Orpo kaivaa omaa ja puolueensa hautaa - "Valtakunnallisesti tärkeä". Ei suostu avamaan kuka päätti Garden Helsingin tuesta
Nyt, jos koskaan Orpon kannattaisi käyttää viestintäkonsulttia.
Kommentit (166)
Suomi on kokoomuksen johdolla siirtynyt avoimeen korruptioon ja oligarkiaan. Tämänkin päätöksen on Petsku ja Vapaavuori kännissä saunonut Etelärannan/Geradin Partnersin edustustiloissa - siellä päätettiin myös perua makeisvero Fazerin painostuksesta. GP on palkannut myös eräänkin Häkämiehen, joka ei ole edes juristi.
Pro Markkinatalous ry, EK, SY ja muut kokoomuksen vaalirahoittajat kirjoittivat osan hallitusohjelmasta, Orpon ja kokoomuksen vaalirahoittaja Salmela pyöriii Suomen delegaatiossa Ukrainassa, kun sotaa käyvän maan pressa kutsuu liittolaisen keskustelemaan turvallisuudesta - Petsku mainostaa samalla Hesburgeria majoneesit ympäri naamaa.
Valmet Automotive oli menossa konkkaan, omistajana pitkän linjan kokoomuksen vaalirahoittaja - kokoomukselta löytyi jostain laarin pohjalta satoja miljoonia velkarahaa tälle yksityiselle yritykselle. Nyt yhteistyö Patrian kanssa - sattumoisin Patrian toimari nykyään..ta daa.. Jyri Häkämies.
Ilmeisesti on kuitenkin valtakunnallisesti tärkeää leikata sotejärjestöiltä, nämähän voisivat jopa tuoda vammaisten/vanhusten ääntä poliitikoille - hui, sehän olisi lobbaamista ja vaikuttamista, ei käy kokoomukselle/persuille.
Kyllähän vastuullisten päättäjien nimet pitää saada tuosta vain kysyttäessä, ELLEI KO. PÄÄTÖSTÄ OLE JULISTETTU SALAISEKSI. Silloin on jo vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.
Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂
Sinulle!!!
Minäkin maksan itse omat harrastukseni ja hauskanpidon niin kuin kuuluukin.
Mitä vittua edelleen. Verorahoistahan helsingin jäähalliki on maksettu. Mutta pääsyliput tapahtumiin maksetaan ite.
Olet vissii aika nuori...
Kuinkahan paljon enemmänkin se on laittanut ilmaisia veronmaksajien miljoonia rikkaiden kavereidensa puuhasteluihin...
Suomalainen hyväveli järjestelmä on korruptiota.
Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.
Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?
Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko media antaa tämän jutskan vain olla? Pikkurahoista kyse valtion budjetin kokoluokassa. Marin ja likat sössivät miljardeja Uniperiin eikä ketään se kiinnostanut.
Samaa kokoluokkaa tämä on kuin arvioidut säästöt kansanelääkkeen maksamisen lopettamisesta ulkomaille. Joka on arvion mukaan 38 miljoonaa euroa säästöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.
Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?
Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.
Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.
Paljon järkevämpää olisi ollut lyödä kaikki faktat heti pöytään. Vähemmällä Orpo ja Vapaavuori olisivat päässeet. He nyt ainakin tietävät, ketkä ovat tässä asiassa vastuullisia päättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.
Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂
Sinulle!!!
Minäkin maksan itse omat harrastukseni ja hauskanpidon niin kuin kuuluukin.
Mitä vittua edelleen. Verorahoistahan helsingin jäähalliki on maksettu. Mutta pääsyliput tapahtumiin maksetaan ite.
Olet vissii aika nuori...
Kohta 40 nii varmaan mä nuori suhun verrattuna oon ku sä oot jo siel palvelukeskuksessa saattohoidossa etkä uusia jäähalleja enää tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.
Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?
Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.
Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.
Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂
Toivottavasti myös Stubbi on sotkeutunut tähän, niin saataisiin lankulle väkivaltarikollisen (Vapaavuori) lisäksi koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Olet niitä ihmisiä jotka haluaa valtion maksavan kaikkea kivaa ja hauskaa.
Sitten valitat kun suomessa on niin kova verotus eikä vanhuksistakaan välitetä...
Entäs sitten! Olenhan helposti vietävä typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.
Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?
Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.
Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.
Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂
Keskiluokka laitetaan maksamaan veroistaan asioita, jotka aidossa markkinataloudessa kuuluisi yksityiselle sektorille. Mutta kokoomus ei olekaan pro market vaan pro business -puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.
Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?
Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.
Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.
Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂
Keskiluokka laitetaan maksamaan veroistaan asioita, jotka aidossa markkinataloudessa kuuluisi yksityiselle sektorille. Mutta kokoomus ei olekaan pro market vaan pro business -puolue.
Onko helsinkiläiset kärsiny helsingin jäähallista 50 vuotta ku se on rakennettu julkisella rahalla?
Mitähän vi tun valtakunnallista tuossa monitoimiareenassa mukamas on :DDD
Rahat menee Orpon tuttavapiirin urakoitsijoille ym. kiinteistökämyille.
POLIISI; TUU TUTKIMAAN. TÄÄLLÄ HUUTAA KANSA!
Jos ei Orpo avaa asiaa ja vaikka avaisikin, tutkintapyynnön paikka!
Voisiko media antaa tämän jutskan vain olla? Pikkurahoista kyse valtion budjetin kokoluokassa. Marin ja likat sössivät miljardeja Uniperiin eikä ketään se kiinnostanut.