Sanokaahan miehet nyt ihan rehellisesti....
....ja ei tarvitse olla empaattinen tms, että miten paljon se naisen ulkonäkö teille merkitsee?
Onko se tärkein asia siinä, että edes otatte kontaktia naiseen? Että jatkatte kontaktista eteenpäin? Entäs parisuhteen muidostsmiseen?
Entäs jos nainen on ruma, siis oikeasti ruma. En nyt tarkoita mitään, että laihduta, meikkaa ja laita nätit vaatteet, vasn oikeasti ruma? Niin löhedrysittekö, ottaisitteko kontaktia tai aloittaisitteko parisuhteen, jos luonne olisi mahtava, nainen olisi älykäs, hauska, hyvä keskustelemaan, välittävä ja empaattinen tms?
Kommentit (116)
Pohjoismaiden nainen (Suomessa Länsi-Suomi) on kaunis. Vaalea, pitkähköt raajat, ei lättänaama idän geeneillä. Tämä itselleni tärkeintä.
Vieläkö täällä palstaincelit "keskustelevat" keskenään ihmissuhdeasioista? 😂
Ja naisetko muka tykkää rumista miehistä? En usko . Jopa 65v äitini kuolaa jotain jonny deppiä. Mieluummin sinkkuna jos ei Jonny tuu ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä kaksinaismoralismi tässäkin. Miehet eivät missään nimessä ota rumaa naista, mutta kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger.
Meneekö vähän termit sekaisin?
Gold digger on juuri sellainen, joka menee rahan kanssa naimisiin. Mies on kuriositeetti ja ulkonäkö vielä pienempi kuriositeetti.
23v hottis menee jonkun ikälopun multimiljonäärin kanssa suhteeseen. Se on gold digger.
On se tärkein. Turha väittää muuta.
Yleensä ulkonäkö kertoo luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Symmetriset piirteet tärkeä. Sekä kasvoiussa että kropassa.
Vasen/oikea symmetria on yksi merkittävän tärkeä kauneuden osatekijä.
Mutta ruma voi olla, ja usein on, symmetrisesti ruma. Ajattele vaikkapa symmetrisesti rumapainoisa, joka on liikkumatta jotta symmetria ei hytky läskien tahdissa.
Hävettää joidenkin miesten vastaukset täällä. Te sabotoitte muidenkin mahdollisuuksia parisuhteeseen.
M41
Luonne ja ulkonäkö ovat ikään kuin kaksi eri lähestymiskulmaa asiaan. Jos naisella on kultainen luonne niin totta kai haluaisin myös parisuhdetta häneltä riippumatta oikeastaan lainkaan ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Luonne ja ulkonäkö ovat ikään kuin kaksi eri lähestymiskulmaa asiaan. Jos naisella on kultainen luonne niin totta kai haluaisin myös parisuhdetta häneltä riippumatta oikeastaan lainkaan ulkonäöstä.
Tämä sai heti alapeukkuja… olipa kerran teini-ikäinen minä, joka sai parhaan kaverin isosiskolta käsinkirjoitetun lapun siitä että olen söpö ja hyvä ihminen jne. Hän oli ennen mielestäni neutraalin näköinen, mutta muuttui heti kuumaksi minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Luonne ja ulkonäkö ovat ikään kuin kaksi eri lähestymiskulmaa asiaan. Jos naisella on kultainen luonne niin totta kai haluaisin myös parisuhdetta häneltä riippumatta oikeastaan lainkaan ulkonäöstä.
Eli ottaisit vaikka 70v herttasen mummon koska hänellä kultainen sydän
Vierailija kirjoitti:
Ja naisetko muka tykkää rumista miehistä? En usko . Jopa 65v äitini kuolaa jotain jonny deppiä. Mieluummin sinkkuna jos ei Jonny tuu ovelle.
Mahdottoman haaveilustakin saa enemmän kuin tällaisista miehistä, jotka täällä toitottavat, kuinka jättäisivät "kivan" vaimonsa heti, jos vain olisi mahdollisuus sellaiseen naiseen, jonka oikeasti haluavat. Kiitos kun kerroitte, mieluummin yksin haaveillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on se tärkein. Ei jaksa rumaa naista katsella. Ja kropan ja naaman pitää olla sellainen, että kulli nousee.
Rumat kelpaa kertspnpiksi, mutta ei suhteeseen, ihan sama mikä luonne naisella on.
Mies 32 vee
Ruman miehenä en saa kuin rumia naisia, joten niihin on tyydyttävä. Oikeasti haaveilen ja haluaisin sellaisen missityyppisen kaunottaren. Vaimo on kiva ja meillä on ihan hyvä olla yhdessä,mutta salaa haaveilen kaunottaresta. Vaihtaisin, jos olisi mahdollista.
Terveisin keski-ikäinen mies.
Toivottavasti löydät oikein kauniin, ilkeän ja kusipään vaihdokkaan. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kaunis eikä kasvot roiku, saapi olla vanhemmiten hiukan naisellista pyöreyttäkin kunhan ei ole lihava. Näyttää viehkeältä. Tässä on se hankaluus, että lean alle tulee helposti heltta, mutta sen saa veitsellä pois (rasvaimu ja kaulan kohotus). Varakkaissa piireissä taitaa olla sääntö.
Leuan (ei lean) piti kirjoittaa. Ja Suomessa saa kymppitonnilla teetätettyä.
Puhut kokemuksesta? Olet poistattanut helttasi. Samalla tavalla se tulee miehille, katso Trumpia.
Inhoan tyhmyyttä enemmän kuin rumuutta.