Sanokaahan miehet nyt ihan rehellisesti....
....ja ei tarvitse olla empaattinen tms, että miten paljon se naisen ulkonäkö teille merkitsee?
Onko se tärkein asia siinä, että edes otatte kontaktia naiseen? Että jatkatte kontaktista eteenpäin? Entäs parisuhteen muidostsmiseen?
Entäs jos nainen on ruma, siis oikeasti ruma. En nyt tarkoita mitään, että laihduta, meikkaa ja laita nätit vaatteet, vasn oikeasti ruma? Niin löhedrysittekö, ottaisitteko kontaktia tai aloittaisitteko parisuhteen, jos luonne olisi mahtava, nainen olisi älykäs, hauska, hyvä keskustelemaan, välittävä ja empaattinen tms?
Kommentit (116)
Komeilla miehillä on usein vaatimattoman näköinen vaimo. Ja tyhmemmän näköisillä komempi eukko. Julkisuudessakin näitä pariskuntia on mutta hienotunteisena en nimiä mainitse.
En naisena tajua miten ei pidetä ulkonäöstä huolta! Järkytyin tämän päivän HS laihdutusjutun 55 vee naisen ulkonäöstä totaalisesti. Näytti 80v mummiltani.
Ulkonäkö on naiselle yhtä tärkeä kuin hyvä koulutus ja varallisuus. Ei niissä voi lipsua. Selvä ettei kukaan mies katsele repsahtamista.
T, nainen 26
Itse ajattelin realistisesti, koska en ole itsekään mikään komea mies, niin painotin vaimonhaussa mukavaa luonnetta. Halusin lapsia, joten katsoin myös tulevan vaimon painoa, että on edes normaalin rajoissa, ei tarvinnut olla mikään laiha. Sitten löysin tällaisen mukavan, normaalipainoisen, ahkeran, lapsirakkaan naisen, jonka kanssa perustimme perheen.
Ulkonäkö on siinä mielessä tärkeä naisessa, että ei saa olla liian homssuinen. Ei tarvitse olla "superhygieninen" tai laitettu ja ihokin saa olla huono, mutta siisti olemus ja puhtaat vaatteet tekee jo paljon. En ole itsekään mikään komistus kasvoiltani, joten kyllä toisellakin saa olla virheitä. Ylipainoa saa olla (muttei kauheasti), sillä en ole itsekään mikään treenattu ja hipuilen painoindeksin normaalipainon ylärajoilla. En viehäty, jos on liikaa lävistyksiä tai näkyviä tatuointeja.
Varsinaisesti tutustuessa luonne on ylivoimaisesti se ratkaisevin tekijä, mikä ei valitettavasti näy heti alussa. Kun omaa normaalit, toisia kunnioittavat käyttäytymistavat, on jo iso asia. Se, miten kohtelee toisia ihmisiä heidän ollessa läsnä tai silloin kuin ei ole paikalla, on tärkeä. Ei saa olla teennäinen (inhoan teennäisyyttä) ilopilleri mutta ei saa myöskään paistaa katkeruus läpi. Vahingoniloinen ja ilkeä luonne samalla kun kehuu itseään "kiltiksi" ja "muut huomioivaksi" ja "ystävälliseksi", on karkoittava tekijä toisessa. Haluan kumppaniksi naisen, jonka kanssa voi keskustella vaikeistakin asioista eikä muutu mykäksi ja vetäytyväksi, jos tulee jotain riitaa. Kommunikointi on tärkeää. Haluan kumppanin, jonka kanssa voi rakentaa jotain yhteistä.
Olen itse lapseton, joten haluan kumppaniksi naisen, joka on myös lapseton. Mieluummin olen kuitenkin yksin, jos sopivaa kumppania ei löydy. En ole yksinäinen, sillä minulla on läheisiä, kavereita, tuttuja ja harrastuksia, joita arvostan erittäin paljon. Deittisovelluksia en käytä enkä rupea käyttämään.
Onpa järkevää kirjoittelua. Suorastaan lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.
Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita.
Mietin ,kun katson yleisurheilua, että onpa nuo kuulantyöntäjänaiset rumia, kun ovat niin isokokoisia. Naisellinen nainen on siro ja pienikokoinen.
Tämä on jokaisen henkilökohtainen mielipide. On myös niitä jotka pitävät naisesta joka on kuin kuulantyöntäjä.
Joku pervo tai friikki tai jolla on joku fetissi..... ei noista kukaan normaali mies voi tykätä. Eihän nuo näytä edes naisilta.
Olisiko sinunkin aika ryhdistäytyä ja tutustua oikeaan elämään eikä perustaa elämänkatsomustasi netin keskustelupalstojen sisältöön?
Millaiset ihmiset viitsii haukkua naisia? Taidatte olla naisia. Kuka mies viitsii kirjoitella vauvapalstalla. Hyvin on mulla miehiäollut vaikka olen tavis.
Vierailija kirjoitti:
Komeilla miehillä on usein vaatimattoman näköinen vaimo. Ja tyhmemmän näköisillä komempi eukko. Julkisuudessakin näitä pariskuntia on mutta hienotunteisena en nimiä mainitse.
Pidä mielessä että katsot heitä oman linssisi läpi. Tiedän naisia joiden mukaan minun upeana pitämät naiset ovat täysin mitäänsanomattoman näköisiä ja vastavuoroisesti, mielestäni mitäänsanomattoman näköiset naiset, aivan upeita.
Jos nainen kaunis eikä kasvot roiku, saapi olla vanhemmiten hiukan naisellista pyöreyttäkin kunhan ei ole lihava. Näyttää viehkeältä. Tässä on se hankaluus, että lean alle tulee helposti heltta, mutta sen saa veitsellä pois (rasvaimu ja kaulan kohotus). Varakkaissa piireissä taitaa olla sääntö.
Siis onko naisen tehtävänä olla vaan miehiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kaunis eikä kasvot roiku, saapi olla vanhemmiten hiukan naisellista pyöreyttäkin kunhan ei ole lihava. Näyttää viehkeältä. Tässä on se hankaluus, että lean alle tulee helposti heltta, mutta sen saa veitsellä pois (rasvaimu ja kaulan kohotus). Varakkaissa piireissä taitaa olla sääntö.
Leuan (ei lean) piti kirjoittaa. Ja Suomessa saa kymppitonnilla teetätettyä.
Ulkonäkö on se mikä herättää sen ensimmäisen mielenkiinnon ja siihen on jokaiselle omat preferenssinsä mikä on 'kaunista' tai 'komeaa'. Tietenkin tähän on kanssa universaaleja ominaisuuksia mistä useimmat ihmiset tykkäävät, mutta joku voi syttyä todella paljon esim. punaisista hiuksista.
Sen jälkeen, kun avaa suunsa voi erottua joukosta edukseen tai haitakseen. Koskee ihan molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko naisen tehtävänä olla vaan miehiä varten.
Mies turvaa hyvää elämää cvarallisuudella ja palkalla jne. nainen saa toteuttaa itseään. Nainen kouluttautuu, mutta nimenomaan toteuttaa itseään asioissa, joita haluaa tehdä. Se on oikea tapa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko naisen tehtävänä olla vaan miehiä varten.
Osaatko lukea? Miksi tulet ketjuun, jossa kysytään miehiltä, miten paljon naisen ulkonäkö merkkaa heille. Ei missään, kukaan, ole väittänyt että naisten ainoa tehtävä "on olla miehiä varten"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kaunis eikä kasvot roiku, saapi olla vanhemmiten hiukan naisellista pyöreyttäkin kunhan ei ole lihava. Näyttää viehkeältä. Tässä on se hankaluus, että lean alle tulee helposti heltta, mutta sen saa veitsellä pois (rasvaimu ja kaulan kohotus). Varakkaissa piireissä taitaa olla sääntö.
Leuan (ei lean) piti kirjoittaa. Ja Suomessa saa kymppitonnilla teetätettyä.
Näin yhden todella kauniin kaulalinjan vähän pyöreällä vanhemmalla naisella ja oli nuoren oloinen sekä hyvännäköinen! Tarpeita ja ihanteita tulee lisää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kaunis eikä kasvot roiku, saapi olla vanhemmiten hiukan naisellista pyöreyttäkin kunhan ei ole lihava. Näyttää viehkeältä. Tässä on se hankaluus, että lean alle tulee helposti heltta, mutta sen saa veitsellä pois (rasvaimu ja kaulan kohotus). Varakkaissa piireissä taitaa olla sääntö.
Leuan (ei lean) piti kirjoittaa. Ja Suomessa saa kymppitonnilla teetätettyä.
Näin yhden todella kauniin kaulalinjan vähän pyöreällä vanhemmalla naisella ja oli nuoren oloinen sekä hyvännäköinen! Tarpeita ja ihanteita tulee lisää koko ajan.
Tossa ei ole mitään uutta.Muutamat ylikilot naisella vanhemmiten suositus kauneusalalla.Naama pysyy paremmin kasassa mutta vaatii trimmailua tapauksesta riippuen.Liian luinen on huono,kun luusto menee kasaan ja näyttää kovalta ja luihulta.Siinä auttaa rasvansiirto,mutta se on vähän vaikea.Mieluummin juuri pieni pyöreys.Sillä saa parhaan lopputuloksen.
Ei ole mitään merkitystä meikaako vai eikö ollenkaan, moni nainen on kaunis, mutta meikkaa itsensä rumaksi. Tottakai naisen pitää olla miehen silmissä kiinnostavan näköinen, niinkuin miehen naisen silmissä. Mutta kyllähän esim vaikka tinderissä nainen joka on kaunis, mutta ilman tekstiä jää usein ilman tykkäystä, nainen joka on kaunis ja tekstistä selviää että häntä kiinnostaa aivan erilaiset asiat jää ilman tykkäystä, mutta nainen joka on kaunis ja tekstistä selviää että on paljon yhteistäkin, siitä tottakai tykätään.
Miettikää nyt ostaisitko lehmän joka näyttää hyvältä, mutta ei kerrota ollenkaan minkälainen on, vs lehmä joka näyttää hyvältä, mutta myyjä myös kertoo että on hyvä ja tuottoisa lehmä.
Kovat on ajat, jos fyrkat vähissä. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on se tärkein. Ei jaksa rumaa naista katsella. Ja kropan ja naaman pitää olla sellainen, että kulli nousee.
Rumat kelpaa kertspnpiksi, mutta ei suhteeseen, ihan sama mikä luonne naisella on.
Mies 32 vee
Ruman miehenä en saa kuin rumia naisia, joten niihin on tyydyttävä. Oikeasti haaveilen ja haluaisin sellaisen missityyppisen kaunottaren. Vaimo on kiva ja meillä on ihan hyvä olla yhdessä,mutta salaa haaveilen kaunottaresta. Vaihtaisin, jos olisi mahdollista.
Terveisin keski-ikäinen mies.
Miksi ikinä tuhlasin elämääni haaveillen miehen "rakkaudesta". Luojan kiitos en kenellekään kelvannut.
Tulee yllätyksenä, että niin miehissä kuin naisissa, kumppaniksi ei välttämättä tullut se ykkösvalinta, vaan se, jonka saivat. Mitenköhän montaa naista keskivertomieskin joutuu vokottelemaan, ennen kuin joku vastaa myöntyvästi. Naisesta #14 tuli kumppani, onnea hänelle.
Muutama oikea ja mietitty vastaus. Loput vastauksista on idioottimaisia. Ikävä sitä vanhaa ja hyvää palstaa mikä aikanaan oli.