Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo kaivaa omaa ja puolueensa hautaa - "Valtakunnallisesti tärkeä". Ei suostu avamaan kuka päätti Garden Helsingin tuesta

Vierailija
28.06.2026 |

Nyt, jos koskaan Orpon kannattaisi käyttää viestintäkonsulttia.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012107248.html

Kommentit (166)

Vierailija
21/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on orpollekin luultavasti kiva osuus tai muita messeviå etuja tulollaan, ikuinen kausikortti ja aitio varmastikin vähintään. Ikäviä hyväveli-soppia, mutta senpä löytää Petteri edestään. Ehkä korruptiokerhoa on niin paljon että jatkaa asemassaan, itse olen jo vaihtanut puoluetta. 

Se kannattaa Tepsiä nii ei se ota Hifkin kausikorttia 

Orpo on Köyliöstä, joten kannattaa luultavasti joko Lukkoa tai Ässiä.

Vierailija
22/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustamme Orpoa hautansa kaivamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota olla oikeasti rakentamassa. Petteri jakaa veroeuroja kavereille vielä kun voi.

Eikö se tuki ollut ehdollinen, mitkähän ne ehdot on?

Tuki täytyy myöntää ehdollisena, koska avustusta koskevaa määrärahaa ei ole vielä valtion talousarviossa. Eduskunta päättää valtion talousarviosta, ei valtioneuvosto. Nämä ovat ihan perusasioita valtion taloudenhoidosta, jotka jokaisen pitäisi tietää.

Vierailija
24/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus: Menestys on ansaittua. Ahkera menestyy.

Ja kaverikapistalisti.

Vierailija
25/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Kouluun? Terveydenhuoltoon?? Päiväkoteihin ja vanhustenhuoltoon?

 

"Jos sä et halua käyttää verorahoja yksityisyrittäjän mokien maksamiseen niin mihin sä haluat ne käyttää"

Vierailija
26/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HG:n taustalla häärii Kokoomuksen Jan Vapaavuori ja Harry Bogomoloff. Mutta Suomessa ei ole korruptiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsinki, Gardenia!

Vierailija
28/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä veli suosii toista. Niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.

Vierailija
30/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku Sannan aamupalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.

Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂

Vierailija
32/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo voisi tehdä vasurien tavoin tästä Tiitisen lista -tyylisen keissin. Vastuullisten nimet julkaistaan joskus ensi vuosisadalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Kouluun? Terveydenhuoltoon?? Päiväkoteihin ja vanhustenhuoltoon?

 

"Jos sä et halua käyttää verorahoja yksityisyrittäjän mokien maksamiseen niin mihin sä haluat ne käyttää"

Ei elämä oo pelkkää koulua ja terveydenhuoltoa vaan tarvii myös viihdettä.

Helsinki Garden on jo 15 vuotta myöhässä nii hyvä et homma etenee.

Vierailija
34/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Olet niitä ihmisiä jotka haluaa valtion maksavan kaikkea kivaa ja hauskaa.

Sitten valitat kun suomessa on niin kova verotus eikä vanhuksistakaan välitetä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.

Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂

Sinulle!!!

Minäkin maksan itse omat harrastukseni ja hauskanpidon niin kuin kuuluukin.

Vierailija
36/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Olet niitä ihmisiä jotka haluaa valtion maksavan kaikkea kivaa ja hauskaa.

Sitten valitat kun suomessa on niin kova verotus eikä vanhuksistakaan välitetä...

Lakkautetaanko kaikki urheilu ja viihde Suomesta ja annetaan kaikki rahat vaan vanhuksille?

Vierailija
37/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Riikan piti olla tarkka valtion rahoista 😂😂😂

Vierailija
38/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin! 

Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?

Tapahtuma areenat ja muu hömppä ja hauskanpito ei kuulu valtiolle ja veronmaksajille.

Mitä helvettiä. Kenelle ne sitte kuuluu 😂

Sinulle!!!

Minäkin maksan itse omat harrastukseni ja hauskanpidon niin kuin kuuluukin.

Mitä vittua edelleen. Verorahoistahan helsingin jäähalliki on maksettu. Mutta pääsyliput tapahtumiin maksetaan ite.

Vierailija
39/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo vielä kaatuu tuohon. 35 miljoonaa euroa tuli jostain areenaan mutta kukaan ministeri ei tiedä tai kerro mistä. Nyt asiasta tehty kirjallinen kysymys eduskunnan puhemiehelle ja siihen pitää pääministerin vastata!

Vierailija
40/166 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo vielä kaatuu tuohon. 35 miljoonaa euroa tuli jostain areenaan mutta kukaan ministeri ei tiedä tai kerro mistä. Nyt asiasta tehty kirjallinen kysymys eduskunnan puhemiehelle ja siihen pitää pääministerin vastata!

Joo, tapahtuma-areenat ei oo halpoja. Mut ne kestää 50 vuotta näemmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme