Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.
Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,
Kommentit (209)
Mulla on yksi tuttu, jolle tuli virtsakiviä kun ei juonut tarpeeksi. Ikävä vaiva jonka välttää helposti juomalla riittävästi vettä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä.
Ei ahdista vaan kummastuttaa. Se ei nimittäin ole terveyden kannalta tarpeen ja hyväkään kitata tolkuttomasti vettä.
Sekä suolatasapaino alkaa heittää, mikä on jopa hengenvaarallista, ja vesi huuhtoo elimistöstä pois kaikki vesiliukoiset vitamiinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä.
Ei ahdista vaan kummastuttaa. Se ei nimittäin ole terveyden kannalta tarpeen ja hyväkään kitata tolkuttomasti vettä.
Sekä suolatasapaino alkaa heittää, mikä on jopa hengenvaarallista, ja vesi huuhtoo elimistöstä pois kaikki vesiliukoiset vitamiinit.
Se ei ole kittaamista, jos vähän hörppää vettä välillä. Kun juo tasaisesti vähän, ei tarvitse kitata kerralla montaa lasillista.
Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??
Vierailija kirjoitti:
Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.
Tämä pitää paikkansa. Kova pistävä haju.
Kyllä ennenkin kannettiin vesipulloa mukana. Äiti pakkasi puolen litran lasiseen viinapulloon kotitekoista mehua. Toisilla oli hienot, muoviset kerhopullot. Jollain oli kossupullo, jollain littana likööripullo. Vanhasta on litran Friscopullosta saattoi melkein maistaa limpparin. Kesäkerhossa, rannalla, kaupunkimatkalla äiti kaivoi pullon ja voipaperiin kärityt voileivät. Terkkuja 70-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??
Mitä sitten? Ethän sinäkään pysty olemaan ilman kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä.
Ei ahdista vaan kummastuttaa. Se ei nimittäin ole terveyden kannalta tarpeen ja hyväkään kitata tolkuttomasti vettä.
Sekä suolatasapaino alkaa heittää, mikä on jopa hengenvaarallista, ja vesi huuhtoo elimistöstä pois kaikki vesiliukoiset vitamiinit.
Kuka on sanonut että tolkuttomasti? Jos näkee jonkun satunnaisen ohikulkijan niin mistä tietää tämän päivän kaikki juomiset?
Vierailija kirjoitti:
Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??
Pysyy paremmin hereillä pitkäveteisessä palaverissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.
Tämä pitää paikkansa. Kova pistävä haju.
Vessassa käydään myös paskalla. Käytkö pakan hajujakin nuustaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, että mikä muoti se jatkuva veden kittaaminen on. Ei se ole ainakaan terveyden kannalta tarpeellista.
Mikä siinä vedenjuomisessa sinua ahdistaa? Ei luulisi vaikuttavan sinun elämääsi millään tasolla, jos joku haluaa pitää itsestään huolta juomalla riittävästi vettä.
Kultapieni, ei ahdista, ihmetyttää.
Oletko muuten koskaan käynyt verikokeessa mittauttamassa suoloja? Minulla on raudanpuutteesta johtuen natriumia suhteessa liian vähän kaliumiin verrattuna. Ei olisi todellakaan hyvä idea vetää litratolkulla vettä. Ei ole kauankaan siitä, kun Karita Tykkä joutui sairaalaan juotuaan liikaa vettä.
Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.
Tämä pitää paikkansa. Kova pistävä haju.
Ammoniakki haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??
Mitä sitten? Ethän sinäkään pysty olemaan ilman kaljaa.
Sori. Olen nainen.
Yksikään äijä ei kanna niitä vesikiuluja paltsuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.
Tämä pitää paikkansa. Kova pistävä haju.
Vessassa käydään myös paskalla. Käytkö pakan hajujakin nuustaamassa?
Kyllä sen pistävän hajun haistaa jos joutuu menemään jonkun jälkeen vessaan. Ei siellä kaikille omia vessoja riitä.
Itse treenaan ja liikun ja juon vettä monta pulloa päivässä, tehnyt sitä jo vuosia. Joo välillä on vessahätä vähä liian usein mutta ei voi mitää, se kuuluu terveen ihmisen arkeen. Kesällä varsinkin. Vähä ehkä jopa ketuttaa tälläset ihmiset ketkä eivät ota vastuuta ollenkaan omasta hyvinvoinnistaan ja sitten syyttävät siitä kokoajan ulkoisia tekijöitä kun jotain sattuu. Aina vesipullo mukaan kun lähdette ovesta ulos kesällä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä.
Ei ahdista vaan kummastuttaa. Se ei nimittäin ole terveyden kannalta tarpeen ja hyväkään kitata tolkuttomasti vettä.
Sekä suolatasapaino alkaa heittää, mikä on jopa hengenvaarallista, ja vesi huuhtoo elimistöstä pois kaikki vesiliukoiset vitamiinit.
Uutinen lapselle: Sinne vesipulloon voi laittaa suolakiteitä tai elektrolyyttijauhetta. Pysyy suolatasapainokin kunnossa.
P.S. Mistä tiedät, että se ihminen, jonka näet kerran hörpäävän vettä juo TOLKUTTOMASTI?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa.
Onkohan olemassa jokin äppi joka hälyttää kun on aika ottaa huikat vesipullosta?
Kyllä me jo 80-luvulla juotiin päiväkodissa vettä. Oli sellaiset hauskat "hanat", joista tuli painamalla vesikaari ja siitä sitten hörpittiin. Kotipihalla juotiin vettä puutarhaletkusta.