Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo kaivaa omaa ja puolueensa hautaa - "Valtakunnallisesti tärkeä". Ei suostu avamaan kuka päätti Garden Helsingin tuesta

Vierailija
28.06.2026 |

Nyt, jos koskaan Orpon kannattaisi käyttää viestintäkonsulttia.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012107248.html

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.

Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?

Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.

Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.

Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂

Keskiluokka laitetaan maksamaan veroistaan asioita, jotka aidossa markkinataloudessa kuuluisi yksityiselle sektorille. Mutta kokoomus ei olekaan pro market vaan pro business -puolue.

Onko helsinkiläiset kärsiny helsingin jäähallista 50 vuotta ku se on rakennettu julkisella rahalla?

Miksi kokoomusvetoinen hallitus ei ole myöntänyt rahaa Vantaan ja Helsingin Hanasaarten hallihankkeille, mutta HG:lle on? Onkohan sattumaa, että Vantaan ja Hanasaaren hankkeissa ei ole mukana kokoomusvaikuttajia toisin kuin Vapaavuoren ja Bogomoloffin HG-hankkeessa?


Jos se näyttää korruptiolta ja jos se haisee korruptiolta, se melko varmasti on korruptiota.

Vierailija
62/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioitavaa on myös se, että näitä tulorahoja ei ole edes virallisesti haettu vaan ne on myönnetty omalla päätöksellä. Eli kyseessä on tyypillinen tapaus, jossa omille kavereille löytyy aina rahaa.


Ah, aina niin rehelliset ja suoraselkäiset kokoomuslaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioitavaa on myös se, että näitä tulorahoja ei ole edes virallisesti haettu vaan ne on myönnetty omalla päätöksellä. Eli kyseessä on tyypillinen tapaus, jossa omille kavereille löytyy aina rahaa.


Ah, aina niin rehelliset ja suoraselkäiset kokoomuslaiset. 

Tulorahoja = tukirahoja.

Vierailija
64/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tiedotteessa oli vedottu siihen että tämä on vastaavaa tukemista kuin Tampereen areenalle. Ainut vaan, että Tampereen areenan tuki oli alle 10 miljoonaa, ja siihenkin oli käytettävissä veikkausvoittovarojen ylijäämää.  Nyt ei ole sitä rahaa enää käytössä., tämä tukisumma on yli kolme kertaa suurempi ja tätä ei oltu edes tosiaan haettu. Samaa mieltä kuin joku edellä, että nyt olis kannattanut kertoa kerralla koko juttu rehellisesti, sehän tulee eteen joka tapauksessa kun kirjallinen kysymys on esitetty. Vastausaikaa on 21 päivää, mistä on jo osa kulunut. Nyt vaikuttaa että annettiin vain hätäpäissään joku minimivastaus ja toivotaan että asia painuu unholaan. Ei kyllä painu

Vierailija
65/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.

Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?

Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.

Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.

Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂

Keskiluokka näyttää kärsivän vähäisestä ymmärryksestä. Ainakin sinun tapauksessasi.

Vierailija
66/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen arvojen mukaisesti rahaa löytyy kavereiden hallihankkeelle, mutta ei hyvinvointialueille. Sellainen on kokoomus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta, vanhuksilta, vammaisilta voi leikata surutta ja sitten jakaa ne rahat rikkaille kavereille kähmyröiden

Vierailija
68/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on Suomen Trump.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sen nyt näkee, kun perustakinkääntäjäpuolue on seteliselkärankaisten kanssa hallituksessa.

Vierailija
70/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset jumppakeppikoijarit taas huseeraamassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilta, vanhuksilta, vammaisilta voi leikata surutta ja sitten jakaa ne rahat rikkaille kavereille kähmyröiden

Lapset, vanhukset ja vammasetki voi tulla kattomaan jääkiekkoa Helsinki Gardeniin. Lapsille ja nuorillehan se jääkiekko just oikeestaan on.

Vierailija
72/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on noloa toimintaa. Mutta suomalaiset on niin tyhmiä, että varmasti ensi vaaleissakin joku äänestää tuota korruptoitunutta lapasta. Siellä se on takuulla eduskunnassa jatkossakin. Maanpetoksesta pitäisi tuomita tuollaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.

Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?

Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.

Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.

Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂

Keskiluokka näyttää kärsivän vähäisestä ymmärryksestä. Ainakin sinun tapauksessasi.

Sä kärsit varmaan vähäisestä jääkiekon ymmärtämisestä ja et sallii mitään hauskaa sen johdosta muillekaan.

Vierailija
74/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on noloa toimintaa. Mutta suomalaiset on niin tyhmiä, että varmasti ensi vaaleissakin joku äänestää tuota korruptoitunutta lapasta. Siellä se on takuulla eduskunnassa jatkossakin. Maanpetoksesta pitäisi tuomita tuollaiset.

Mikä ois isänmaallisempi teko ku uuen jäähallin rakentaminen?

Jääkiekon vihaajat pitäs tuomita manapetoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vastuullisten päättäjien nimet pitää saada tuosta vain kysyttäessä, ELLEI KO. PÄÄTÖSTÄ OLE JULISTETTU SALAISEKSI. Silloin on jo vaikeampaa.

Oliks orpolla joku velkajarru olemassa??? Se on kait kuopattu ja heitetty mullat päälle.

Vierailija
76/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen arvojen mukaisesti rahaa löytyy kavereiden hallihankkeelle, mutta ei hyvinvointialueille. Sellainen on kokoomus.

Hei ilonpilaaja, kaikki saa käydä siellä Helsinki Gardenis. Se on vähän niinku jäähallin idea.

Vierailija
77/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uusimman IL:n jutun. Nyt tiedetään se, että kokoomus toi asian esille hallituksen puoliväliriihessä. Enää vain puuttuu se tieto, kuka kokoomuslainen sen sinne toi ohi normaalin protokollan. Orpo itse?

Vierailija
78/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varsinainen omahyväisyyshallitus.

"Me ei kysytä asiantuntijoilta, me leikataan, me selitellään miten kansa on tyhmää, me pilataan mainetta, me tehdään mitä halutaan."

Vierailija
79/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo muistuttikin, Suomessa ei ole korruptiota. 

Kelatkaa mikä mayhem täällä olisi jos meillä olisi vielä korruptiotakin. Huh!

Vierailija
80/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varsinainen omahyväisyyshallitus.

"Me ei kysytä asiantuntijoilta, me leikataan, me selitellään miten kansa on tyhmää, me pilataan mainetta, me tehdään mitä halutaan."

Miks meillä ees on demokratia jos poliitikoilla ei saa olla omaa tahtoa vaan pitää tehä mitä asiantuntija sanoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän