Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaahan miehet nyt ihan rehellisesti....

Vierailija
28.06.2026 |

....ja ei tarvitse olla empaattinen tms, että miten paljon se naisen ulkonäkö teille merkitsee?

Onko se tärkein asia siinä, että edes otatte kontaktia naiseen? Että jatkatte kontaktista eteenpäin? Entäs parisuhteen muidostsmiseen?

Entäs jos nainen on ruma, siis oikeasti ruma. En nyt tarkoita mitään, että laihduta, meikkaa ja laita nätit vaatteet, vasn oikeasti ruma? Niin löhedrysittekö, ottaisitteko kontaktia tai aloittaisitteko parisuhteen, jos luonne olisi mahtava, nainen olisi älykäs, hauska, hyvä keskustelemaan, välittävä ja empaattinen tms? 

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on se ensimmäinen ja varsin tärkeä asia mihin ihminen kiinnittää huomionsa ja saa harkitsemaan lähempää tuttavuutta. Ulkonäön on oltava sellainen, joka  viehättää omaa makua.

Siitä se lähtee, sitten alkaa luonteiden sovittaminen jne.

Kyllä, etenkin kun mies on keränyt jonkin verran ikää ja kokemuksia, naisen kaunis ulkonäkö ja siihen elimellisesti liittyvä nuori ikä nousee ykkösvaatimuksiksi, teiniaikoina kun minulla ei ollut kumpaakaan mainittavassa määrin parinvalinta oli enemmälti hakuammuntaa, onneksi tuolloin ei ollut lainkaan rumapainoisia teininaisia.

Vierailija
122/140 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko naisen tehtävänä olla vaan miehiä varten. 

Teininaisena naisen tehtävänä on miellyttää teinimiestään ja samalla oppia kuinka miestä miellytetään parhaiten. Nuorena naisena naisin tehtävä on miellyttää miestään, pitää koti tiptop kunnossa ja pyöräytellä jälkikasvia. Vanhana naisena naisen tehtävä on pitää koti tiptop kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä rehellinen vastaus, vetäkää herne nenäänne, jos mieli tekee, mutta itsepähän kysyit:

Nuorena sinkkuaikana ulkonäkö varmaan sitten merkitsi paljonkin, sillä en ylipäätään edes tutustunut tai päästänyt lähelleni lähemmin naisia, joiden ulkonäkö ei miellyttänyt silmää. Oikeastaan huomasin vain ne naiset, jotka olivat minusta viehättäviä. Kun tapasin nykyisen vaimoni noin 20 vuotta sitten, ulkonäkö oli ensimmäinen asia, jonka huomasin ja johon kiinnitin huomiota.

Suhteen edetessä, niin nykyisessä suhteessani kuin aiemminkin, ulkonäkö menetti merkitystään hyvin nopeasti ja tärkeämmiksi nousivat muut ominaisuudet. Luonne, älykkyys, huumorintaju, samankaltainen arvomaailma, yhteiset kiinnostuksen kohteet... Ajatus, että vaihtaisin vaimoni toiseen ulkonäön vuoksi on kertakaikkisen naurettava. Mutta on se kieltämättä edelleen plussaa, että nainen on yhä vieläkin nätti. 😎

Vierailija
124/140 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässäpä rehellinen vastaus, vetäkää herne nenäänne, jos mieli tekee, mutta itsepähän kysyit:

Nuorena sinkkuaikana ulkonäkö varmaan sitten merkitsi paljonkin, sillä en ylipäätään edes tutustunut tai päästänyt lähelleni lähemmin naisia, joiden ulkonäkö ei miellyttänyt silmää. Oikeastaan huomasin vain ne naiset, jotka olivat minusta viehättäviä. Kun tapasin nykyisen vaimoni noin 20 vuotta sitten, ulkonäkö oli ensimmäinen asia, jonka huomasin ja johon kiinnitin huomiota.

Suhteen edetessä, niin nykyisessä suhteessani kuin aiemminkin, ulkonäkö menetti merkitystään hyvin nopeasti ja tärkeämmiksi nousivat muut ominaisuudet. Luonne, älykkyys, huumorintaju, samankaltainen arvomaailma, yhteiset kiinnostuksen kohteet... Ajatus, että vaihtaisin vaimoni toiseen ulkonäön vuoksi on kertakaikkisen naurettava. Mutta on se kieltämättä edelleen plussaa, että nainen on yhä vieläkin nätti. 😎

Mitä muita miehelle merkityksellisiä ominaisuuksia naisessa on, kuin seksuaalisuus (kauneus, hoikkuus sisältyy seksuaalisuuteen)?

