Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.

Vierailija
28.06.2026 |

Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me jo 80-luvulla juotiin päiväkodissa vettä. Oli sellaiset hauskat "hanat", joista tuli painamalla vesikaari ja siitä sitten hörpittiin. Kotipihalla juotiin vettä puutarhaletkusta. 

Vierailija
62/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttu, jolle tuli virtsakiviä kun ei juonut tarpeeksi. Ikävä vaiva jonka välttää helposti juomalla riittävästi vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä. 

Ei ahdista vaan kummastuttaa. Se ei nimittäin ole terveyden kannalta tarpeen ja hyväkään kitata tolkuttomasti vettä.

Sekä suolatasapaino alkaa heittää, mikä on jopa hengenvaarallista, ja vesi huuhtoo elimistöstä pois kaikki vesiliukoiset vitamiinit.

Vierailija
64/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä. 

Ei ahdista vaan kummastuttaa. Se ei nimittäin ole terveyden kannalta tarpeen ja hyväkään kitata tolkuttomasti vettä.

Sekä suolatasapaino alkaa heittää, mikä on jopa hengenvaarallista, ja vesi huuhtoo elimistöstä pois kaikki vesiliukoiset vitamiinit.

 

 

Se ei ole kittaamista, jos vähän hörppää vettä välillä. Kun juo tasaisesti vähän, ei tarvitse kitata kerralla montaa lasillista. 

Vierailija
65/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??

Vierailija
66/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.

Tämä pitää paikkansa. Kova pistävä haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennenkin kannettiin vesipulloa mukana. Äiti pakkasi puolen litran lasiseen viinapulloon kotitekoista mehua. Toisilla oli hienot, muoviset kerhopullot. Jollain oli kossupullo, jollain littana likööripullo. Vanhasta on litran Friscopullosta saattoi melkein maistaa limpparin. Kesäkerhossa, rannalla, kaupunkimatkalla äiti kaivoi pullon ja voipaperiin kärityt voileivät. Terkkuja 70-luvulta.

Vierailija
68/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??

 

 

Mitä sitten? Ethän sinäkään pysty olemaan ilman kaljaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä. 

Ei ahdista vaan kummastuttaa. Se ei nimittäin ole terveyden kannalta tarpeen ja hyväkään kitata tolkuttomasti vettä.

Sekä suolatasapaino alkaa heittää, mikä on jopa hengenvaarallista, ja vesi huuhtoo elimistöstä pois kaikki vesiliukoiset vitamiinit.

Kuka on sanonut että tolkuttomasti? Jos näkee jonkun satunnaisen ohikulkijan niin mistä tietää tämän päivän kaikki juomiset? 

Vierailija
70/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??

Pysyy paremmin hereillä pitkäveteisessä palaverissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.

Tämä pitää paikkansa. Kova pistävä haju.

Vessassa käydään myös paskalla. Käytkö pakan hajujakin nuustaamassa?

Vierailija
72/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen, että mikä muoti se jatkuva veden kittaaminen on. Ei se ole ainakaan terveyden kannalta tarpeellista.

 

 

Mikä siinä vedenjuomisessa sinua ahdistaa? Ei luulisi vaikuttavan sinun elämääsi millään tasolla, jos joku haluaa pitää itsestään huolta juomalla riittävästi vettä. 

Kultapieni, ei ahdista, ihmetyttää.

Oletko muuten koskaan käynyt verikokeessa mittauttamassa suoloja? Minulla on raudanpuutteesta johtuen natriumia suhteessa liian vähän kaliumiin verrattuna. Ei olisi todellakaan hyvä idea vetää litratolkulla vettä. Ei ole kauankaan siitä, kun Karita Tykkä joutui sairaalaan juotuaan liikaa vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa. 

Vierailija
74/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.

Tämä pitää paikkansa. Kova pistävä haju.

Ammoniakki haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain harva selvisi, moni nääntyi ilman vesipulloa.

Vierailija
76/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??

 

 

Mitä sitten? Ethän sinäkään pysty olemaan ilman kaljaa. 

Sori. Olen nainen. 
Yksikään äijä ei kanna niitä vesikiuluja paltsuihin

Vierailija
77/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.

Tämä pitää paikkansa. Kova pistävä haju.

Vessassa käydään myös paskalla. Käytkö pakan hajujakin nuustaamassa?

Kyllä sen pistävän hajun haistaa jos joutuu menemään jonkun jälkeen vessaan. Ei siellä kaikille omia vessoja riitä.

Vierailija
78/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan ja liikun ja juon vettä monta pulloa päivässä, tehnyt sitä jo vuosia. Joo välillä on vessahätä vähä liian usein mutta ei voi mitää, se kuuluu terveen ihmisen arkeen. Kesällä varsinkin. Vähä ehkä jopa ketuttaa tälläset ihmiset ketkä eivät ota vastuuta ollenkaan omasta hyvinvoinnistaan ja sitten syyttävät siitä kokoajan ulkoisia tekijöitä kun jotain sattuu. Aina vesipullo mukaan kun lähdette ovesta ulos kesällä !

Vierailija
79/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä. 

Ei ahdista vaan kummastuttaa. Se ei nimittäin ole terveyden kannalta tarpeen ja hyväkään kitata tolkuttomasti vettä.

Sekä suolatasapaino alkaa heittää, mikä on jopa hengenvaarallista, ja vesi huuhtoo elimistöstä pois kaikki vesiliukoiset vitamiinit.

 

 

 

Uutinen lapselle: Sinne vesipulloon voi laittaa suolakiteitä tai elektrolyyttijauhetta. Pysyy suolatasapainokin kunnossa. 

 

P.S. Mistä tiedät, että se ihminen, jonka näet kerran hörpäävän vettä juo TOLKUTTOMASTI? 

Vierailija
80/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa. 

Onkohan olemassa jokin äppi joka hälyttää kun on aika ottaa huikat vesipullosta?