Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole olleet tänä kesänä rannalla?

Vierailija
18.07.2025 |

En varmaan myöskään mene.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan kiinnostanut, ei ole mun juttu

Vierailija
2/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt suomessa rannalla sitten lapsuuden. N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
4/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole  ollut rannoilla  moneen vuoteen muuta kuin uimassa. En jää sinne aurinkoon paahtumaan. Ei ole se mun  juttu myöskään ulkomailla.

Vierailija
5/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, kun on ihosyövän esiastetta aktiinikeratoosia ja basalioomaa tyvisolusyöpäkin leikattu. Uin sisähallissa. 

Ajattelin kyllä meneväni rannalle uimaan, jos lämpimät säät jatkuvat aamulla klo 7-8.30 ja illalla klo 20 jälkeen. 

Vierailija
6/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosyöpää hankkimaan

Vierailija
7/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt suomessa rannalla sitten lapsuuden. N36

En minäkään. N45

Vierailija
8/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut. Ei kiinnosta. 

N38

Vierailija
9/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannoilla en ole käynyt vuosiin, silloin kun lapsi pienempi sai käydä tarpeeksi. Uimassa olen kyllä käynyt, ystäväni mökillä, pari kertaa kesässä.

Vierailija
10/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää olla rannalla enkä uida siellä, joten viimeksi olen ollut rannalla vuonna 2011 lomamatkalla. 

Vierailija
11/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uinut koko kesän, mutta en ole maannut rannalla auringossa. 

Vierailija
12/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut enkä mene. Ei ole koskaan ollut mun juttu.

Vierailija
13/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä uimarannalle paahtumaan, palan vain, enkä rusketu. Hakeudun muutenkin mieluummin varjoon. Uimassa voisin käydä uimarannalla, mutta en tykkää, kun siellä on niin paljon ihmisiä. Voisin mennä, jos tietäisin, että siellä olisi tosi hiljaista tai jopa tyhjää. 

Vierailija
14/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt uimarannalla ainakaan 10 vuoteen. Inhoan auringonottoa ja uimista.

Vierailija
15/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä kuumasta enkä auringon porotuksesta, joten täällä ollaan....rannalla. Jäämeri on kylmä, ilma valitettavasti +26 ja paarmat villeinä, joten iltaa odotellaan. Sentään vain yksi päivä tätä. Kotipuolessa ei enää viime vuosina ole kesiä vietetty, siellä on kuuma.

Vierailija
16/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se rannalla olon idea on? Mulle ei tuu muuta syytä mieleen mennä sinne kuin esittelemään sikspäkkiäni. Mutta tällä hetkellä en koe siihen tarvetta. Uida tykkään myöhään illalla, kun ei ole muita uimassa. m

Vierailija
17/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! 🙋 Kun lapset olivat pieniä, kuumina kesäpäivinä vietettiin aikaa rannoilla niin paljon, että enää ei kiinnosta! En enää kestä kuumuutta, olen lihavahko ja kaikenlisäksi epäilyttää, mitä kaikkea siellä pinnan alla on. Jos olisi oikein puhdas ja todella kirkasvetinen järvi, voisin kyllä uimassa käydä, mutta ei enää biitsillä makoilua. Eihän sitä edes kolottavat paikat kestäisi! 

Vierailija
18/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se rannalla olon idea on? Mulle ei tuu muuta syytä mieleen mennä sinne kuin esittelemään sikspäkkiäni. Mutta tällä hetkellä en koe siihen tarvetta. Uida tykkään myöhään illalla, kun ei ole muita uimassa. m

Kai se jotenkin kuuluu kesään. Tai ihminen haluaa ottaa aurinkoa, mutta ei ole omaa pihaa tai terassia, joten suuntaa sitten rannalle. Tuo vartalon esittely tulee kyllä mullekin mieleen. Vieläkö ne pakarat kokonaan paljastavat bikinit on muotia? Niillä jos tarkoituksella pyllistelee, niin mitä se muuta on kuin heruttelua ja itsensä esittelyä?

Jotkut menee rannalle pelaamaan beach volleyta kaverien kanssa. Se on sentään jotain tekemistä makaamisen ja puhelimen räpläämisen sijaan. 

Vierailija
19/19 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihana mennä uimaan, mutta ällöttää täpötäydet uimapaikat. Meillä päin niitä on muutenkin vähän. Olispa oma mökkiranta tai joku rauhallinen kirkasvetinen järvi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän