Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaahan miehet nyt ihan rehellisesti....

Vierailija
28.06.2026 |

....ja ei tarvitse olla empaattinen tms, että miten paljon se naisen ulkonäkö teille merkitsee?

 

Onko se tärkein asia siinä, että edes otatte kontaktia naiseen? Että jatkatte kontaktista eteenpäin? Entäs parisuhteen muidostsmiseen?

 

Entäs jos nainen on ruma, siis oikeasti ruma. En nyt tarkoita mitään, että laihduta, meikkaa ja laita nätit vaatteet, vasn oikeasti ruma? Niin löhedrysittekö, ottaisitteko kontaktia tai aloittaisitteko parisuhteen, jos luonne olisi mahtava, nainen olisi älykäs, hauska, hyvä keskustelemaan, välittävä ja empaattinen tms? 

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä taas niitä ketjuja, että sen omasta mielestä komean/"kivannäköisen" miehen pitäisi hyväksyä sinut sellaisenaan, eli hänellä ei saa olla ulkonäkövaatimuksia, kun taas sinulla saa olla? 

Missä täällä on niin sanottu? Ei missään. Projisoit vain omia ajatuksiasi tänne. 

Vierailija
22/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa naista ei voi pysty panemaan kuin kännissä ja krapulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen naisen tarvi mikään pakkeli-missi olla. 

Oikeastaan ei saakaan olla. Pakkeli suomi-naisten määrällä ja mittakaavalla on oksettavaa, kun sitä ei edes haluta osata käyttää maltillisesti kuten tarkoitus on, vaan yritetään sillä peittää jo pilalla oleva aihio.

Mutta naisen kuuluu olla normaalipainoinen, se ei ole mikään vaatimus, vaan normaalin naisen normaali olotila. Ja sitten se viimeinen silaus, joka lennättää hiuksista biojäte-astiaan suurimman osan naisista: täydellinen puute roturealismista ja demarifemakkoisuus. 

Sun pitää lähestyä Persuja. 

 

Tyypilliseen miehen tapaan valkeasta naisen ulkonäön perusteella  ja odotat, että nainen vaihtaa ammatin asunpaikan harrastukset ystävät ja oman poliittisen kannan sinun takiasi. 

Vierailija
24/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä kaksinaismoralismi tässäkin. Miehet eivät missään nimessä ota rumaa naista, mutta kun nainen haluaa komean miehen niin hän on gold digger.

Jep, naisten ”vaatimustasot ovat liian korkealla”. :D

Myls kuulemma miesten naistyyppi on laajempi kuin naisten miestyyppi, naiset haluavat aina saman miehen mutta miehille kelpaa koko skaala! Ei ihan siltä tässä näytä.

Vierailija
25/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumaa naista ei voi pysty panemaan kuin kännissä ja krapulassa.

Jos silloinkaan. Ei vaan nouse. Eikä paneta.  

Vierailija
26/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö merkitsee totta kai. Sama naisilla kuin miehilläkin. Silti olemus merkitsee paljon.

Kuten olet varmasti itsekin huomannut, niin myös luonne vaikuttaa ulkonäköön. Jos toinen on mukava ja hänen kanssaan on hyvä olla, niin hän muuttuu myös kauniiksi. Tavalliset silmät ovatkin kauniit. Jos toinen on ilkeä ja vastenmielinen, niin myös ulkonäkö muuttuu rumaksi. Kauniit silmät ovatkin pistävät.

 

Haluatko tietää yhden yön suhteen vai pitkän parisuhteen kannalta? On eri asia tuntea toista kohtaan pelkkää seksuaalista vetoa kuin oikeaa ihastumista. Voit haluta toista seksuaalisesti ja harrastaa seksiä pelkästä intohimosta ilman parisuhteen syntymistä. Voi olla, että ette sovi yhteen maailmankatsomuksen, luonteen tms. vuoksi, mutta silti koette seksuaalista vetovoimaa toisianne kohtaan. Se ei ole väärin vaan ihan luonnollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Naapurissa asuu tuommoinen iso nainen. Olen monta kertaa meinannut kysyä, että oletko nainen vai mies, vain vaihtanut sukupuolta? Kroppa on kuin miehellä- isot luut ja pitkä, semmoinen kuulantyöntäjän tai gorillan  näköinen. Sori nyt vaan, mutta ei kyllä herätä mitään romanttisia tai seksuaalisia tunteita, koska ei edes muistuta naista. Kai sillä vehkeet alapäässä on?

Sehän voisi vaihtaa sukupuolta ja leikkauttaa munat itselleen! Oletko ehdottanut

Vierailija
28/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ei herättäisi seksuaalista kiinnostusta, himoa tai tarvetta olla kiinni toisessa, pikemmin päinvastaisia tuntemuksia, sama miten hyvä tyyppi muuten olisi. 

Olen monesti miettinyt, miten tavallaan hullua on, että kauniin naisen kohdalla ajatus naaman työntämisestä haaroväliin tai persvakoon on kiihottava, upea. Sitten jonkun mörssärin kohdalla ajatus samasta puistattaa ja en tekisi sitä vaikka maksettaisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvitse mikään kaunotar olla. Mutta ylipaino on minullekin turn-off. Hoikkia sinkkuja naisia ei ole monta, kun he ovat jo parisuhteessa; miksen miehenä voisi omistaa kriteerejä, kun itse olen hyväkroppainen ja pidän huolta itsestäni? 
Mitä naisille on tapahtunut? Lihotaan ja löhötään ja ulistaan jotain body-positivityagendaa. Ylipaino ei ole seksikästä tai terveellistä.

Vierailija
30/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle joka ei itsekään ole komea tai puoleensavetävä kelpaa ruma nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö on tärkeä. En koskaan lähestyisi rumaa naista. Sitten parisuhteessa myös luonne, mutta kyllä ulkonäön pitää olla ns riittävä.

 

Ylipainoa ja isoa kokoa, en hyväksy. Ne eivät ole naisellisia asioita. 

Mietin ,kun katson yleisurheilua, että onpa nuo kuulantyöntäjänaiset rumia, kun ovat niin isokokoisia. Naisellinen nainen on siro ja pienikokoinen. 

Vierailija
32/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on se tärkein. Ei jaksa rumaa naista katsella. Ja kropan ja naaman pitää olla sellainen, että kulli nousee. 

 

Rumat kelpaa kertspnpiksi, mutta ei suhteeseen, ihan sama mikä luonne naisella on. 

 

Mies 32 vee

 Ruman miehenä en saa kuin rumia naisia, joten niihin on tyydyttävä. Oikeasti haaveilen ja haluaisin sellaisen missityyppisen kaunottaren. Vaimo on kiva ja meillä on ihan hyvä olla yhdessä,mutta salaa haaveilen kaunottaresta. Vaihtaisin, jos olisi mahdollista.

 

Terveisin keski-ikäinen mies. 

Miksi ikinä tuhlasin elämääni haaveillen miehen "rakkaudesta". Luojan kiitos en kenellekään kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle joka ei itsekään ole komea tai puoleensavetävä kelpaa ruma nainen. 

Koska ei saa parempaa. Valitettavasti. Mutta jos se antaa pillua, maksaa puolet, hoitaa kodin ja lapset, niin parempi se,kuin ilman. 

Vierailija
34/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on yllättävän tärkeä monelle miehelle vaikkei ehkä uskoisi. Osa kelpuuttaa rumemman ja lihavamman naisen jos tämä muuten on miehen haluihin sopiva, esimerkiksi meikkaa, pukeutuu kauniisti ja on miestä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvitse mikään kaunotar olla. Mutta ylipaino on minullekin turn-off. Hoikkia sinkkuja naisia ei ole monta, kun he ovat jo parisuhteessa; miksen miehenä voisi omistaa kriteerejä, kun itse olen hyväkroppainen ja pidän huolta itsestäni? 
Mitä naisille on tapahtunut? Lihotaan ja löhötään ja ulistaan jotain body-positivityagendaa. Ylipaino ei ole seksikästä tai terveellistä.

Joo, hoikka pittää naisen olla. Sellainen on laatunainen. Jos on vielä kaunis, niin wau.

 

Kaikkien miesten unelma, mutta, kuten sanoit , noita on vähän, eikä riitä kaikille miehille. Valitettavasti.  

Vierailija
36/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla monilla tavoin viehättävä,  "hyvän näköinen" on vähän ahtaampi käsite.  Ja voihan se olla myös niin kiva että sielujen sympatiaa löytyy tarpeeksi.

Mutta jos on häijy ja tyhmä ja pinnallinen niin vaikka olis miten kaunis niin lerp...

Vierailija
37/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on se tärkein. Ei jaksa rumaa naista katsella. Ja kropan ja naaman pitää olla sellainen, että kulli nousee. 

 

Rumat kelpaa kertspnpiksi, mutta ei suhteeseen, ihan sama mikä luonne naisella on. 

 

Mies 32 vee

 Ruman miehenä en saa kuin rumia naisia, joten niihin on tyydyttävä. Oikeasti haaveilen ja haluaisin sellaisen missityyppisen kaunottaren. Vaimo on kiva ja meillä on ihan hyvä olla yhdessä,mutta salaa haaveilen kaunottaresta. Vaihtaisin, jos olisi mahdollista.

 

Terveisin keski-ikäinen mies. 

Miksi ikinä tuhlasin elämääni haaveillen miehen "rakkaudesta". Luojan kiitos en kenellekään kelvannut.

Tulee uutisena että moni mies, ja miksei nainenkin, ottaa sen jonka saa, eivät sitä, jonka haluaisivat? 

Vierailija
38/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ei herättäisi seksuaalista kiinnostusta, himoa tai tarvetta olla kiinni toisessa, pikemmin päinvastaisia tuntemuksia, sama miten hyvä tyyppi muuten olisi. 

Olen monesti miettinyt, miten tavallaan hullua on, että kauniin naisen kohdalla ajatus naaman työntämisestä haaroväliin tai persvakoon on kiihottava, upea. Sitten jonkun mörssärin kohdalla ajatus samasta puistattaa ja en tekisi sitä vaikka maksettaisiin. 

Kyse on vetovoimasta. Vetovoima voi syntyä henkisestä yhteydestäkin. Eivät kaikki naistenmiehet ole mitään komistuksia. Heillä on taito ymmärtää naista ja saada heihin henkinen yhteys.

Vierailija
39/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on yllättävän tärkeä monelle miehelle vaikkei ehkä uskoisi. Osa kelpuuttaa rumemman ja lihavamman naisen jos tämä muuten on miehen haluihin sopiva, esimerkiksi meikkaa, pukeutuu kauniisti ja on miestä varten.

Lähinnä sillä saa pillunpuutteen korvattua. Jos nainen vielä siivoaa ja laittaa ruokaa, niin kyllä voi olla sen kanssa, samalla,kun etsii sitä kaunista ja hoikkaa naista. 

Vierailija
40/116 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma ei herättäisi seksuaalista kiinnostusta, himoa tai tarvetta olla kiinni toisessa, pikemmin päinvastaisia tuntemuksia, sama miten hyvä tyyppi muuten olisi. 

Olen monesti miettinyt, miten tavallaan hullua on, että kauniin naisen kohdalla ajatus naaman työntämisestä haaroväliin tai persvakoon on kiihottava, upea. Sitten jonkun mörssärin kohdalla ajatus samasta puistattaa ja en tekisi sitä vaikka maksettaisiin. 

Kyse on vetovoimasta. Vetovoima voi syntyä henkisestä yhteydestäkin. Eivät kaikki naistenmiehet ole mitään komistuksia. Heillä on taito ymmärtää naista ja saada heihin henkinen yhteys.

Joo mutta toisinpäin ei. Naisen vetovoima = ulkonäkö. Mies voi olla karismaattinen ja vetovoimainenn, vaikka on rumakin. Nainen ei koskaan. Edes tavallisen näköinen nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän