Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.

Vierailija
28.06.2026 |

Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin teinitytöillä on muotia  jättikokoiset kauniin väriset juomapullot. Toki tuleehan siinä nestehukka kun 20 metriä ajaa sähköskuutilla Lidlin paistopisteelle,

Vierailija
22/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on peloteltu niin etteivät uskalla  edes roskapussia viedä laittamatta aurinkorasvaa suojakertoimella 50 ja tunkematta juomapulloa taskuun. Koska muuten helle tappaa heti,kun ovesta ulos astuu.

Hulluimmat laittaa aurinkovoidetta jopa keskellä pimeintä talvea :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nykypäivänä herättää näinkin paljon passiivisaggressiiviata keskustelua se, että jotkut kantaa vesipulloja tai päiväkodissa pitää olla vesipullo tai että joku juo enemmän vettä kuin itse? Ihan käsittämätöntä.

Vierailija
25/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vielä koskaan ollut vesipulloa mukanani kesällä ulkoillessani. Joskus sitä voisi huvin vuoksi kokeilla, eikä se haitallista tietenkään ole.

Vierailija
26/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen myös, minä kuulun mukaan! :)

Vierailija
28/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää saatana Pariisin tai Berliinin helteeseen viisastelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisä selvisi sotien kesät helteineen ja sen jälkeiset vuodet metsätöissä enkä muista että vanhempanakaan olisi mukana ollut vissyvesipulloa kummempaa. 

Joku inkkarihan se totesi että juo janoosi älä koko ajan. 

Vierailija
30/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.

Mikä vtun pullamössösukupolvi? Suurin osa niistä Ranskan helteissä kuolleista on yli 65-vuotiaita. Mutta joutavathan ne kuollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä juttu, että juovat vettä. Miksi se häiritsee?

Vierailija
32/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuset jatkuvasti tummankeltaista kusta, munuaiskivet ovat tuskallisisa liittolaisiasi vanhuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.

Milloin ennen?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/57438d93-a599-4d46-812f-9e96d81737b1

Vierailija
34/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus on juoda pari litraa vettä päivässä. Tekee hyvää iholle ja keholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoidulla autolla ilmastoidulle ostarille mutta saahan siitä uudesta vesipullosta hienoja kuvia someen.

Vierailija
36/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmiset kuoli lapsina ja kärsivät 

No ei tasan tarkkaan ei 80luvulla kuoltu, vaikka kaikki kesäpäivät juostiin ulkona ja korkeintaan  hörpittiin välillä lasilliset mehua/maitoa.

No tasan kuoltiin. Janoon kuoli lapset 80- luvulla. 

Meillä oli tarkkailuluokka, johon janoisimmat laitettiin. Ja sen tietää mitä siellä kävi.

Nälkään ja janoon meni monta jartsaa ja peraa.

Vierailija
37/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti selvittiin. Esim. 1700-luvulla oli tavallista kuolla 40-50v iässä. 

Vierailija
38/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositus on juoda pari litraa vettä päivässä. Tekee hyvää iholle ja keholle.

 

 

Suositus on saada pari litraa vettä päivässä. Suurimman osan siitä saa ruuasta. Ei tarvitse juoda koko määrää. 

Vierailija
39/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.

Joo ja ihosta sen näki ettei vettä juotu. Kuivakoita naamoja kuvissa.

Vierailija
40/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa sai ihan sisällä mehua.