Orpo kaivaa omaa ja puolueensa hautaa - "Valtakunnallisesti tärkeä". Ei suostu avamaan kuka päätti Garden Helsingin tuesta
Nyt, jos koskaan Orpon kannattaisi käyttää viestintäkonsulttia.
Kommentit (166)
Orpo ilmeisesti haluaa, että ensi keväänä korruptio ja HV-verkosto on yksi vaalikeskustelun pääteemoista. No onhan hän siinä aika meritoitunut asiantuntija.
Ei se mitään hautaa kaiva. Ihan perus kokoomuksen kaverikapitalismia joka on äänestäjille ok ja josta mediakin päästää silkkihansikkain.
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Haha. Ei taia laskea Kokoomuksen kannatusta et hommaa uuen jäähallin. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Tampereen ahdinko valitettavasti vaan syvenee kun pk-seudulle nousee uusia isoja areenoja.
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
Hanke oli Orpon mielestä valtakunnallisesti tärkeä, mutta silti päätös tehtiin salassa. Miksi?
Paljonko tuosta 35 miljoonasta eurosta ohjautuu Kokoomuksen vaalikassaan?
Hjallista veetuttaa kun Orpo on areena suhmuroinneissa astunut hänen reviirilleen.
Ei tuota olla oikeasti rakentamassa. Petteri jakaa veroeuroja kavereille vielä kun voi.
Siellä on orpollekin luultavasti kiva osuus tai muita messeviå etuja tulollaan, ikuinen kausikortti ja aitio varmastikin vähintään. Ikäviä hyväveli-soppia, mutta senpä löytää Petteri edestään. Ehkä korruptiokerhoa on niin paljon että jatkaa asemassaan, itse olen jo vaihtanut puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Hanke oli Orpon mielestä valtakunnallisesti tärkeä, mutta silti päätös tehtiin salassa. Miksi?
Se on yksilötasolla valtakunnallisesti tärkeä. Enää vajaa vuosi tyhjentää yhteistä kassaa ja pedata hillotolppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota olla oikeasti rakentamassa. Petteri jakaa veroeuroja kavereille vielä kun voi.
Eikö se tuki ollut ehdollinen, mitkähän ne ehdot on?
Eikö se tunnin juna voitaisi rakentaa Helsingin päärautatieaseman ja Gardenia välille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota olla oikeasti rakentamassa. Petteri jakaa veroeuroja kavereille vielä kun voi.
Eikö se tuki ollut ehdollinen, mitkähän ne ehdot on?
Sopiva nimitys hyväpalkkaiseen suojatyöhön rahoituksesta hyötyvässä organisaatiossa.
Päätös hankkeen eteenpäin viemisestä on tehty valtioneuvoston budjettiriihessä eli päätöksen ovat tehneet kaikki ne ministerit, jotka ovat osallistuneet budjettiriiheen. Yksinkertaista. Mitään sitovaa avustuspäätöstä ei ole voitu tehdä, koska avustusta koskevaa määrärahaa ei ole vielä valtion talousarviossa. Eduskunta päättää valtion talousarviosta, ei valtioneuvosto. Vuoden 2026 budjettiriihen mukaan avustusta koskeva määräraha on tarkoitus sisällyttää vuoden 2027 talousarvioesitykseen. Eduskunta päättää joulukuussa 2026, mitä määrärahoja sisällytetään talousarvioesityksestä eduskunnan hyväksymään vuoden 2027 valtion talousarvioon. Eli jos löytyy 101 kansanedustajaa, jotka eivät hyväksy Helsinki Gardenin avustusta, niin avustusta koskeva määräraha voidaan poistaa äänestyspäätöksellä valtion talousarviosta. Nyt painetta kansanedustajiin, niin Petteri ja Jan jäävät nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on orpollekin luultavasti kiva osuus tai muita messeviå etuja tulollaan, ikuinen kausikortti ja aitio varmastikin vähintään. Ikäviä hyväveli-soppia, mutta senpä löytää Petteri edestään. Ehkä korruptiokerhoa on niin paljon että jatkaa asemassaan, itse olen jo vaihtanut puoluetta.
Se kannattaa Tepsiä nii ei se ota Hifkin kausikorttia
Rahaa on! Paitsi ei köyhille ja sairaille. Hyvä veli saa miljoonia heti kun kehtaa pyytää. Kokkarilta kokkarille. Juhlat jatkuu.
Orpoooo! Tule kertomaan asiat niinkuin ne meni, koko Suomi odottaa.
Ensi viikko aikaa.