Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaahan miehet nyt ihan rehellisesti....

Vierailija
28.06.2026 |

....ja ei tarvitse olla empaattinen tms, että miten paljon se naisen ulkonäkö teille merkitsee?

 

Onko se tärkein asia siinä, että edes otatte kontaktia naiseen? Että jatkatte kontaktista eteenpäin? Entäs parisuhteen muidostsmiseen?

 

Entäs jos nainen on ruma, siis oikeasti ruma. En nyt tarkoita mitään, että laihduta, meikkaa ja laita nätit vaatteet, vasn oikeasti ruma? Niin löhedrysittekö, ottaisitteko kontaktia tai aloittaisitteko parisuhteen, jos luonne olisi mahtava, nainen olisi älykäs, hauska, hyvä keskustelemaan, välittävä ja empaattinen tms? 

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö merkkaa kovin paljon minulle. Luonne merkkaa koska nisen pitää olla kiva ja sen kanssa pitää tulla toimeen hyvin että voi seurustella. en jaksa eiidella pikkuasioista ja naisen tulee olla ymmärtäväinen  ja pitää tietenkin sanoa oman mielipiteen asioista. Naisen pitää olla kuitenkin liikuntaa harrastava koska itse tykkään liikkua aamuisinkin 20 km pyörälenkkii vedän. Tavallesen näköinen kelpaa siis en minä osaa sanoa tarkemmin.

Vierailija
42/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on yllättävän tärkeä monelle miehelle vaikkei ehkä uskoisi. Osa kelpuuttaa rumemman ja lihavamman naisen jos tämä muuten on miehen haluihin sopiva, esimerkiksi meikkaa, pukeutuu kauniisti ja on miestä varten.

Lähinnä sillä saa pillunpuutteen korvattua. Jos nainen vielä siivoaa ja laittaa ruokaa, niin kyllä voi olla sen kanssa, samalla,kun etsii sitä kaunista ja hoikkaa naista. 

Palstaincelit ovat taas heränneet...                         

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen naisen tarvi mikään pakkeli-missi olla. 

Oikeastaan ei saakaan olla. Pakkeli suomi-naisten määrällä ja mittakaavalla on oksettavaa, kun sitä ei edes haluta osata käyttää maltillisesti kuten tarkoitus on, vaan yritetään sillä peittää jo pilalla oleva aihio.

Mutta naisen kuuluu olla normaalipainoinen, se ei ole mikään vaatimus, vaan normaalin naisen normaali olotila. Ja sitten se viimeinen silaus, joka lennättää hiuksista biojäte-astiaan suurimman osan naisista: täydellinen puute roturealismista ja demarifemakkoisuus. 

Sun pitää lähestyä Persuja. 

 

Tyypilliseen miehen tapaan valkeasta naisen ulkonäön perusteella  ja odotat, että nainen vaihtaa ammatin asunpaikan harrastukset ystävät ja oman poliittisen kannan sinun takiasi. 

Milloin levysi jäi jumiin? persu persu persu persu persu

Vierailija
44/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla monilla tavoin viehättävä,  "hyvän näköinen" on vähän ahtaampi käsite.  Ja voihan se olla myös niin kiva että sielujen sympatiaa löytyy tarpeeksi.

Mutta jos on häijy ja tyhmä ja pinnallinen niin vaikka olis miten kaunis niin lerp...

No kyllä siedän naisen kiukutteluakin, jos on kaunis. Tavallisen näköiseltä naiselta tsi netistä en siedä. Rumat eivät ole edes olemassa. 

Vierailija
45/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Mietin ,kun katson yleisurheilua, että onpa nuo kuulantyöntäjänaiset rumia, kun ovat niin isokokoisia. Naisellinen nainen on siro ja pienikokoinen. 

Tämä on jokaisen henkilökohtainen mielipide. On myös niitä jotka pitävät naisesta joka on kuin kuulantyöntäjä.

Vierailija
46/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin hieno keskustelu pilattiin palstainceleiden öyhötyksellä. Eikö mitään keskustelua voi käydä ilman persuja tai sukupuolen vastakkainasettelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö merkitsee totta kai. Sama naisilla kuin miehilläkin. Silti olemus merkitsee paljon.

Kuten olet varmasti itsekin huomannut, niin myös luonne vaikuttaa ulkonäköön. Jos toinen on mukava ja hänen kanssaan on hyvä olla, niin hän muuttuu myös kauniiksi. Tavalliset silmät ovatkin kauniit. Jos toinen on ilkeä ja vastenmielinen, niin myös ulkonäkö muuttuu rumaksi. Kauniit silmät ovatkin pistävät.

 

Haluatko tietää yhden yön suhteen vai pitkän parisuhteen kannalta? On eri asia tuntea toista kohtaan pelkkää seksuaalista vetoa kuin oikeaa ihastumista. Voit haluta toista seksuaalisesti ja harrastaa seksiä pelkästä intohimosta ilman parisuhteen syntymistä. Voi olla, että ette sovi yhteen maailmankatsomuksen, luonteen tms. vuoksi, mutta silti koette seksuaalista vetovoimaa toisianne kohtaan. Se ei ole väärin vaan ihan luonnollista. 

Tämä on totta. Myös luonne merkitsee paljon. Vaikkeivat erakoituneet mt ongelmaiset tätä suostu hyväksymään.

Vierailija
48/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Mietin ,kun katson yleisurheilua, että onpa nuo kuulantyöntäjänaiset rumia, kun ovat niin isokokoisia. Naisellinen nainen on siro ja pienikokoinen. 

Tämä on jokaisen henkilökohtainen mielipide. On myös niitä jotka pitävät naisesta joka on kuin kuulantyöntäjä.

Joku pervo tai friikki tai jolla on joku fetissi..... ei noista kukaan normaali mies voi tykätä. Eihän nuo näytä edes naisilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Voisin kerran nusasta isoa ja läskiä naista, tai vaan isoa. Olisipa sekin tehty.

 

Onko isolla naisella iso pillu? 

Ei välttis

Vierailija
50/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö merkitsee totta kai. Sama naisilla kuin miehilläkin. Silti olemus merkitsee paljon.

Kuten olet varmasti itsekin huomannut, niin myös luonne vaikuttaa ulkonäköön. Jos toinen on mukava ja hänen kanssaan on hyvä olla, niin hän muuttuu myös kauniiksi. Tavalliset silmät ovatkin kauniit. Jos toinen on ilkeä ja vastenmielinen, niin myös ulkonäkö muuttuu rumaksi. Kauniit silmät ovatkin pistävät.

 

Haluatko tietää yhden yön suhteen vai pitkän parisuhteen kannalta? On eri asia tuntea toista kohtaan pelkkää seksuaalista vetoa kuin oikeaa ihastumista. Voit haluta toista seksuaalisesti ja harrastaa seksiä pelkästä intohimosta ilman parisuhteen syntymistä. Voi olla, että ette sovi yhteen maailmankatsomuksen, luonteen tms. vuoksi, mutta silti koette seksuaalista vetovoimaa toisianne kohtaan. Se ei ole väärin vaan ihan luonnollista. 

Tämä on totta. Myös luonne merkitsee paljon. Vaikkeivat erakoituneet mt ongelmaiset tätä suostu hyväksymään.

Mutta jos nainen on ruma, niin ei se luonne kompensoi sitä rumuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma ei herättäisi seksuaalista kiinnostusta, himoa tai tarvetta olla kiinni toisessa, pikemmin päinvastaisia tuntemuksia, sama miten hyvä tyyppi muuten olisi. 

Olen monesti miettinyt, miten tavallaan hullua on, että kauniin naisen kohdalla ajatus naaman työntämisestä haaroväliin tai persvakoon on kiihottava, upea. Sitten jonkun mörssärin kohdalla ajatus samasta puistattaa ja en tekisi sitä vaikka maksettaisiin. 

Kyse on vetovoimasta. Vetovoima voi syntyä henkisestä yhteydestäkin. Eivät kaikki naistenmiehet ole mitään komistuksia. Heillä on taito ymmärtää naista ja saada heihin henkinen yhteys.

Tässä on hyvä ohje palstainceleille. Ei naisia saada haukkumalla heitä spermaämpäreiksi ja huoriksi. Naisia saadaan pitämällä heitä tasavertaisina ja osoittamalla heitä kohtaan mielenkiintoa sekä sopivassa määrin ihailua. Ei saa liitoitella.

Vierailija
52/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen naisen tarvi mikään pakkeli-missi olla. 

Oikeastaan ei saakaan olla. Pakkeli suomi-naisten määrällä ja mittakaavalla on oksettavaa, kun sitä ei edes haluta osata käyttää maltillisesti kuten tarkoitus on, vaan yritetään sillä peittää jo pilalla oleva aihio.

Mutta naisen kuuluu olla normaalipainoinen, se ei ole mikään vaatimus, vaan normaalin naisen normaali olotila. Ja sitten se viimeinen silaus, joka lennättää hiuksista biojäte-astiaan suurimman osan naisista: täydellinen puute roturealismista ja demarifemakkoisuus. 

Maakuntien muhkuista naisista löytyisi sitä roturealistisempaa, sinulle aatteellisesti sopivampaa naistyyppiä. Kannattaisi joustaa noissa painovaatimuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on ilkeä luonne, mutta kaunis ja terävä. Siedän ilkeyttään, koska on niin hyvännäköinen vielä 50+ Naimisissa 25v

Vierailija
54/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on erilaisia ulkonäköpreferenssejä. Itse en kiinnostun insta/fitnessbeibi-tyylisistä naisista yhtään, sillä tiedän että he eivät voi minustakaan kiinnostua. Nämä naiset ovat toisaalta täysin sieluttomia, he elävät vain someseuraajilleen.

 

Naisia en ole koskaan nettideittipalvelujen ulkopuolellä lähestynyt, sillä ymmärrän että tämä on vain komeiden miesten etuoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat niin läskejä? Edes normaalipainoista on vaikea löytää, saati hoikkaa. 

Vierailija
56/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö merkitsee totta kai. Sama naisilla kuin miehilläkin. Silti olemus merkitsee paljon.

Kuten olet varmasti itsekin huomannut, niin myös luonne vaikuttaa ulkonäköön. Jos toinen on mukava ja hänen kanssaan on hyvä olla, niin hän muuttuu myös kauniiksi. Tavalliset silmät ovatkin kauniit. Jos toinen on ilkeä ja vastenmielinen, niin myös ulkonäkö muuttuu rumaksi. Kauniit silmät ovatkin pistävät.

 

Haluatko tietää yhden yön suhteen vai pitkän parisuhteen kannalta? On eri asia tuntea toista kohtaan pelkkää seksuaalista vetoa kuin oikeaa ihastumista. Voit haluta toista seksuaalisesti ja harrastaa seksiä pelkästä intohimosta ilman parisuhteen syntymistä. Voi olla, että ette sovi yhteen maailmankatsomuksen, luonteen tms. vuoksi, mutta silti koette seksuaalista vetovoimaa toisianne kohtaan. Se ei ole väärin vaan ihan luonnollista. 

Tämä on totta. Myös luonne merkitsee paljon. Vaikkeivat erakoituneet mt ongelmaiset tätä suostu hyväksymään.

Mutta jos nainen on ruma, niin ei se luonne kompensoi sitä rumuutta. 

Riippuu mitä tarkoitetaan rumalla? Persoonalliset kasvot voivat olla aluksi rumat, mutta toisen osoittautuessa mukavaksi, empaattiseksi, ihanaksi luonteeltaan ne voivat muuttua kauniin persoonallisiksi. 

Vierailija
57/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä kaksinaismoralismi tässäkin. Miehet eivät missään nimessä ota rumaa naista, mutta kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger.

Jep, naisten ”vaatimustasot ovat liian korkealla”. :D

Myls kuulemma miesten naistyyppi on laajempi kuin naisten miestyyppi, naiset haluavat aina saman miehen mutta miehille kelpaa koko skaala! Ei ihan siltä tässä näytä.

Deittisovellukset ovat tehneet tutkimuksia datallaan ja miehet arvottavat naisten ulkonäköä paljon suopeammin, kuin naiset miesten. On siis totta, että vaikka naiset sanovat yhtä, he ovat yleistetysti, todellisuudessa pinnallisempia. Tähän perään ulinaa siitä miten deittisovelluksissa ei edes ole oikeita naisia ja tilastot eivät merkkaa mitään, kun ei tue omaa agendaa!! 

Vierailija
58/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP luulee saavansa täältä vastauksia oikeilta miehiltä. 90% palstan miehistä on katkeroituneita "miehiä" jotka halveksivat naisia ja samalla itkevät mikseivät saa ketään. Näiltäkö oikeasti haluat saada rehellisen vastauksen ja olettaa, että se vastaa oikeiden miesten mielipidettä?

Vierailija
59/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on erilaisia ulkonäköpreferenssejä. Itse en kiinnostun insta/fitnessbeibi-tyylisistä naisista yhtään, sillä tiedän että he eivät voi minustakaan kiinnostua. Nämä naiset ovat toisaalta täysin sieluttomia, he elävät vain someseuraajilleen.

 

Naisia en ole koskaan nettideittipalvelujen ulkopuolellä lähestynyt, sillä ymmärrän että tämä on vain komeiden miesten etuoikeus.

Huoh kuinka väsynyt vastaus... 🥱

Vierailija
60/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumapainoinen, läski nainen, on ihan oikeasti ruma, ja iljettävä paljaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme