Persut hurjassa kannatusnousussa - Vaaleihin mennessä suurin puolue!
Rydmanin kaltaiset älykkäät veronmaksajien etua ajavat poliitikot vetoavat äänestäjiin.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Muslimiiiiiii demari on itkeny persuista taas koko päivän käyttää nimeä winner vaikka pitäisi olla just se vastakohta.
Noilla määritteillä epäilen, että sinä tai viereisen sellisi kaverisi koskaan pääsette mun juttusille, kun on piiiiiiitkä jono mua ennen väärin hakattuna tai henkilöllisyys selvitettynä ;DDDDDDD Sori heille :/
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winneristä tuli just mun suosikki. Tuo työnhakuvastaus!
No tuota toista kävi vähän sääliksi, kun se ei osaa yhtään keskustella ja hakkaa vaan mulkkua. Tosin haaveissaan vain sitäkin.
-winner-
Saadaan kyllä selville kuka olet.
Toiko on sun ratkaisu, uhkailet anonyymipalstalla anonyymisti betää turpiin toista anonyymiä. Eipä tarvitse kysellä minkä puolueen "miehiä" ollaan....
En kyllä tästä ole yhtään huolissani. Noin kädetön tyyppi ei ketään hakkaa ;DDDDDD Siksihän hän niitä kavereitakin apuun pyysi.
-winner-
Laita osoitetta missä asut tai missä tavataan?
Jokiniemenkuja 4, Vantaa
Kyllä oikea osoite selviää kun on viranomais suhteita. just kyseisiä niinkuin tossa osoitteessa.silloin veri lentää sun naamasta-.
Tänk juu, veri mats. Mut käy vaan ekaksi Vantaalla ja sitten mene Joensuuhun, niin siinä sulla on prokrammia huomiseks ;DDDD Voit sitten ylihuomenna tulla kertomaan, miten kävi 0,7 promillen vaalikiertueellasi, tuliko kannatusta vai veditkö vesiperän :DDDDD
-winner-
Kyllä sää turpaa ansaitset kun kattelee tota sun antia.
Joten toivottavasti hullut kohtaavat.
No mähän olen ihan rauhaisa. Tuon toisen mesoamisesta päätellen hänelle onkin hyväksi jumittaa hänet tänne nettiin virtuaalitappelemaan mun kanssani, eikä kaduille vapaasti liikkumaan.
-winner-
Mut mikä teitä vaivaa? mistä toi johtuu ryssittekö elämänne ja siitä vänkäätte vai mikä vaivaa?
Mä suoritan vapaaehtoistyötä valistamalla nykyhallituksen kannattajiksi eksyneitä lampaita täällä netissä. Jokainen voi arvioida ajankäyttöään ihan miten haluaa, mikä on tuottavaa työtä ja mikä vain velvollisuus tai moraalisen heräämisen aikataulutus.
-winner-
Omaa elämääsi tuhlaat.mut harmi jos ei ole muuta tekemistä tai rahaa tehdä muuta.
Vierailija kirjoitti:
SDP 23,2%
PS 14,5%
Komeat on luvut demareilla, mutta miksi perussuomalaisuus ei toimi Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP 23,2%
PS 14,5%Komeat on luvut demareilla, mutta miksi perussuomalaisuus ei toimi Suomessa?
Taas lenti lasti munasta kun jankutat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun marjanpoimijoista on pula Suomessa ja sato uhkaa märäntyä metsiin. Niin miksi ihmeessä työttömät de mut ja ma mut ei voisi mennä marjoja poimimaan? Miksi MIKÄÄN työ ei kelpaa heille? Kaikkiko pitää saada täysin ILMAISEKSI, eli toisten työpanoksella?
Hulluthan ne töitä tekee. Eikös ne thaikut voisi tulla marjoja noppimaan?
T. Demari Vantaalta, mä en jaksa.
Rydmanin järjestörälssin alasajo tuottaa tulosta. Vuosikymmeniä hyväosaiset järjestökuppaajat ovat kylpeneet yltäkylläisyydessä toisten piikkiin. Nyt riittää!
Kauhea itku aikaisemmista leikkauksista, kun köyhiltä on leikattu tukia ja nyt vielä hirmuisempi itku, kun osuukin omaan kermapersukseen. Oikea tapa olisi ollut, että järjestörälssi olisi omin toimin vähentänyt tukea, jotta köyhiltä ei leikattaisi, mutta eipä kukaan siihen ollut valmis, koska oma pepanteri on kaikkein tärkein muista välittämättä.
Kyllä! Ja koko oikeisto/keskustalla 52% osuus. Tulee vielä kunnon enemmistö. Tuostahan on vielä pois ne jotka ei vastanneet- 24% muistaakseni.
Kokookuksesta apuministeripuolue ja suomi voidaan pelastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun marjanpoimijoista on pula Suomessa ja sato uhkaa märäntyä metsiin. Niin miksi ihmeessä työttömät de mut ja ma mut ei voisi mennä marjoja poimimaan? Miksi MIKÄÄN työ ei kelpaa heille? Kaikkiko pitää saada täysin ILMAISEKSI, eli toisten työpanoksella?
Hulluthan ne töitä tekee. Eikös ne thaikut voisi tulla marjoja noppimaan?
T. Demari Vantaalta, mä en jaksa.
Onneksi demari homon tuet on laskettu maan hintatasoon nähden euroopan paskimmiksi. joten pidä hauskaa!
En muista toista puoluetta joka olisi tehnyt hallituksessa niin kokoomuslaista politiikkaa kuin perussuomalaiset.
Järjestörälssi rahalla saa äänestäjiä.Myyvät sielunsa niinkö Suomi tuhotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Allah. Perheeni ja minä päästiin Suomeen 2015 persujen ansiosta.
Kyllä ne kiitokset täytyy osoittaa kokoomukselle ja varsinkin Orpolle. Persut oli 2015 ainoa puolue, joka vastusti näiden tänne tuloa.
SUURIN kiitos kuuluu tietysti vasemmistolle. Sos.dem. ideologiahan on globaalius, ei niinkään suomalaisten etu.
Eli sieltä se aate lähtee, että tänne vaan kaikki joukolla sosiaalisoppaa syömään!
Haluatko winner homo että panen sua takaapäin samalla saat jankuttaa persuista niin kyllä seisoo mulla napakasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP 23,2%
PS 14,5%Komeat on luvut demareilla, mutta miksi perussuomalaisuus ei toimi Suomessa?
Sdp:n vuoro voittaa, mutta ei siitäkään hyvä heilu. Mutta pääseväthän vähäksi aikaa räksyttämästä.
Jokohan muuten se Lindtmannin Antin tyttö askartelee tekopenistä työpajassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kiitokset täytyy osoittaa kokoomukselle ja varsinkin Orpolle. Persut oli 2015 ainoa puolue, joka vastusti näiden tänne tuloa.
SUURIN kiitos kuuluu tietysti vasemmistolle. Sos.dem. ideologiahan on globaalius, ei niinkään suomalaisten etu.
Eli sieltä se aate lähtee, että tänne vaan kaikki joukolla sosiaalisoppaa syömään!
Paljon onkin armaaseen isänmaahamme virrannut näitä sosiaalisopan nauttijoita. Nyt omat itkee kun heille ei enää riitäkään.
Nämä ovat parhaita ketjuja missä persut juhlivat reilun 10% kannatusta. Toista se oli vuonna 2020 kun persujen kannatus oli yli 24%.
Kannatus tulee varmaan muslimeilta sdp, kun ovat muuten Iranin kansalliskaartin kanssa samaa kommunismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon onkin armaaseen isänmaahamme virrannut näitä sosiaalisopan nauttijoita. Nyt omat itkee kun heille ei enää riitäkään.
Lieneekö Vantaalla enempi aurinko paistanut kun katukuvassa on niin kovin paljon päivettynyttä porukkaa? Vai mistä mahtaa rusketus johtua?
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat parhaita ketjuja missä persut juhlivat reilun 10% kannatusta. Toista se oli vuonna 2020 kun persujen kannatus oli yli 24%.
Ihme huveja teillä hulluilla?
mut sinähän täällä itket ja jankutat!
ei ketään täysijärkistä kiinosta mikään saatanan politiikka että siitä pitäisi jankuttaa aamusta iltaan.
Ai samalla tavalla kuin euro-, alue- ja kuntavaaleissa? Kaikki hävitty Riikan johtamana?