Vierailija
125/140 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita miehelle merkityksellisiä ominaisuuksia naisessa on, kuin seksuaalisuus (kauneus, hoikkuus sisältyy seksuaalisuuteen)?

En kerro!

Tutustu naisiin ja ota ihan itse selvää. Kyllä se siitä avautuu sinullekin aikanaan, kunhan nyt ensin pääset edes poikuudestasi eroon. Tai ehkä ei avaudu, mutta sille toiset eivät mahda mitään.

Vierailija
126/140 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä kaksinaismoralismi tässäkin. Miehet eivät missään nimessä ota rumaa naista, mutta kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger.

Minua ei yhtään miehenä haittaa jos nainen haluaa komean miehen tai mies kauniin naisen jne. mutta se että jos vaan toisen sukupuolen ulkonäkömieltymykset on sallittu niin se ei ole ok oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
127/140 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä sitten: olen hyväkroppainen, nätti nainen, huomiota saan paljon ja kohteliaisuuksia, mutta minua ei lähesty oikein kukaan ok mies. Nyt on jo ikää melkein 50, mutta sama on ollut koko elämän. Mukavakin olen ja ihan fiksu. Jos teen itse jotain avauksia, miehet ei lähde niihinkään. 

Vierailija
128/140 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen nainen ei kiinnosta. Harvoin olen rumaa normaalipainoista 20-40v naista nähnyt. Kerran näin kaupassa sellaisen, että oikein säikähdin kun nainen kääntyi. Nopeasti tajusin naaman arvista, että ollut joskus autokolarissa tai jossain. Oli leuka vinksin vonksin. En jäänyt tuijottamaan vaan jatkoin matkaani.

M39

Vierailija
129/140 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Mietin ,kun katson yleisurheilua, että onpa nuo kuulantyöntäjänaiset rumia, kun ovat niin isokokoisia. Naisellinen nainen on siro ja pienikokoinen. 

Tämä on jokaisen henkilökohtainen mielipide. On myös niitä jotka pitävät naisesta joka on kuin kuulantyöntäjä.

Kuulantyöntäjänaiset varmaan tykkäävät siitä, että ovat kuin kuulantyöntäjiä. Eiväthän he muuten voittaisi.

Vierailija
130/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä kaksinaismoralismi tässäkin. Miehet eivät missään nimessä ota rumaa naista, mutta kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger.

Minua ei yhtään miehenä haittaa jos nainen haluaa komean miehen tai mies kauniin naisen jne. mutta se että jos vaan toisen sukupuolen ulkonäkömieltymykset on sallittu niin se ei ole ok oli sitten mies tai nainen.

Missä muualla ihmisten ulkonäkömieltymykset olisivat kielletty kuin naistenaivoissasi? Naisella on naisen ulkonäkömieltymykset miehellä on miehen ulkonäkömieltymykset, ja naisen ulkonäkömieltymykset ovat suuresti erilaiset kuin miehen ulkonäkömieltymykset, ja miehen ulkonäkömieltymykset ovat suuresti erilaiset kuin naisen ulkonäkömieltymykset. Samoin on laita kaikkien muidenkin parinvalintakriteereiden osalla.

Vierailija
131/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäkö on tärkeä suhteen seksuaalisen ulottuvuuden osalta. Jos naisen ulkonäkö ei sytytä minua, todennäköisesti en kiihotu hänestä seksuaalisesti, jolloin suhde jää vääjäämättä platoniseksi ystävyydeksi. 

M40

Vierailija
132/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä sitten: olen hyväkroppainen, nätti nainen, huomiota saan paljon ja kohteliaisuuksia, mutta minua ei lähesty oikein kukaan ok mies. Nyt on jo ikää melkein 50, mutta sama on ollut koko elämän. Mukavakin olen ja ihan fiksu. Jos teen itse jotain avauksia, miehet ei lähde niihinkään. 

En sano tätä loukatakseni tai ollakseni ilkeä. Mutta oletko harkinnut sellaista vaihtoehtoa, että et välttämättä ole niin viehättävä kuin mitä itse olet arvioinut? 

Syy miksi sanon tämän on se, että olen elämäni aikana kohdannut joitain aika ilkeämielisiä ja luonteeltaan hankalia, mutta kauniita naisia. Ja ainakaan näillä naisilla ei ollut mitään ongelmia saada miehiä, tai onnistua miehen iskemisessä jos itse aloitteen tekivät. 

Vierailija
133/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavaan suhteeseen jos vielä lähtisin niin naisen luonteen ja aktiivisuuden pitäisi olla aika helmi. Mitään naama nutturalla olevaa sohvastakasvajaa ei enää jaksa. Ulkonäöksi riittää 8-, sellainen olen itsekin.

M48

Vierailija
134/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on oikeasti ruma, kuten kuvailit avauksessa, niin en minä pystyisi hänen kanssaan harrastamaan seksiä. Tarkoitan tätä ihan kirjaimellisesti: en fyysisesti kykenisi saamaan erektiota, enkä näin ollen olemaan yhdynnässä.

Vierailija
135/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavaan suhteeseen jos vielä lähtisin niin naisen luonteen ja aktiivisuuden pitäisi olla aika helmi. Mitään naama nutturalla olevaa sohvastakasvajaa ei enää jaksa. Ulkonäöksi riittää 8-, sellainen olen itsekin.

M48

Eikös 8:n ulkonäkö tarkoita sitä, että henkilö on parhaan 20 % joukossa ulkonäkönsä puolesta? Se että tuollainen ulkonäkö "riittää" sinulle, on hieman koominen toteamus :) eiköhän valtaosalle väestöstä hyvinkin riitä, että kumppanin ulkonäkö on parhaan 20 % joukossa.

Vierailija
136/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä palstaincelit "keskustelevat" keskenään ihmissuhdeasioista? 😂

Kirjoitatko sinä vauvalle ikinä yhtään sellaista viestiä, mikä ei koske palstainceleitä? Miksi palstaincelit asuvat pääsi sisällä 24/7, maksamatta edes vuokraa?

Vierailija
137/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano tätä loukatakseni tai ollakseni ilkeä. Mutta oletko harkinnut sellaista vaihtoehtoa, että et välttämättä ole niin viehättävä kuin mitä itse olet arvioinut? 

Syy miksi sanon tämän on se, että olen elämäni aikana kohdannut joitain aika ilkeämielisiä ja luonteeltaan hankalia, mutta kauniita naisia. Ja ainakaan näillä naisilla ei ollut mitään ongelmia saada miehiä, tai onnistua miehen iskemisessä jos itse aloitteen tekivät. 

Minäkin pidin itseäni joskus ihan kivan näkösenä, mutta olen alkanut ymmärtämään näin 50veenä etten olekaan. Siksi sinkkuna varmasti olenkin. 

Vierailija
138/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger "

Tuo käsitehäiriö. Gold Digger, eli kullankaivaja, on nainen joka ryhtyy vanhemman miehen vaimoksi vain yhden kriteerin vuoksi, koska mies on erittäin rikas, nainen siis olettaa saavansa haltuuna miehen omaisuuden kun tämä pian kupsahtaa tai ainakin suuren siivun siitä.

Vierailija
139/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidin itseäni joskus ihan kivan näkösenä, mutta olen alkanut ymmärtämään näin 50veenä etten olekaan. Siksi sinkkuna varmasti olenkin. 

Monien ihmisten on vaikea tehdä realistista itsearviointia omasta ulkonäöstään. Minäkin luulin aikanaan olevani vähintäänkin keskiverto ulkonäöltäni, mutta olen pikkuhiljaa tajunnut miten päin h*lvettiä kasvojeni estetiikka oikeasti on. Totuus on se, että minä olen selkeästi keskivertoa rumempi kasvojeni osalta. 

Vierailija
140/140 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on tatuoinnilla pilattu iho, tai läväreitä kuten sonnintalutusrengas sierainvälissään, niin yläpäällään päätöksiä tekevä mies ei lähesty vaikka tämä olisi muutoin kuin toiveittensa täyttymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan