Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vielä ehtinyt tavata nettimiestä, mutta hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät

Vierailija
28.06.2026 |

No, mulla ei ole isoja rintoja. Varmaan pitää lopettaa tämä kirjoittelu tähän.

Ollaan vuosikausia jo kirjoiteltu (hän asuu eri maassa) eikä olla ikinä nähty. Hän on nähnyt vain naamakuviani ja muualta vartalosta, muttei erityisesti rintoja.

Miten jätän hänet? Mitä sanon? Enhän mä ikinä hänelle riitä, tai siis eihän mun rinnat ikinä olis tarpeeks isot sille, enkä ikinä kehtais näyttäytyä sit hänelle.

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin näkee mitään niin tyhmää kuin tämä ketju. Pakko olla provo.

Ja mitä tyhmää tässä on? Ei ole provo.

Ei ole tyhmää. Empatiakyvyttömät osallistukoot omaan mielenkiintoonsa kohdistuviin keskusteluihin.

Minä ymmärrän hyvin, ja olen ollut myös tilanteessa, jossa maku on mennyt yhdestä kommentista. Jokaisella jutulla on elinkaarensa, ja teille sen oli pakko tulla "etänä", koska ette päässeet kasvokkain koskaan tutustumaan. Tämä rinta-asia olisi voinut livenä katkaista tarinanne jo aikaisemmin. 

Vaan mikäänhän ei ole poissuljettua. Aina on toivoa. Mieshän voi tajuta typerät puheensa ja tulla oikeinkin katuvaiseksi. Ajan kanssa asiat järjestyvät, mutta jos tämä nyt päätyy, tyhjältä tuntuu kuuden vuoden jälkeen..

Haluutko kertoo, millaisesta yhdestä kommentista sulla meni maku? Mitä sanoit miehelle ja mitä sitten tapahtu?

Ap

En nyt osaa yksilöidä, kun niitä tilanteita on ehtinyt elämän aikana sattua useampia, missä paljastuu että arvomme eivät kohtaa. Ihastus paljastuukin ääliöksi, jonka mielipide muuttaa koko kuvan minkä hänestä on alun perin saanut. Se vaara on olemassa myös toisinpäin, mikäli ei itse harkitse mitä suustaan päästää. Siksi yritän itse olla diplomaattinen, ja ennemmin parannan toisten päivää kuin heikennän sitä. Sillä jättää itsestään joskus arvokkaankin muistikuvan. Niin että jos en muuten onnistunut, niin siihen ainakin pystyn olemaan tyytyväinen. Olen silloin itse tehnyt parhaani niissä olosuhteissa.

Vierailija
122/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuosikaudet on kirjoiteltu, tutustuttu ja ihastuttu, niin ei siinä enää rintojen koolla ole isoa merkitystä. Jokaisella varmaan on mielessä joku puolison ihanneulkonäkö, mutta voi rakastua ihan eri näköiseen, kun oppii tuntemaan ja rakastuu ihmiseen kokonaisuutena eikä johonkin yksityiskohtaan.

Vierailija
124/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä päätit.

Vierailija
125/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä päätit.

Joo, en oo vielä mitään hänelle kirjoittanu enkä ole avannut hänen viestejään.

Ap

Vierailija
126/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vuosikaudet on kirjoiteltu, tutustuttu ja ihastuttu, niin ei siinä enää rintojen koolla ole isoa merkitystä. Jokaisella varmaan on mielessä joku puolison ihanneulkonäkö, mutta voi rakastua ihan eri näköiseen, kun oppii tuntemaan ja rakastuu ihmiseen kokonaisuutena eikä johonkin yksityiskohtaan.

Niin just. Siksikin miehen heitto tuntuu turhalta ja harkitsemattomalta.

Vierailija
127/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato ees se video jonka lähetti (ja kerro meille mitä siinä oli)

Vierailija
128/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap varma, että olet nelikymppinen? Kuulostat 15-vuotiaalta. Myös kirjoitustyylisi ja ongelman luonne puoltavat nuorta ikää. 

Vierailija
129/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap varma, että olet nelikymppinen? Kuulostat 15-vuotiaalta. Myös kirjoitustyylisi ja ongelman luonne puoltavat nuorta ikää. 

Olen nelikymppinen. Tykkään kirjoittaa puhekieltä, enkä kirjakieltä. Ehkä siks kuulostan nuoremmalta kuin oon. Ja ihan samat ongelmat näköjään on vanhemmillakin ihmisillä, tai no, ainakin mulla :D

Ap

Vierailija
130/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että hänen fetissi isoihin rintoihin paljastui ennen kuin tapasitte. Ymmärrän, että on vaikea ghostata viiden vuoden jälkeen.

Vierailija
131/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalainen, sotilaskarkuri?

Vierailija
132/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla pikkuisen yksinkertainen 

Vierailija
133/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole trolli. Auttakaa nyt mua. Mitä mä teen? Lopetanko yli viiden vuoden tiiviin kirjoittelun tähän sitten? Meillä on ollut sellainen romanttinen ja haikea suhde koko tämän ajan ja sen lisäksi huumoria paljon. Ja mun rinnat on vain mun oman nyrkin kokoiset suunnilleen ja vain pienimmät rintsikat istuu kupeista, isompiin jää tyhjää.

Ap

Tää ei voi olla todellista vaan trolli, silti pari kommenttia, JOS olisit tosissasi.

Ensinnäkin nyrkin kokoiset rinnat ei ole pienet, ei mun nyrkki ainakaan mahdu pienimpiin rintsikoihin.

Toisekseen, sano suoraan et sulla ei ole jättimelonit, haluaako mies pistää poikki sen takia.

Mihin tällainen yli 5v kirjoittelu on tarkoitus johtaa? Haaveiletko avioliitosta tai lapsista, vai herutteletteko vain tunteilla?

Vierailija
134/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nettimies sanoi, että pitäisi olla lehtivarpaat mitä se sitten tarkoittaneekaan, ihan insinöörimies oli kyseessä.

Vierailija
135/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa, että kyllä naiset ovat yksinkertaisia, mutta tämähän on kaikkea muuta kuin yksinkertaista ongelman määrittelyä.

Vierailija
136/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainalainen, sotilaskarkuri?

Ukrainassa on joku 44 miljoonaa ihmistä eli noin 22 miljoonaa miestä. Kaikki miehet eivät todellakaan ole rintamalla. Vain murto-osa heistä.

Vierailija
137/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli sanoa, että kyllä naiset ovat yksinkertaisia, mutta tämähän on kaikkea muuta kuin yksinkertaista ongelman määrittelyä.

Mitä tarkoitat tällä? Olet ilmeisesti mies?

Vierailija
138/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole trolli. Auttakaa nyt mua. Mitä mä teen? Lopetanko yli viiden vuoden tiiviin kirjoittelun tähän sitten? Meillä on ollut sellainen romanttinen ja haikea suhde koko tämän ajan ja sen lisäksi huumoria paljon. Ja mun rinnat on vain mun oman nyrkin kokoiset suunnilleen ja vain pienimmät rintsikat istuu kupeista, isompiin jää tyhjää.

Ap

Tää ei voi olla todellista vaan trolli, silti pari kommenttia, JOS olisit tosissasi.

Ensinnäkin nyrkin kokoiset rinnat ei ole pienet, ei mun nyrkki ainakaan mahdu pienimpiin rintsikoihin.

Toisekseen, sano suoraan et sulla ei ole jättimelonit, haluaako mies pistää poikki sen takia.

Mihin tällainen yli 5v kirjoittelu on tarkoitus johtaa? Haaveiletko avioliitosta tai lapsista, vai herutteletteko vain tunteilla?

No, usko pois, tää on todellista. Tutustuttiin yhden nettipelin kautta itse asiassa eli pelattiin online ja jutskattiin siinä samalla aina. Sitten siirryttiin juttelemaan muuallekin kuin vain nettipelissä. Siinä sitten tutustuttiin ja ihastuttiin molemminpuoleisesti. Kai tässä jotain romanttisia haaveita on ollut koko ajan, häneltäkin välillä tullut kaikkea romanttista haaveilua. En tiedä enää, mihin tämän on tarkoitus johtaa. Alkuvuosina luulin, että tämä johtaisi oikeaan suhteeseen, siis niin rajusti ihastuin.

Ap

Vierailija
139/139 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kristittynä promota lesboutta mutta juuri tuollaiset miehet ovat yksi syy miksi rakastuin naiseen...niin paljon vapaampaa, kypsempää, syvällisempää, kokee olevansa ihminen eikä arvosteltava lihapala kuten miehille. En tunne enää mitään vetoa lapsellisiin pinnallisiin miehiin jotka eivät sovi arvojeni kanssa millään tavalla yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi