Sanokaahan miehet nyt ihan rehellisesti....
....ja ei tarvitse olla empaattinen tms, että miten paljon se naisen ulkonäkö teille merkitsee?
Onko se tärkein asia siinä, että edes otatte kontaktia naiseen? Että jatkatte kontaktista eteenpäin? Entäs parisuhteen muidostsmiseen?
Entäs jos nainen on ruma, siis oikeasti ruma. En nyt tarkoita mitään, että laihduta, meikkaa ja laita nätit vaatteet, vasn oikeasti ruma? Niin löhedrysittekö, ottaisitteko kontaktia tai aloittaisitteko parisuhteen, jos luonne olisi mahtava, nainen olisi älykäs, hauska, hyvä keskustelemaan, välittävä ja empaattinen tms?
Kommentit (116)
Olen aina tarkastellut ehdokaskaunottaria aina siten että onko hän:
- riittävän kaunis
- riittävän hoikka
- riittävän nuori
- riittävän tottelevainen
- riittävän nöyrä
Juurikaan mikään edellytys ei korvaa/paikkaa toista edellytystä, liian ruma on liian ruma. Ehdottomia vaatimuksia minulla ei ole, paitsi pilaamaton iho, iho on joko neitseellinen tai se on tatuoitu, pilattu.
Niin kutsutuilla naisen "älykkyydellä", "hauskuudella" tai "keskustelutaidolla" ei ole parinvalinnan kannalta yhtään mitään merkitystä miehelle, mies tarvitsee naisen seksileikkeihin ja seksiin, jos ne eivät suju, mies hylkää naisen. Jos seksileikit ja seksi sujuvat moitteetta, niin sitten kaikki muut naisen positiiviset ominaisuudet ovat plussaa, kuten siivoustaito, pyykinpesutaito, ruunalaittotaito, jne.
Seksikästä kun heltta heiluu kun kunnolla takaapäin jyystän menemään! Sanon aina että Hei kalkkuna, katso minua kun panen parastani! Sitten se kalkkuna katsoo anelevilla silmillään heltta heiluen kun upotan paksua suonikastani vanhaan lihaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tarkastellut ehdokaskaunottaria aina siten että onko hän:
- riittävän kaunis
- riittävän hoikka
- riittävän nuori
- riittävän tottelevainen
- riittävän nöyräJuurikaan mikään edellytys ei korvaa/paikkaa toista edellytystä, liian ruma on liian ruma. Ehdottomia vaatimuksia minulla ei ole, paitsi pilaamaton iho, iho on joko neitseellinen tai se on tatuoitu, pilattu.
Niin kutsutuilla naisen "älykkyydellä", "hauskuudella" tai "keskustelutaidolla" ei ole parinvalinnan kannalta yhtään mitään merkitystä miehelle, mies tarvitsee naisen seksileikkeihin ja seksiin, jos ne eivät suju, mies hylkää naisen. Jos seksileikit ja seksi sujuvat moitteetta, niin sitten kaikki muut naisen positiiviset ominaisuudet ovat plussaa, kuten siivoustaito, pyykinpesutaito, ruunalaittotaito, jne.
Palstaincel heräsi juuri saastaisen yksiönsä yksinäisyyteen ja alkoi raivoisasti kirjoittamaan "totuuksiaan".
Vierailija kirjoitti:
Terve nainen harvoin on ruma.
Se on katsojan silmissä. Deittaillessa olen huomannut että jos nainen ei näytä selkeästi kiinnostavalta ei todellakaan kannata tykkäillä, ei tule toimimaan. Sellaisia naisia on yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Komeilla miehillä on usein vaatimattoman näköinen vaimo. Ja tyhmemmän näköisillä komempi eukko. Julkisuudessakin näitä pariskuntia on mutta hienotunteisena en nimiä mainitse.
Julkisuuden henkilöistä 99% nussii muita naisia ja se vaatimattomampi/vanhempi vaimo on vaan PR-tarkoituksessa vierellä. Tulee positiivisempi julkisuuskuva kun komealla halutulla miehellä on tavallinen vaimo jolle on olevinaan uskollinen
Nämä ap:n kuvaukset naisesta: "luonne mahtava", "älykäs", "hauska", "hyvä keskustelija, "välittävä" ja "empaattinen" sekä "tms" ovat surkeudessaan surullisen säälittäviä , itse määriteltyjä, arvottamattomissa olevia luulelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.
Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita.
Tämä! Ylipainoinen tai lihava nainen on naisen väärinkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma ei herättäisi seksuaalista kiinnostusta, himoa tai tarvetta olla kiinni toisessa, pikemmin päinvastaisia tuntemuksia, sama miten hyvä tyyppi muuten olisi.
Olen monesti miettinyt, miten tavallaan hullua on, että kauniin naisen kohdalla ajatus naaman työntämisestä haaroväliin tai persvakoon on kiihottava, upea. Sitten jonkun mörssärin kohdalla ajatus samasta puistattaa ja en tekisi sitä vaikka maksettaisiin.
Kyse on vetovoimasta. Vetovoima voi syntyä henkisestä yhteydestäkin. Eivät kaikki naistenmiehet ole mitään komistuksia. Heillä on taito ymmärtää naista ja saada heihin henkinen yhteys.
Tässä on hyvä ohje palstainceleille. Ei naisia saada haukkumalla heitä spermaämpäreiksi ja huoriksi. Naisia saadaan pitämällä heitä tasavertaisina ja osoittamalla heitä kohtaan mielenkiintoa sekä sopivassa määrin ihailua. Ei saa liitoitella.
Mä en kyllä naisena halua "sopivassa määrin ihailua" vaan ihailua aivan valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Muutama oikea ja mietitty vastaus. Loput vastauksista on idioottimaisia. Ikävä sitä vanhaa ja hyvää palstaa mikä aikanaan oli.
Joo mistä se johtuu, että vauva on nykyisin täyttä kuraa. Oli joku iso uudistus palstalla jonkin aikaa sitten ja sen jälkeen ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.
Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita.
Tämä! Ylipainoinen tai lihava nainen on naisen väärinkäyttöä.
Miehet haluavat pienen naisen, että saisi tuntea ittes isoksi ja vahvaksi. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.
Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita.
Tämä! Ylipainoinen tai lihava nainen on naisen väärinkäyttöä.
Miehet haluavat pienen naisen, että saisi tuntea ittes isoksi ja vahvaksi. Säälittävää.
Pikkuisessa, söpössä, naisessa kaikki paikat ovat pikkuisia, sekä kiinteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma ei herättäisi seksuaalista kiinnostusta, himoa tai tarvetta olla kiinni toisessa, pikemmin päinvastaisia tuntemuksia, sama miten hyvä tyyppi muuten olisi.
Olen monesti miettinyt, miten tavallaan hullua on, että kauniin naisen kohdalla ajatus naaman työntämisestä haaroväliin tai persvakoon on kiihottava, upea. Sitten jonkun mörssärin kohdalla ajatus samasta puistattaa ja en tekisi sitä vaikka maksettaisiin.
Kyse on vetovoimasta. Vetovoima voi syntyä henkisestä yhteydestäkin. Eivät kaikki naistenmiehet ole mitään komistuksia. Heillä on taito ymmärtää naista ja saada heihin henkinen yhteys.
Tässä on hyvä ohje palstainceleille. Ei naisia saada haukkumalla heitä spermaämpäreiksi ja huoriksi. Naisia saadaan pitämällä heitä tasavertaisina ja osoittamalla heitä kohtaan mielenkiintoa sekä sopivassa määrin ihailua. Ei saa liitoitella.
Mä en kyllä naisena halua "sopivassa määrin ihailua" vaan ihailua aivan valtavasti.
