Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo kaivaa omaa ja puolueensa hautaa - "Valtakunnallisesti tärkeä". Ei suostu avamaan kuka päätti Garden Helsingin tuesta

Vierailija
28.06.2026 |

Nyt, jos koskaan Orpon kannattaisi käyttää viestintäkonsulttia.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012107248.html

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko media antaa tämän jutskan vain olla? Pikkurahoista kyse valtion budjetin kokoluokassa. Marin ja likat sössivät miljardeja Uniperiin eikä ketään se kiinnostanut.

Vierailija
42/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kokoomuksen johdolla siirtynyt avoimeen korruptioon ja oligarkiaan. Tämänkin päätöksen on Petsku ja Vapaavuori kännissä saunonut Etelärannan/Geradin Partnersin edustustiloissa - siellä päätettiin myös perua makeisvero Fazerin painostuksesta. GP on palkannut myös eräänkin Häkämiehen, joka ei ole edes juristi.

Pro Markkinatalous ry, EK, SY ja muut kokoomuksen vaalirahoittajat kirjoittivat osan hallitusohjelmasta, Orpon ja kokoomuksen vaalirahoittaja Salmela pyöriii Suomen delegaatiossa Ukrainassa, kun sotaa käyvän maan pressa kutsuu liittolaisen keskustelemaan turvallisuudesta - Petsku mainostaa samalla Hesburgeria majoneesit ympäri naamaa.

Valmet Automotive oli menossa konkkaan, omistajana pitkän linjan kokoomuksen vaalirahoittaja - kokoomukselta löytyi jostain laarin pohjalta satoja miljoonia velkarahaa tälle yksityiselle yritykselle. Nyt yhteistyö Patrian kanssa - sattumoisin Patrian toimari nykyään..ta daa.. Jyri Häkämies.

Ilmeisesti on kuitenkin valtakunnallisesti tärkeää leikata sotejärjestöiltä, nämähän voisivat jopa tuoda vammaisten/vanhusten ääntä poliitikoille - hui, sehän olisi lobbaamista ja vaikuttamista, ei käy kokoomukselle/persuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vastuullisten päättäjien nimet pitää saada tuosta vain kysyttäessä, ELLEI KO. PÄÄTÖSTÄ OLE JULISTETTU SALAISEKSI. Silloin on jo vaikeampaa.

Vierailija
44/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.

Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂

Sinulle!!!

Minäkin maksan itse omat harrastukseni ja hauskanpidon niin kuin kuuluukin.

Mitä vittua edelleen. Verorahoistahan helsingin jäähalliki on maksettu. Mutta pääsyliput tapahtumiin maksetaan ite.

Olet vissii aika nuori...

Vierailija
45/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon enemmänkin se on laittanut ilmaisia veronmaksajien miljoonia rikkaiden kavereidensa puuhasteluihin... 

Vierailija
46/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen hyväveli järjestelmä on korruptiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.

Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?

Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.

Vierailija
48/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko media antaa tämän jutskan vain olla? Pikkurahoista kyse valtion budjetin kokoluokassa. Marin ja likat sössivät miljardeja Uniperiin eikä ketään se kiinnostanut.

Samaa kokoluokkaa tämä on kuin arvioidut säästöt kansanelääkkeen maksamisen lopettamisesta ulkomaille. Joka on arvion mukaan 38 miljoonaa euroa säästöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lock him up!

Vierailija
50/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.

Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?

Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.

Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa ei ole korruptiota". 

Vierailija
52/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon järkevämpää olisi ollut lyödä kaikki faktat heti pöytään. Vähemmällä Orpo ja Vapaavuori olisivat päässeet. He nyt ainakin tietävät, ketkä ovat tässä asiassa vastuullisia päättäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.

Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂

Sinulle!!!

Minäkin maksan itse omat harrastukseni ja hauskanpidon niin kuin kuuluukin.

Mitä vittua edelleen. Verorahoistahan helsingin jäähalliki on maksettu. Mutta pääsyliput tapahtumiin maksetaan ite.

Olet vissii aika nuori...

Kohta 40 nii varmaan mä nuori suhun verrattuna oon ku sä oot jo siel palvelukeskuksessa saattohoidossa etkä uusia jäähalleja enää tarvi.

Vierailija
54/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.

Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?

Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.

Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.

Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös Stubbi on sotkeutunut tähän, niin saataisiin lankulle väkivaltarikollisen (Vapaavuori) lisäksi  koulukiusaaja.

Vierailija
56/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Olet niitä ihmisiä jotka haluaa valtion maksavan kaikkea kivaa ja hauskaa.

Sitten valitat kun suomessa on niin kova verotus eikä vanhuksistakaan välitetä...

Entäs sitten! Olenhan helposti vietävä typerys.

Vierailija
57/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.

Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?

Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.

Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.

Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂

Keskiluokka laitetaan maksamaan veroistaan asioita, jotka aidossa markkinataloudessa kuuluisi yksityiselle sektorille. Mutta kokoomus ei olekaan pro market vaan pro business -puolue.

Vierailija
58/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku aiempi hallitus olisi selittänyt vain "hallitus päätti" tuon mittaluokan rahoituksesta, siitä olisi noussut sota.

Missä viipyy kokoomuksen Verkkouutisten ja persujen Suomen uutisten kommentit?

Epäilen, että ne tulevat sanomaan vain, että kansa on liian typerä ymmärtääkseen, kuten tähänkin asti.

Kokoomus on tämän maan parhaiten suunniteltu huijaus, jolla keskiluokka on saatu äänestämään rikkaiden edunvalvontakoneistoa.

Miten keskiluokka kärsii uudesta jäähallista 😂

Keskiluokka laitetaan maksamaan veroistaan asioita, jotka aidossa markkinataloudessa kuuluisi yksityiselle sektorille. Mutta kokoomus ei olekaan pro market vaan pro business -puolue.

Onko helsinkiläiset kärsiny helsingin jäähallista 50 vuotta ku se on rakennettu julkisella rahalla?

Vierailija
59/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vi tun valtakunnallista tuossa monitoimiareenassa mukamas on :DDD

Rahat menee Orpon tuttavapiirin urakoitsijoille ym. kiinteistökämyille.

POLIISI; TUU TUTKIMAAN. TÄÄLLÄ HUUTAA KANSA!

Vierailija
60/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Orpo avaa asiaa ja vaikka avaisikin, tutkintapyynnön paikka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan