Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.
Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositus on juoda pari litraa vettä päivässä. Tekee hyvää iholle ja keholle.
Suositus on saada pari litraa vettä päivässä. Suurimman osan siitä saa ruuasta. Ei tarvitse juoda koko määrää.
Mutta haittaako tuo, jos juo. Olen aina juonut tuon verran päivässä aikuisiällä. 56v.
2 l vettä. Eiköhän se ole nestettä 2 l, mitä ihminen tarvitsee. Eikä kaikki edes tuota. Olen 170 cm ja 63 kg. Olen juonut vuosia 1 l vettä päivässä ja hyvin on pärjätty. Siihen päälle kahvia ehkä 4 dl.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa.
Samanlainen muoti kuin se, että pitää juoda kahvi kävellessä kadulla, ei voi juoda sitä sisällä ennen tai jälkeen kadulla kulkemisen. Varmaan Instagramissa on sellaisia kuvia, joita matkivat.
Vierailija kirjoitti:
Itse treenaan ja liikun ja juon vettä monta pulloa päivässä, tehnyt sitä jo vuosia. Joo välillä on vessahätä vähä liian usein mutta ei voi mitää, se kuuluu terveen ihmisen arkeen. Kesällä varsinkin. Vähä ehkä jopa ketuttaa tälläset ihmiset ketkä eivät ota vastuuta ollenkaan omasta hyvinvoinnistaan ja sitten syyttävät siitä kokoajan ulkoisia tekijöitä kun jotain sattuu. Aina vesipullo mukaan kun lähdette ovesta ulos kesällä !
Kyylääjiä pistää vihaksi kun näkee nuoria ja hyväkuntoisia ihmisiä vesipullo kädessä. Ei olisi niin happamia kun vähän laimentaisi vedellä happamuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, että mikä muoti se jatkuva veden kittaaminen on. Ei se ole ainakaan terveyden kannalta tarpeellista.
Mikä siinä vedenjuomisessa sinua ahdistaa? Ei luulisi vaikuttavan sinun elämääsi millään tasolla, jos joku haluaa pitää itsestään huolta juomalla riittävästi vettä.
Kultapieni, ei ahdista, ihmetyttää.
Oletko muuten koskaan käynyt verikokeessa mittauttamassa suoloja? Minulla on raudanpuutteesta johtuen natriumia suhteessa liian vähän kaliumiin verrattuna. Ei olisi todellakaan hyvä idea vetää litratolkulla vettä. Ei ole kauankaan siitä, kun Karita Tykkä joutui sairaalaan juotuaan liikaa vettä.
Voi rakas pieni pööpiäinen. Oletko ikinä nähnyt kaupassa sellaista tuotetta kuin merisuola? Sitä voi, mussukkapienoinen, laittaa veden joukkoon, jos suolatasapaino huoletta. Tuliko tämä pikku pullamussukalle ihan uutena tietona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??
Mitä sitten? Ethän sinäkään pysty olemaan ilman kaljaa.
Sori. Olen nainen.
Yksikään äijä ei kanna niitä vesikiuluja paltsuihin
Sori. Ei puhuttu sukupuolestasi, vaan alkoholismistasi.
Näkee naamasta ketkä juo riittävästi vettä, varsinkin kun ikääntyy. Ihminen koostuu vedestä, jos haluaa kuivan korppunaaman niin sitten on juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin mittaisessa palaverissakin naiset hörppii vettä vähänpäästä. Eikö nyt jumalaut tuntia pysty oleen juomatta??
Mitä se sinua häiritsee? Mee terapiaan, jos on noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, että mikä muoti se jatkuva veden kittaaminen on. Ei se ole ainakaan terveyden kannalta tarpeellista.
Mikä siinä vedenjuomisessa sinua ahdistaa? Ei luulisi vaikuttavan sinun elämääsi millään tasolla, jos joku haluaa pitää itsestään huolta juomalla riittävästi vettä.
Kultapieni, ei ahdista, ihmetyttää.
Oletko muuten koskaan käynyt verikokeessa mittauttamassa suoloja? Minulla on raudanpuutteesta johtuen natriumia suhteessa liian vähän kaliumiin verrattuna. Ei olisi todellakaan hyvä idea vetää litratolkulla vettä. Ei ole kauankaan siitä, kun Karita Tykkä joutui sairaalaan juotuaan liikaa vettä.
Voi rakas pieni pööpiäinen. Oletko ikinä nähnyt kaupassa sellaista tuotetta kuin merisuola? Sitä voi, mussukkapienoinen, laittaa veden joukkoon, jos suolatasapaino huoletta. Tuliko tämä pikku pullamussukalle ihan uutena tietona?
Ymmärrän, vedenjuonti kadulla kymmenen minuutin välein on sinulle identiteettikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse treenaan ja liikun ja juon vettä monta pulloa päivässä, tehnyt sitä jo vuosia. Joo välillä on vessahätä vähä liian usein mutta ei voi mitää, se kuuluu terveen ihmisen arkeen. Kesällä varsinkin. Vähä ehkä jopa ketuttaa tälläset ihmiset ketkä eivät ota vastuuta ollenkaan omasta hyvinvoinnistaan ja sitten syyttävät siitä kokoajan ulkoisia tekijöitä kun jotain sattuu. Aina vesipullo mukaan kun lähdette ovesta ulos kesällä !
Kyylääjiä pistää vihaksi kun näkee nuoria ja hyväkuntoisia ihmisiä vesipullo kädessä. Ei olisi niin happamia kun vähän laimentaisi vedellä happamuuttaan.
Jep tuntuu että nää ihmiset menee kaikessa vastoin yleistä logiikkaa
Minä olen tällainen TOLKUTTOMASTI juova ihminen. Eilen oli ensimmäistä kertaa tänä vuonna vesipullo mukana kaupungilla. Hörpääsin siitä, kun hammaslääkärin jälkeen oli suu kuivana. Ap varmaan sattui näkemään ja sekosi, kun näki ihmisen JUOVAN VETTÄ!!!!
Sulla paskan jauhanta sen kun jatkuu.
Nyt sua haittaa jo toisten vesipullotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ihmiset kuoli lapsina ja kärsivät
No ei tasan tarkkaan ei 80luvulla kuoltu, vaikka kaikki kesäpäivät juostiin ulkona ja korkeintaan hörpittiin välillä lasilliset mehua/maitoa.
Lasten kuolleisuus oli silloin aika suurta
Ennen ihmiset näyttikin nuorina jo tosi vanhoilta kun ei vettä juoneet tarpeeksi. Olivat kuin kuivia korppuja. Kolmekymppiset näytti viisikymppisiltä ja viisikymppiset oli jo todella vanhoja.
Ymmärrän, vedenjuonti kadulla kymmenen minuutin välein on sinulle identiteettikysymys.
Ikävä pialata voimaantumisesi, mutta juon vettä kadulla hyvin harvoin. En edes kymmentä kertaa viikossa.
Pahinta on se, jos omaa toimintamallia tuputetaan muille, että nyt on pakko olla vesipullo mukana. Tai jos on 0,5 litran vesipullo mukana muutaman tunnin retkelle, niin kauhistellaan ettei tuo riitä. Haluan itse päättää paljonko vettä kannan mukanani. Olen ollut yleensä myös hyvä arvioimaan tarpeen.
Kannattaisi ahdistujienkin muistaa nesteytys. Se virkistää mieltä ja tekee olosta vähemmän ärtyisän.
ALOITUKSEN ON TARKOITUS HAASTAA RIITAA.
Sekä saada muut riitelemään keskenään veden tarpeellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on se, jos omaa toimintamallia tuputetaan muille, että nyt on pakko olla vesipullo mukana. Tai jos on 0,5 litran vesipullo mukana muutaman tunnin retkelle, niin kauhistellaan ettei tuo riitä. Haluan itse päättää paljonko vettä kannan mukanani. Olen ollut yleensä myös hyvä arvioimaan tarpeen.
Ei auta sitten valittaa heikkoa oloa tai pummia muilta vettä kun oma loppuu kesken.
Juurihan totesit, että ei kannettu, vaan pulloissa oli mehua.