Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.
Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on peloteltu niin etteivät uskalla edes roskapussia viedä laittamatta aurinkorasvaa suojakertoimella 50 ja tunkematta juomapulloa taskuun. Koska muuten helle tappaa heti,kun ovesta ulos astuu.
Hulluimmat laittaa aurinkovoidetta jopa keskellä pimeintä talvea :D
Miten ihmeessä nykypäivänä herättää näinkin paljon passiivisaggressiiviata keskustelua se, että jotkut kantaa vesipulloja tai päiväkodissa pitää olla vesipullo tai että joku juo enemmän vettä kuin itse? Ihan käsittämätöntä.
Minulla ei ole vielä koskaan ollut vesipulloa mukanani kesällä ulkoillessani. Joskus sitä voisi huvin vuoksi kokeilla, eikä se haitallista tietenkään ole.
Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.
Minä teen myös, minä kuulun mukaan! :)
Menkää saatana Pariisin tai Berliinin helteeseen viisastelemaan.
Isoisä selvisi sotien kesät helteineen ja sen jälkeiset vuodet metsätöissä enkä muista että vanhempanakaan olisi mukana ollut vissyvesipulloa kummempaa.
Joku inkkarihan se totesi että juo janoosi älä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.
Mikä vtun pullamössösukupolvi? Suurin osa niistä Ranskan helteissä kuolleista on yli 65-vuotiaita. Mutta joutavathan ne kuollakin.
Sehän on hyvä juttu, että juovat vettä. Miksi se häiritsee?
Jos kuset jatkuvasti tummankeltaista kusta, munuaiskivet ovat tuskallisisa liittolaisiasi vanhuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.
Milloin ennen?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/57438d93-a599-4d46-812f-9e96d81737b1
Suositus on juoda pari litraa vettä päivässä. Tekee hyvää iholle ja keholle.
Ilmastoidulla autolla ilmastoidulle ostarille mutta saahan siitä uudesta vesipullosta hienoja kuvia someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ihmiset kuoli lapsina ja kärsivät
No ei tasan tarkkaan ei 80luvulla kuoltu, vaikka kaikki kesäpäivät juostiin ulkona ja korkeintaan hörpittiin välillä lasilliset mehua/maitoa.
No tasan kuoltiin. Janoon kuoli lapset 80- luvulla.
Meillä oli tarkkailuluokka, johon janoisimmat laitettiin. Ja sen tietää mitä siellä kävi.
Nälkään ja janoon meni monta jartsaa ja peraa.
Huonosti selvittiin. Esim. 1700-luvulla oli tavallista kuolla 40-50v iässä.
Vierailija kirjoitti:
Suositus on juoda pari litraa vettä päivässä. Tekee hyvää iholle ja keholle.
Suositus on saada pari litraa vettä päivässä. Suurimman osan siitä saa ruuasta. Ei tarvitse juoda koko määrää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.
Joo ja ihosta sen näki ettei vettä juotu. Kuivakoita naamoja kuvissa.
Päiväkodissa sai ihan sisällä mehua.
Etenkin teinitytöillä on muotia jättikokoiset kauniin väriset juomapullot. Toki tuleehan siinä nestehukka kun 20 metriä ajaa sähköskuutilla Lidlin paistopisteelle,