Orpo kaivaa omaa ja puolueensa hautaa - "Valtakunnallisesti tärkeä". Ei suostu avamaan kuka päätti Garden Helsingin tuesta
Nyt, jos koskaan Orpon kannattaisi käyttää viestintäkonsulttia.
Kommentit (166)
Kannustamme Orpoa hautansa kaivamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota olla oikeasti rakentamassa. Petteri jakaa veroeuroja kavereille vielä kun voi.
Eikö se tuki ollut ehdollinen, mitkähän ne ehdot on?
Tuki täytyy myöntää ehdollisena, koska avustusta koskevaa määrärahaa ei ole vielä valtion talousarviossa. Eduskunta päättää valtion talousarviosta, ei valtioneuvosto. Nämä ovat ihan perusasioita valtion taloudenhoidosta, jotka jokaisen pitäisi tietää.
Kokoomus: Menestys on ansaittua. Ahkera menestyy.
Ja kaverikapistalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Kouluun? Terveydenhuoltoon?? Päiväkoteihin ja vanhustenhuoltoon?
"Jos sä et halua käyttää verorahoja yksityisyrittäjän mokien maksamiseen niin mihin sä haluat ne käyttää"
HG:n taustalla häärii Kokoomuksen Jan Vapaavuori ja Harry Bogomoloff. Mutta Suomessa ei ole korruptiota.
Hyvä veli suosii toista. Niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.
Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂
Orpo voisi tehdä vasurien tavoin tästä Tiitisen lista -tyylisen keissin. Vastuullisten nimet julkaistaan joskus ensi vuosisadalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Kouluun? Terveydenhuoltoon?? Päiväkoteihin ja vanhustenhuoltoon?
"Jos sä et halua käyttää verorahoja yksityisyrittäjän mokien maksamiseen niin mihin sä haluat ne käyttää"
Ei elämä oo pelkkää koulua ja terveydenhuoltoa vaan tarvii myös viihdettä.
Helsinki Garden on jo 15 vuotta myöhässä nii hyvä et homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Olet niitä ihmisiä jotka haluaa valtion maksavan kaikkea kivaa ja hauskaa.
Sitten valitat kun suomessa on niin kova verotus eikä vanhuksistakaan välitetä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.
Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂
Sinulle!!!
Minäkin maksan itse omat harrastukseni ja hauskanpidon niin kuin kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Olet niitä ihmisiä jotka haluaa valtion maksavan kaikkea kivaa ja hauskaa.
Sitten valitat kun suomessa on niin kova verotus eikä vanhuksistakaan välitetä...
Lakkautetaanko kaikki urheilu ja viihde Suomesta ja annetaan kaikki rahat vaan vanhuksille?
Ja Riikan piti olla tarkka valtion rahoista 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.
Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂
Sinulle!!!
Minäkin maksan itse omat harrastukseni ja hauskanpidon niin kuin kuuluukin.
Mitä vittua edelleen. Verorahoistahan helsingin jäähalliki on maksettu. Mutta pääsyliput tapahtumiin maksetaan ite.
Orpo vielä kaatuu tuohon. 35 miljoonaa euroa tuli jostain areenaan mutta kukaan ministeri ei tiedä tai kerro mistä. Nyt asiasta tehty kirjallinen kysymys eduskunnan puhemiehelle ja siihen pitää pääministerin vastata!
Vierailija kirjoitti:
Orpo vielä kaatuu tuohon. 35 miljoonaa euroa tuli jostain areenaan mutta kukaan ministeri ei tiedä tai kerro mistä. Nyt asiasta tehty kirjallinen kysymys eduskunnan puhemiehelle ja siihen pitää pääministerin vastata!
Joo, tapahtuma-areenat ei oo halpoja. Mut ne kestää 50 vuotta näemmä.
Orpo on Köyliöstä, joten kannattaa luultavasti joko Lukkoa tai Ässiä.