Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.

Vierailija
28.06.2026 |

Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen juotu kuin aamukahvi ja lasillinen maitoa ruoan kanssa. Ja silti tehtiin pitkiä päiviä heinätöitä kovalla helteellä. Jos Ranskassa on nyt se 40 astetta, ei se ole mitään siihen mitä silloin. Valehtelematta ainakin 50 astetta oli ja silti jaksettiin. Toisin kuin tämä pullamössö-vesipullo sukupolvi.

 

 

Älä jauha paskaa, lapsi. Heinäpellolla oli varjopaikassa tai läheisessä purossa vesileili, josta juotiin tauoilla. 

 

t. satoja tunteja heinäpellolla viettänyt

Vierailija
42/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina vesipullo repussa kesäsin kun lähden ulos. Perus terve mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositus on juoda pari litraa vettä päivässä. Tekee hyvää iholle ja keholle.

 

 

Suositus on saada pari litraa vettä päivässä. Suurimman osan siitä saa ruuasta. Ei tarvitse juoda koko määrää. 

Mutta haittaako tuo, jos juo. Olen aina juonut tuon verran päivässä aikuisiällä. 56v.

Vierailija
44/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositus on juoda pari litraa vettä päivässä. Tekee hyvää iholle ja keholle.

1,5 litraa on ihan okei jos ei älyttömästi urheile. Ei tarvii 3 litraa tai jopa 4 litraa juoda. 

Vierailija
45/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti selvittiin. Etenkin, jos olisi pontikkapannu porisemassa. 

Vierailija
46/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti ja edelleen ihmiset jotka kieltäytyvät juomasta riittävästi ovat masentuneita ja kärttyisiä.

Tai se hörppiminen on muoti-ilmiö. 

Juodaan kun janottaa, sillä janontunne on, paitsi vanhuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vesipullo on hommattava lapselle tai muuten päiväkoti tekee lasun.

Vierailija
48/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?

Juon 5 litraa vettä päivässä, ja käyn kusella ehkä vain 5 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti ja edelleen ihmiset jotka kieltäytyvät juomasta riittävästi ovat masentuneita ja kärttyisiä.

Tai se hörppiminen on muoti-ilmiö. 

Juodaan kun janottaa, sillä janontunne on, paitsi vanhuksilla.

 

 

Ei ole muoti-ilmiö, vaan ihan normaalia. Jos on jano, sinulla on jo nestehukka. 

Vierailija
50/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?

Juon 5 litraa vettä päivässä, ja käyn kusella ehkä vain 5 kertaa.

 

 

Enempää ei tarvitse, koska loppuosa nousee päähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuossa yhtenä päivänä nuorta naista joka kanniskeli käsi koukussa stanley-vesitynnyriä ja mietin että kyllähän se ihan urheilusta käy kun kantaa vesivarastoa koko ajan mukanaan. Toinen käsi varattuna sitten ihan vaan veden kantamiseen.

Vierailija
52/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muiden juomisessa niin kovasti ahdistaa? Kyse on kuitenkin vain vedestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon ainakin siksi, että juomattomuudesta varsinkin helteellä tulee huono olo. Miksi kukaan haluaisi itselleen tahallaan huonon olon? Urheilen ja teen fyysistä työtä, joten nesteytykselle on kyllä tarvetta, vaikka joku kuiva mummo paheksuisi.

Vierailija
54/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen, että mikä muoti se jatkuva veden kittaaminen on. Ei se ole ainakaan terveyden kannalta tarpeellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?

Juon 5 litraa vettä päivässä, ja käyn kusella ehkä vain 5 kertaa.

Mahtaa olla turvotusta

Vierailija
56/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.

Vierailija
57/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Michael Mosleyllä olisi ollut vesipullo mukana niin olisi elossa. Erittäin kuumissa oloissa tasainen veden litkiminen on varmasti ok, Suomessa ei tällaisia ilmoja ole.

Vierailija
58/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen, että mikä muoti se jatkuva veden kittaaminen on. Ei se ole ainakaan terveyden kannalta tarpeellista.

 

 

Mikä siinä vedenjuomisessa sinua ahdistaa? Ei luulisi vaikuttavan sinun elämääsi millään tasolla, jos joku haluaa pitää itsestään huolta juomalla riittävästi vettä. 

Vierailija
59/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on ilmastonmuutos ja koko kesän kestävät näännyttävät hirmuhelteet. Ei niitä ennen ollut, ei ainakaan kuukausikaupalla. Siksi nykyisin on hyvä varautua vesipullolla ulkona ollessa.

Vierailija
60/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette vain muista.

 

Meillä oli koulussa vesipiste, josta tuli sellainen vesikaari... Josta juotiin aina välitunnin päätteeksi, koska oli jano. Sellaisia ei tietty ole enää.

 

Juotiin pihaletkusta kotona ja kavereiden pihassa. Pyörässä oli teline vesipullolle ihan kuin nykyään ja hassusti se pullo oli tyhjä päivän päätteeksi.

 

Äideillä oli ne isot kassit, koska sinne piti saada esim. iso vesipullo koko perheelle.