Kyllä sinullakin on se raja jolloin riittää. Jos mies palvoo sinua 365/7/24 etkä voi hänen mielestään tehdä koskaan mitään väärää, niin sinäkin kyllästyt siihen.
🤢 KUVOTTAVA LEMUAVA liikaa kohonnut pullapoika"mies" meni ohitseni eilen illalla... 🤢🤢🤢🤢
Todella vastenmielinen haju, joka tunkeutui suuhuni asti, vaikka olin suu kiinni 🤢🤢🤢🤢🤢 Jouduin pitkään sylkemään ojaan saadakseni tuon kuvottavan tunteen pois. Näytti ihan sämpylätaikinalta, joka on kohonnut pois vuoastaan, laittanut mustan lippalakin, viininpunaisen t-paidan ja beigeväriset shortsit ja jollakin ihmeen tavalla saanut kammettua itsensä sähköpyörän päälle. Tuollaisilta ihrakasoilta pitäisi ehdottomasti ottaa sähköavusteiset välineet pois ja pakottaa ne lyllertämään omin voimin.
Sähköpyöräilijät siis huomio: kun ohitatte muita, niin kiertäkää meidät kaukaa, koska te HAISETTE TODELLA KUVOTTAVALLE 🤢🤢🤢🤢🤢
Skuuttaavissa ihrakasa-neitosissa on sentään se hyvä puoli, että niiden haju ei ehdi jäädä leijumaan, kun ne kiitävät niin hurjaa vauhtia. Toki erittäin paha ympäristöä rumentava tekijä ovat piukoissa mustissa trikoopöksyissään 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama oikea ja mietitty vastaus. Loput vastauksista on idioottimaisia. Ikävä sitä vanhaa ja hyvää palstaa mikä aikanaan oli.
Joo mistä se johtuu, että vauva on nykyisin täyttä kuraa. Oli joku iso uudistus palstalla jonkin aikaa sitten ja sen jälkeen ihan hirveä.
Moderointi muuttui. Enää moderointi ei ole ihmisten valvovan silmän alla vaan moderointi perustuu ilmiantoihin joiden perusteella automaatio poistaa aloituksia/viestejä.
Terve eheä nainen ei ole ruma ulkoisesti, eikä sisäisesti.
Symmetriset piirteet tärkeä. Sekä kasvoiussa että kropassa.
Varo mies narsistikaunotarta. On meinaan elämä sitten täysin pilalla, jos vielä lapsiakin liikenee siihen soppaan.
🤢 KUVOTTAVA LEMUAVA liikaa kohonnut pullapoika"mies" meni ohitseni eilen illalla... 🤢🤢🤢🤢
Todella vastenmielinen haju, joka tunkeutui suuhuni asti, vaikka olin suu kiinni 🤢🤢🤢🤢🤢 Jouduin pitkään sylkemään ojaan saadakseni tuon kuvottavan tunteen pois. Näytti ihan sämpylätaikinalta, joka on kohonnut pois vuoastaan, laittanut mustan lippalakin, viininpunaisen t-paidan ja beigeväriset shortsit ja jollakin ihmeen tavalla saanut kammettua itsensä sähköpyörän päälle. Tuollaisilta ihrakasoilta pitäisi ehdottomasti ottaa sähköavusteiset välineet pois ja pakottaa ne lyllertämään omin voimin.
Sähköpyöräilijät siis huomio: kun ohitatte muita, niin kiertäkää meidät kaukaa, koska te HAISETTE TODELLA KUVOTTAVALLE 🤢🤢🤢🤢🤢
Skuuttaavissa ihrakasa-neitosissa on sentään se hyvä puoli, että niiden haju ei ehdi jäädä leijumaan, kun ne kiitävät niin hurjaa vauhtia. Toki erittäin paha ympäristöä rumentava tekijä ovat piukoissa mustissa trikoopöksyissään 🤢
No sanopa itse rehellisesti, miten paljon miehen ulkonäkö merkkaa, niin varmasti löytyy miehiä, joille se merkkaa saman verran.