Lue keskustelun säännöt.
Olisiko se niin paha
28.06.2026 |
Olisiko itsemurha niin paha, jos kokee olevansa huono ja paha ihminen. En siedä itseäni enää ja olo tuntuu toivottomalta. Ehkä myös oikeastikin olen paha ihminen
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla