Orpo kaivaa omaa ja puolueensa hautaa - "Valtakunnallisesti tärkeä". Ei suostu avamaan kuka päätti Garden Helsingin tuesta
Nyt, jos koskaan Orpon kannattaisi käyttää viestintäkonsulttia.
Kommentit (166)
Huomioitavaa on myös se, että näitä tulorahoja ei ole edes virallisesti haettu vaan ne on myönnetty omalla päätöksellä. Eli kyseessä on tyypillinen tapaus, jossa omille kavereille löytyy aina rahaa.
Ah, aina niin rehelliset ja suoraselkäiset kokoomuslaiset.
Vierailija kirjoitti:
Huomioitavaa on myös se, että näitä tulorahoja ei ole edes virallisesti haettu vaan ne on myönnetty omalla päätöksellä. Eli kyseessä on tyypillinen tapaus, jossa omille kavereille löytyy aina rahaa.
Ah, aina niin rehelliset ja suoraselkäiset kokoomuslaiset.
Tulorahoja = tukirahoja.
Jossain tiedotteessa oli vedottu siihen että tämä on vastaavaa tukemista kuin Tampereen areenalle. Ainut vaan, että Tampereen areenan tuki oli alle 10 miljoonaa, ja siihenkin oli käytettävissä veikkausvoittovarojen ylijäämää. Nyt ei ole sitä rahaa enää käytössä., tämä tukisumma on yli kolme kertaa suurempi ja tätä ei oltu edes tosiaan haettu. Samaa mieltä kuin joku edellä, että nyt olis kannattanut kertoa kerralla koko juttu rehellisesti, sehän tulee eteen joka tapauksessa kun kirjallinen kysymys on esitetty. Vastausaikaa on 21 päivää, mistä on jo osa kulunut. Nyt vaikuttaa että annettiin vain hätäpäissään joku minimivastaus ja toivotaan että asia painuu unholaan. Ei kyllä painu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.
Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?
Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.
Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.
Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂
Keskiluokka näyttää kärsivän vähäisestä ymmärryksestä. Ainakin sinun tapauksessasi.
Kokoomuksen arvojen mukaisesti rahaa löytyy kavereiden hallihankkeelle, mutta ei hyvinvointialueille. Sellainen on kokoomus.
Lapsilta, vanhuksilta, vammaisilta voi leikata surutta ja sitten jakaa ne rahat rikkaille kavereille kähmyröiden
Siinä sen nyt näkee, kun perustakinkääntäjäpuolue on seteliselkärankaisten kanssa hallituksessa.
Kokoomuslaiset jumppakeppikoijarit taas huseeraamassa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilta, vanhuksilta, vammaisilta voi leikata surutta ja sitten jakaa ne rahat rikkaille kavereille kähmyröiden
Lapset, vanhukset ja vammasetki voi tulla kattomaan jääkiekkoa Helsinki Gardeniin. Lapsille ja nuorillehan se jääkiekko just oikeestaan on.
No nyt on noloa toimintaa. Mutta suomalaiset on niin tyhmiä, että varmasti ensi vaaleissakin joku äänestää tuota korruptoitunutta lapasta. Siellä se on takuulla eduskunnassa jatkossakin. Maanpetoksesta pitäisi tuomita tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.
Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?
Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.
Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.
Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂
Keskiluokka näyttää kärsivän vähäisestä ymmärryksestä. Ainakin sinun tapauksessasi.
Sä kärsit varmaan vähäisestä jääkiekon ymmärtämisestä ja et sallii mitään hauskaa sen johdosta muillekaan.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on noloa toimintaa. Mutta suomalaiset on niin tyhmiä, että varmasti ensi vaaleissakin joku äänestää tuota korruptoitunutta lapasta. Siellä se on takuulla eduskunnassa jatkossakin. Maanpetoksesta pitäisi tuomita tuollaiset.
Mikä ois isänmaallisempi teko ku uuen jäähallin rakentaminen?
Jääkiekon vihaajat pitäs tuomita manapetoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vastuullisten päättäjien nimet pitää saada tuosta vain kysyttäessä, ELLEI KO. PÄÄTÖSTÄ OLE JULISTETTU SALAISEKSI. Silloin on jo vaikeampaa.
Oliks orpolla joku velkajarru olemassa??? Se on kait kuopattu ja heitetty mullat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen arvojen mukaisesti rahaa löytyy kavereiden hallihankkeelle, mutta ei hyvinvointialueille. Sellainen on kokoomus.
Hei ilonpilaaja, kaikki saa käydä siellä Helsinki Gardenis. Se on vähän niinku jäähallin idea.
Luin uusimman IL:n jutun. Nyt tiedetään se, että kokoomus toi asian esille hallituksen puoliväliriihessä. Enää vain puuttuu se tieto, kuka kokoomuslainen sen sinne toi ohi normaalin protokollan. Orpo itse?
Tämä on varsinainen omahyväisyyshallitus.
"Me ei kysytä asiantuntijoilta, me leikataan, me selitellään miten kansa on tyhmää, me pilataan mainetta, me tehdään mitä halutaan."
Kuten joku jo muistuttikin, Suomessa ei ole korruptiota.
Kelatkaa mikä mayhem täällä olisi jos meillä olisi vielä korruptiotakin. Huh!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varsinainen omahyväisyyshallitus.
"Me ei kysytä asiantuntijoilta, me leikataan, me selitellään miten kansa on tyhmää, me pilataan mainetta, me tehdään mitä halutaan."
Miks meillä ees on demokratia jos poliitikoilla ei saa olla omaa tahtoa vaan pitää tehä mitä asiantuntija sanoo
Miksi kokoomusvetoinen hallitus ei ole myöntänyt rahaa Vantaan ja Helsingin Hanasaarten hallihankkeille, mutta HG:lle on? Onkohan sattumaa, että Vantaan ja Hanasaaren hankkeissa ei ole mukana kokoomusvaikuttajia toisin kuin Vapaavuoren ja Bogomoloffin HG-hankkeessa?
Jos se näyttää korruptiolta ja jos se haisee korruptiolta, se melko varmasti on korruptiota.