Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaahan miehet nyt ihan rehellisesti....

Vierailija
28.06.2026 |

....ja ei tarvitse olla empaattinen tms, että miten paljon se naisen ulkonäkö teille merkitsee?

 

Onko se tärkein asia siinä, että edes otatte kontaktia naiseen? Että jatkatte kontaktista eteenpäin? Entäs parisuhteen muidostsmiseen?

 

Entäs jos nainen on ruma, siis oikeasti ruma. En nyt tarkoita mitään, että laihduta, meikkaa ja laita nätit vaatteet, vasn oikeasti ruma? Niin löhedrysittekö, ottaisitteko kontaktia tai aloittaisitteko parisuhteen, jos luonne olisi mahtava, nainen olisi älykäs, hauska, hyvä keskustelemaan, välittävä ja empaattinen tms? 

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on se tärkein. Ei jaksa rumaa naista katsella. Ja kropan ja naaman pitää olla sellainen, että kulli nousee. 

 

Rumat kelpaa kertspnpiksi, mutta ei suhteeseen, ihan sama mikä luonne naisella on. 

 

Mies 32 vee

Vierailija
2/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ei jaksa, lähden ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Vierailija
4/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on toki tärkeä, mutta en ole nähnyt yhtään ikäistäni itsestään huolehtivaa naista, joka ei kelpaisi ulkonäön puolesta. Luonteen puolesta olen superkranttu.

Vierailija
5/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä kaksinaismoralismi tässäkin. Miehet eivät missään nimessä ota rumaa naista, mutta kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger.

Vierailija
6/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on se tärkein. Ei jaksa rumaa naista katsella. Ja kropan ja naaman pitää olla sellainen, että kulli nousee. 

 

Rumat kelpaa kertspnpiksi, mutta ei suhteeseen, ihan sama mikä luonne naisella on. 

 

Mies 32 vee

 Ruman miehenä en saa kuin rumia naisia, joten niihin on tyydyttävä. Oikeasti haaveilen ja haluaisin sellaisen missityyppisen kaunottaren. Vaimo on kiva ja meillä on ihan hyvä olla yhdessä,mutta salaa haaveilen kaunottaresta. Vaihtaisin, jos olisi mahdollista.

 

Terveisin keski-ikäinen mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille, sukupuoleen katsomatta, ulkonäkö merkkaa ainakin jonkun verran. Toki sitä voi kierrellä ja kaarrella miten ei etsi "mallia", vaan "omasta mielestä kivannäköistä" tai jotain vastaavaa, silti se tarkoittaa että ulkonäkö merkkaa, eikö? Kehtaan väittää ettei useimpien ns. kehopositiivisten ykkösvalintakaan olisi toinen kehopositiivinen, ja moni tällainen nainenhan nimenomaan sanoo, että heidän "tyyppinsä" on esim. treenattu tai jopa laiha. Jostain syystä kuitenkin jos mies sanoo että haluaa treenatun tai edes normaalipainoisen naisen, se automaatttisesti tarkoittaa, joidenkin mielestä, sitä instagram silaribeibeä tai jotain syömishäiriöistä ballerinaa. Ääripäitä. 

Vierailija
8/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Voisin kerran nusasta isoa ja läskiä naista, tai vaan isoa. Olisipa sekin tehty.

 

Onko isolla naisella iso pillu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä kaksinaismoralismi tässäkin. Miehet eivät missään nimessä ota rumaa naista, mutta kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger.

Jep, naisten ”vaatimustasot ovat liian korkealla”. :D

Vierailija
10/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeiltä ja rumilta naisilta saa helposti, ne kun tietävät, että eivät muuhun kelpaa. En lähestyisi muuten, ja parisuhde... nou nou. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tykästyä kivaan ja fiksuun naiseen, vaikka ulkonäkö ei olisi niin viimeisen päälle. 

Vierailija
12/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskeiltä ja rumilta naisilta saa helposti, ne kun tietävät, että eivät muuhun kelpaa. En lähestyisi muuten, ja parisuhde... nou nou. 

Hävettäisi kulkea jonkun tankin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tykästyä kivaan ja fiksuun naiseen, vaikka ulkonäkö ei olisi niin viimeisen päälle. 

Mutta rumaa et huolisi. 

Vierailija
14/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä kaksinaismoralismi tässäkin. Miehet eivät missään nimessä ota rumaa naista, mutta kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger.

Täh? :D

Gold diggerillähän tarkoitetaan, että nainen haluaa rikkaan miehen. Ja nimenomaan silloin ulkonäkö ei merkkaa, vaan status/materia on kaikki kaikessa. Ilmiö, jonka takia rumakin mies voi saada kauniin naisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Hyväksytkö sitten pienet A-kupin rinnat eli naisen oman nyrkin kokoiset? Hoikilla on usein sitten sellaiset.

Vierailija
16/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen naisen tarvi mikään pakkeli-missi olla. 

Oikeastaan ei saakaan olla. Pakkeli suomi-naisten määrällä ja mittakaavalla on oksettavaa, kun sitä ei edes haluta osata käyttää maltillisesti kuten tarkoitus on, vaan yritetään sillä peittää jo pilalla oleva aihio.

Mutta naisen kuuluu olla normaalipainoinen, se ei ole mikään vaatimus, vaan normaalin naisen normaali olotila. Ja sitten se viimeinen silaus, joka lennättää hiuksista biojäte-astiaan suurimman osan naisista: täydellinen puute roturealismista ja demarifemakkoisuus. 

Vierailija
17/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas niitä ketjuja, että sen omasta mielestä komean/"kivannäköisen" miehen pitäisi hyväksyä sinut sellaisenaan, eli hänellä ei saa olla ulkonäkövaatimuksia, kun taas sinulla saa olla? 

Vierailija
18/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Naapurissa asuu tuommoinen iso nainen. Olen monta kertaa meinannut kysyä, että oletko nainen vai mies, vain vaihtanut sukupuolta? Kroppa on kuin miehellä- isot luut ja pitkä, semmoinen kuulantyöntäjän tai gorillan  näköinen. Sori nyt vaan, mutta ei kyllä herätä mitään romanttisia tai seksuaalisia tunteita, koska ei edes muistuta naista. Kai sillä vehkeet alapäässä on?

Vierailija
19/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itse, haluaisitko herätä joka aamu ruman vierestä? Nainen on muutenkin rumimmillaan aamuisin.

Vierailija
20/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on se tärkein. Ei jaksa rumaa naista katsella. Ja kropan ja naaman pitää olla sellainen, että kulli nousee. 

 

Rumat kelpaa kertspnpiksi, mutta ei suhteeseen, ihan sama mikä luonne naisella on. 

 

Mies 32 vee

Eli toisin sanoen se kulli nousee rumankin kanssa :D

Eli oikeasti, ei kokemusta naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme