinut tulla sairauksia.Sairastua jopa vakavasti.Terv.hoito on pilattu lopullisesti.Ei SDP,PS.kok.Nyt on keskustan aika taas,välillä sen pilasi ihmiset keitä siellä vaikutti.Nyt on hyvät asialliset ihmiset,Säästöt jatkuu niille emme mitään voi.Suomen eläkkeet alle 2 t€.Sillä ei eletä.Eikä juosta lääkäreillä.Eläke ja palkkakattokin pitäs rajoittua, vähintään 6r€.Pois ne ylisuuret palkat, eläkkeet.Julkkisilta !! Yksityisille palkoille ei voi mitään.Niistä voi kertyä isojakin eläkkeitä.Tuo terv.hoitokin pääset hoitoon mutta itseopä maksat asioita.Turhia juoksuja tutkimuksia tehdään jo nyt.Vie muiden aikaa päästä hoitoon.Liike nyt on myös hyvä,ymmärrän vas nousun.Puikoissa on fiksuja ihmisiä.Sofiakinnon fiksu vihr.Mutta...jokainen on luonnon suojelija,eläinten ilmaston muutenkin.Elää pitää ei kärsiä.
Oletko narkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wille "mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana" Rydman.
Oksettava tyyppi
Se ei ehkä tarkoittanut sillä lauseella sitä mitä jonkun likainen mielikuvitus kuvittelee.
Osaat sitten varmaan kertoa, mitähän hän mahtoikaan tarkoittaa?
Odotamme edelleen vastausta?
Piiskasin vaimoni nahkavyöllä kun sanoi että äänestää persuja seuraavaksi.
seuraavasta hakkaan perseen verille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demukoitten ja mamukoitten tyyli elätyttää itsensä toisten työllä on alkanut tympiä kansalaisia yhä syvemmin.
Demukat ja mamukat ne yhteen soppii, viedään sammaan pussauskoppiin. Kopista kuului niks naks ja demulle syntyi ma mun laps.
Nyt enää odotetaan millainen laps Sebulle ja Alanille syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus on sulannut puoleen ja täällä juhlitaan 0,7% kannatuksen nousua virhemarginaalin ollessa 1,9%.
Popparit tulille!
Ei oo koskaan persujen kannatus tainnu olla 30%, valitettavasti.
Eikä tule olemaan :D
Vasemmistoliitto kirii persuja kiinni.
Huutikset.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Allah. Perheeni ja minä päästiin Suomeen 2015 persujen ansiosta.
Myös minä pääsin halpatyöläisenä Sipilän avustamana jakamaan seksuaalipalveluja halvaantuneille naisille.
Täällä ollaan edelleen. Kiitos Persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut pysyy tiukkana taloudessa ja tietää oleelliset asiat mihin pitää taloudessa keskittyä sekä rönsyt pois; kaivaa myös suojatyö - rahareikä - paikat pois säästöihin.
Kaikki rahat omalle hyvä veli -verkostolle ja kansa potkitaan sillan alle. Näin toimii perskokkareet.
Voisit jotain konkreettista kertoa noiden satujesi sijaan. Mut silloin kyllä faktat pilaa hyvän öyhötyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Allah. Perheeni ja minä päästiin Suomeen 2015 persujen ansiosta.
Muistakaa äänestää persuja, että portit laitetaan kiinni ennen kuin teitä on liikaa täällä ja lähtömaanne pilannut meno on täälläkin.
Hah!. Persuthan on Hallituksessa ja päättämässä asioistamme. On ollut kohta 4 vuotta. Oletko ihan kuutamolla.
Oikein värikäs on katukuva edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Mainiota! 👍
Otapa lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto survaisi kätensä niin syvälle pridepaskaan, että kannatus laski kuin lehmän häntä paskantamisen jälkeen. 😝
No onhan tuo pridevouhka nykyään täyttä räkää. Tarkoitus ehkä alunperin jonkinlainen oli, mutta riekunta on jo kaukana asiasta.
Mitä tunnen tavallisia homoja, heistä on häpeällistä koko touhu.
Minäkin olen ihan tavallinen homo! paska persut syrjii meitä.
Persuhomojen Joakimin ja Sebun logiikka: Koska vastustan maahanmuuttajia ja olen homo valitsen sekä Persut, että ei-suomalaisen homopartnerin osoittaakseni, etten ole rasistinen, paitsi suomalainen tavishomo ei vaan niinku kelpaa, eikä siinä oo niinku mitään elitististä, mut mä en vaan voisi kuvitellakaan asuvani jonkun Persun kanssa jossain niinku Lieksassa! Hyi kamala millasii possui siel Praidissakin oli! Niinku-daa, joku taso on sentään oltava. Eihän meistäkään Joakim-Sebu -paria tullut, niinku joku vois kuvitella.
-winner-
Mainiota! 👍